Jojo Escape

16 Mayıs, 2008


Yeni kaçış oyunu


Oynamak için tıklayınız
Alternatif link

48 yorum:

Sis dedi ki...

dönen yazılardan sonra start yazan sarı oka tıklayın siyah pencereye tıklayıp yazıların akmasını bekleyin.oyun açılacak

Sis dedi ki...

askılıktan şapka,masadan bir kağıt ve askı aldım,askıya tıklayınca tel oldu.yatağın altında tosbağa var alınmıyor

Sis dedi ki...

eğer açamayan olursa alternatif link eklemeyi bilmiyorum o yüzden buraya yazdım

http://www.moregames24.com/2008/05/jojo-escape.html

sebnem dedi ki...

bi şapka bi askı caponca bi kağıdım var sis tşk ederim bu aarada

Sis dedi ki...

reca sebnemcim:))sensiz oyun nassı oynardık ama de mi:))

deniz dedi ki...

Şapkaya biraz tıkladım şekil deiştirdi, onunla da bantlı dolabı açtım.

sebnem dedi ki...

hahhaa o açtığımız dolap sanki bize ceeeeeeee diyo yaa :))9

sebnem dedi ki...

yatağın arka kısmına ayak ucuna yani tıklayınca bi boru görünüyo

sebnem dedi ki...

heheheh ışığı kapatın ve o açtığımız dolaptaki şetyi alın

sebnem dedi ki...

haydaa ışık açılmıyo onu yerine kopyunca açıldı

sebnem dedi ki...

heee o şeyi alın tekraraa kaının yanıda bi masa gibi şey var onun üstüne koyun ışık açılıyo

Sis dedi ki...

ışığı açınca o koyduğumuz şeye tıklayınca duvardaki çatlak kırıldı

Sis dedi ki...

paketi telle alın.arkada bi şey daha var alınamayan

sebnem dedi ki...

ooooffff yorumu yenileyeceğime oyunu yeniledim yaaaa sustum konuşmuyorum

occult dedi ki...

açılan duvardan paket , paket anahtar oluyor
,anahtarı yatağın altındaki kaplumbağanın üzerine koyuyoruz başka odaya geçiyoruz

Sis dedi ki...

sivri bıçağımsı bir şey dolaptan salam ve bir kağıt çekmecede üstte ilaç şişesi alınamayan alt dolabında da elektrik çarpan bi şey

occult dedi ki...

diğer odadan tekrar önceki odaya gelince duvarda açılan yerde kurşun gibi birşey var onu alıyoruz

sebnem dedi ki...

koltuğun arkasında fermuar var uzun sivriyle tıkladım tabanca verdi

Sis dedi ki...

o sivri şeyle tavan oka tıklayıp ilk odaya dönün paketi aldığımız duvar çatlağından kurşun alın.ee silah da lazım

Sis dedi ki...

sebb koltuğa nasıl yaklaştın?bi de benim salamlar tıkanmıyo oraya

Sis dedi ki...

ilk odada açılmayan masa çekmecesinden sivri şeyle bir paket aldım içinden kaplan nçıktı

Sis dedi ki...

kaplanla da duvardaki maskeye tıkladım bir not daha aldım

Sis dedi ki...

silaha kurşunu taktım salamla tıkladım yatağın ordaki boruya ateş ettim sanırım borunun öbür ucundan bir şeyler fırladı ama ortada alınan bir şey yok

Sis dedi ki...

tüm item yerlerim dolu.hepsi kullanıldı 3 tane not kağıdım var.şifre bulmak lazım da şifreyi girecek yer görmedim ben.

şiştt yalnız mı oynuyorum?

Sis dedi ki...

haa buldum şifre yerini kapının yanındaki gri dolap açılıyor şimdi

occult dedi ki...

benim çıkmam lazım , servisde işim bitti. :(( sonra devam ederim görüşürüz..

b@nu dedi ki...

şireyi bulduktan sonra evde gez yukarda altta kapıda daire şeklinde çıkış beliriyo sis istersen şifreyi veririm

ben 4 kaplandan 2 kağıttan bulmuştum 3. denemeyle buldum.....:)

Sis dedi ki...

kode 426 (nordinho megipolande teşekkürler)
ama kapıdan çıkılmıyor hemen iki oda arasında bir dolanıp gelin duvardaki delikten çıkabiliyorsunuz

Sis dedi ki...

aa saol banu.yalnız kaldığımı düşünüp kopya çekmiştim:))

Nağme dedi ki...

offf sona kadar geldim şu delikmidir nerdeyse onu bulupda bi çıkamadım ya:((