First Room

15 Mayıs, 2008


Emin değiliz ama galiba yeni:))


Oynamak için tıklayınız

62 yorum:

Sis dedi ki...

çok israr var ilk yorumu yapayım diye:))
pil ve mavi tornavida kılıklı bir şey buldum.çöpteki kağıtta 7 yazıyor

esrasel dedi ki...

ilk yorumu yapayımmış :))

şifreli kutunun arkasından aldığım pili saate taktım kırmızı 6 çıktı. çöpren tornavida aldım duvardaki yeri açtım 5 çıktı. çöpteki kağıtlarda 7 var

esrasel dedi ki...

aaa sis çok ayıp ben yapacaktım ilk yorumu :))

bide kitaplığın yanına tıklayınca yaklaşıyo ordanda mavi kipat aldım ama caponca yazıyo :(

esrasel dedi ki...

kitabı okuyunca daha doğrusu cola resmini görünce masadaki cola kutusunuda aldım

Sis dedi ki...

kitap alındıktan sonra masadan kola kutusu alınıyor

esrasel dedi ki...

colayla duvardaki yazıya tıklayınca yok oldu tekrar tıkladım duvara ve 3 yazdı orda da
şimdi, saat kırmızı 6, çöp yeşil 7, duvardaki turuncu yer 5, mavi yazı 3

Nağme dedi ki...

anam siz beni delirtcenizmi bee ne zaman yüklediniz yaw offff:((

sebnem dedi ki...

pil bi tane zaten occult tıkla tekrar saat dönecek 6 yazacak üstünde

Sis dedi ki...

kitaptaki kola kutusu sayfasındaki yazıyı tercüme ettim
There is something in the place there is no at all.

ama türkçeye çeviremiyorum:))
anlamsız

sebnem dedi ki...

bi dolu kombinasyon denedim rakamlarla banamısın demedi

esrasel dedi ki...

sis süpersin caponcayı çözdün ingilizceyi çözemiyon :))

sebnem dedi ki...

arkadaşlar tornavidayla kapıya tıkladımçıktım :)))

sebnem dedi ki...

arkadaşlar tornavidayla kapıya tıkladımçıktım :)))

Nağme dedi ki...

aaa mavi kitabın son sayfasında mouseyi sürükleyince yazı çıkıyo vee tabi ki japonca

Sis dedi ki...

kitaplardaki renk sıralamasına göre 3756 ama bi şey olmadı

esrasel dedi ki...

şebnemmm :))) bu ne bee başka yoluda olmalı bunun kutu ne işe yarıyo peki :)

esrasel dedi ki...

sis onu bende denedim ama olmuyo süs olarak koymuşlar heralde şifreli kutuyu oraya

Sis dedi ki...

sebnem ama sonra retry diye soruyor.herhalde başka bi son daha var

Nağme dedi ki...

bu kolayı niye aldıkki biz tıklıyom heryere işe yaramıyo ya

sebnem dedi ki...

dedim ya sis bende inanamadım başladım tekrar dolanıp duruyorum

devin dedi ki...

valla ben bişi anlamadım ne oldu şimdibittimi bu
enemm ne kısaymış(tabi sizin sayenizde) emeği geçen arkadaşlara teşekkürü bir borç bilirim...

occult dedi ki...

bu arada 7 rakamının olduğu kova ters çevriliyor orada birşey olabilir mi?

sebnem dedi ki...

hahahha pc nin saatide öyle ve ben o an yorum yapmışım hahahha

sebnem dedi ki...

ya item yerleri boş daha bulacağımız bişiler olmalı

sebnem dedi ki...

ya item yerleri boş daha bulacağımız bişiler olmalı

devin dedi ki...

kovayla kola kutusunun altları aynı şekil sizde farkettinizmi

sebnem dedi ki...

bu arada eski sitede bi oyun gördüm (itiraf ediyorum kopya bakıyordum ) onada bi baksanıza

occult dedi ki...

kitapta en son sayfada japonca bir yazı var çevirecek kimse var mı??

果報は寝

sebnem dedi ki...

hahaha occult ne var bunda çeviremicek biz sitecek kursa gittik hallettik bu olayı ...
dellenme occult nası çevirelim bunu

Sis dedi ki...

ayyyh ben çıktım sayıyorum valla.kaç tane şifre denedim olmuyor.

Sis dedi ki...

occ
yukarda bi yorumumda var çevirisi.ingilizceye çevirdim

Sis dedi ki...

olmuyoo yaa.oyunları ilk yükleyip oynayan site olmaktan vaz geçelim.kopya bulamıyoruz:))

Sis dedi ki...

oyuna devam ediyorum.kafaya taktım da:))
tornavida ile beş rakamı altından top aldım.

Sis dedi ki...

birde kitapta son sayfada görünmez yazılmış sözcük buldum
読み


anlamı reading

Sis dedi ki...

bir de yine gizli şu var
は寝て待て

anlamı peel of and ..ne.. wait

Sis dedi ki...

öfff şimdi şifre yerinde şu yazıyor
パスを入力

anlamı passing is input

ege dedi ki...

topta renk sırası var gibi.ama şaşı oldum bakmaktan.
sanki mavi,kırmızı yok,pembe var gibi.ikisinin karışımı falan dedim 6+3 gibi.bi de bazı renkler birkaç kez yanıyo gibi.
saçmalıyo insan kafası dönünce.
kısacası yapamadım hiç bişey:)

sebnem dedi ki...

şimdi o içicek kutularının olduğu masayla o renkli topun bi alakası var gibi geldi bana sanki tıklamak gerek üzerlerine
o topun renk sıralaması bana
turuncu
mor
mavi
yeşil
sarı gibi geldi ama insanın gözü karışıyo

sebnem dedi ki...

topu buluncA kapıdan çıkılmıyo daha önce çıktığımız gibi

sebnem dedi ki...

escapegames24 de çözmüşler şifre
6372 imiş :(((( true end dedi