Rhino Room Escape

15 Mayıs, 2008


Sakuradan yeni oda oyunu


Oynamak için tıklayınız

29 yorum:

Sis dedi ki...

aynanın arkasından fener gibi bir şey,meyva tabağından meyva,yatal altından bıçak,yerdeki beyaz şeyin arkasından matkap,sehpanın altında 2-4 yazıyor maviyle.iki koltuğun arasında 3 tane renkli nokta var.çalışma masasından kağıt ve altta yeşille 6-4 yazıyor.

Sis dedi ki...

bıçakla fener dediğim şey açıldı içinden çıkan anahtar

Sis dedi ki...

limonla boş kağıda tıkladım üstünde delikler oldu.kağıdı anahtara tıkladım sonra da matkabı.anahtarım şekillendi

Sis dedi ki...

o anahtarla da çıkılıyor ama normal end diyor.biraz daha kurcalayalım bakalım.

Sis dedi ki...

üstten 6 soldan 4cü kutu açılıyor çekmeceli şeyde

Nağme dedi ki...

tekrar başladım bu kez anahtarı şekillendirmeden önce dolap çekmecelerinden biri açıldı

minnci dedi ki...

slm.kahverengi koltuk tarafında kırmızı 4-6 yazısı var.

Sis dedi ki...

slm serapyy evet görmemişim o yazıyı saolasın.
nağme açılan kutudan bi şey alınmıyor de mi?ben alamadım

Nağme dedi ki...

renklere göre kırmızı -2
mavi -2
yeşil 2 oluyo ama nereye yazılcakki bunlar

minnci dedi ki...

Minderi havaya kaldırınca altında rakamlar görüyorum.Sizde görüyormusunuz bana mı öyle geliyor.

Nağme dedi ki...

valla ben rakam değilde harfler görüyom sanki orda
ya şu file taktım ama bişey olmuyo ya

Sis dedi ki...

ayyhh yine normal end.arandım birileri o kutudan para gibi bir şey alıp perfect end ile çııkmış.yok ama benimkinde para filan.

öykü dedi ki...

ben parayı buldum o kutular varya 3 tane açılacak ve para aldım

öykü dedi ki...

hani kutular varya onun önce alttan bi önceki sıra ortalaradoğru sonra çapraz ve sonra sağa doğru açılıyo vepara orda tam yerlerini hatırlamıyorum

Nağme dedi ki...

bittim sis perfect end parayı buldum o rakamlar işlem değil satır sütün sayılarına göre çekmeceleri sırayla açınca en son açılandan para çıkıyo:))

ege dedi ki...

slm.sayılara göre basınca açılıyor kutular
soldan sağa 4 yukardan aşağı 2.kutu
soldan sağa 2 yukardan aşağı 4
soldan sağa 6 yukardan aşağı 4
(renklere göre sıralama)

Nağme dedi ki...

önce 4.sutün 6.satır
sonra 2.sütun 4.satır
en son 6.sütun 4.satır tıklayınca parayı veriyor

ege dedi ki...

iyi akşamlar hepinize...
günün oyunlarını oynamaya gidiyorum:)