Rapunzel escape

16 Mayıs, 2008


Yeni kaçış oyunu


Oynamak için tıklayınız

46 yorum:

calculus dedi ki...

Kilitli kutunun arkasından tutma kolu gibi bir şey alın, kulenin sol arkasından aldığınız sopayla birleştirin. Önce sopay about item yapıp ucuna tıklayıp döndürmeniz gerek.

ZUZU dedi ki...

:( CUBUGUMA ABUT YAPTIM KIRILDIII
KUTUNUN HEMEN ARKASINDA BI PARCA

ZUZU dedi ki...

KULENIN ARKASINDAKI RAKAMLARIN ORAYA YUKARI TIKLAYINCA BISEY DAHA ALDIM

Sis dedi ki...

kulenin sağ arkasından yukarı tıklayın sopayla bi şey aldık

ZUZU dedi ki...

KUREKMIS ONUNLA SOLDAKI CALIN YANINI KAZDIM ORDANDA BISEY ALDIMM HEHEH HEP ALDIKLARIM BISEY AMA

calculus dedi ki...

O rakamların üstünden baston gibi şeyle kürek alıyoruz onunla sağdaki çalılıklardaki yeri kazıyoruz, türbüşon alıyoruz.

Sis dedi ki...

sol yandan da yukarı bakılıyor ama sadece bir çizgi var galiba

calculus dedi ki...

O tirbüşonu da sopanın ucundakini çıkarıp yerine taktım, onunla da kulenin arkasındaki çince yazıların üstündeki çatlağı kırdım.

calculus dedi ki...

Aman tanrım anahtarım oldu. Onunla kasayı açtım bir zilim ve bir matematik serim oldu.

Sis dedi ki...

o tirbişon deil.sopanın ucunu ayırıp sopaya birleştirince çekiç oldu sanırım

ZUZU dedi ki...

SOPAYA O VIDALI SEYI BIRLESTIRIYORUMM SONRAA BILMIYORUMM

Sis dedi ki...

hüfff bende rakamların arasında boş kutular gözüküyor sadece.onlar işlem veya harf mi acaba

Sis dedi ki...

saçtan tırmanırken sağda bi yerde çatlak kırdım.en üsttede makas aldım

calculus dedi ki...

Kulenin hem sağından hem solundan arkasına geçilebiliyor, ikisinde de yukarı bakılabiliyor.
Siz saç nasıl sarkt?
Ben çanı çaldım ama bir şey ortada.

Sis dedi ki...

makas aldıım çekmeceli şeyin sol yanından bi metal aldım

calculus dedi ki...

Hallettim tamam.
Çanla pencereye tıklamak gerekiyormuş.

calculus dedi ki...

Kuleye tırmanıkkan sağda bir çatlak daha kırıyorsunuz. Sonra aşağıya inin ve çalılıkların arasına bakın, oraya sarı bir anahtar düşmüş olacak.

ZUZU dedi ki...

SOPAYA CENGELII SEYI TAKTIM CEKMECELI SEYIN YANINDAN ALDIM
\

calculus dedi ki...

O şeyi gene baston gibi yapın yukarıdan kaablo ve fiş aldım.

calculus dedi ki...

Kasa gibi olan ekranın sağ üst köşesinden alıyorsunuz uzatma kablosunu.

Nağme dedi ki...

kolay gelsin ya burdamısınız bende diğer oyunu oynuyodum

calculus dedi ki...

O sopa gibi şey ney'e benziyor.
Kızın da oturuşu uygun, neyzen gibi.
Verelim çalsın kız onu bence.

calculus dedi ki...

Ya kesin japonca bir şey söyledi bu gene anlamadık biz.
Elimizde üç tane rakam var ne yapacağız?

bozo dedi ki...

kızın saçını kestim. camda çarpı çıktı ve ben hapis kaldım

bozo dedi ki...

şifreyi çözmeden çıkamıycam ben de hep kutular var işlem ne anlamıyorum.

calculus dedi ki...

Şifreli kutudan matkap çıkacak, onun ucuna tornavida ucunu takın. Kutunun altındaki örtüyü kaldırın, o vidayı sökün. Sonra geri gelin, kutuya tıklayın, kayacak. Onun altından bir bölme çıkacak. Sarı anahtarla açıyorsunuz mor bir kitap alıyorsunuz.

calculus dedi ki...

Sonra penceredeki vidayı matkapla sökün. Elinizdeki bastondan çengeli çıkarın, o deliğe sokun. Saçı da ona tutturun ve kaçın. Alın size good end.

bozo dedi ki...

kötü son kötü. bide sarı şifreli yerin kapağındada bi çarpı çıkmıştı

ege dedi ki...

güzeldi,bitti.sağolun...
sayı örüntülerinden 728 bulduk.bir de harf karşılıkları.ksl idi sanırım.sıralama neye göre oldu?son 8 nerden geldi?ben mi göremedim?
çok mu sordum?:)))