EVOLVER

14 Mayıs, 2008


zevkli bi oyun new***



Oynamak için tıklayınız

21 yorum:

b@nu dedi ki...

sis aşkol yani sil diye demedimki bak dedim bakınca haber ver dedim yaa sende yorum vardıı benimkini silerdik neyse bidahaki piştimizde yorum yazılan kalsın ;)

bende dediğin yerde kaldım ama resetledim ilk önce kuşu dolaştırdım tam tur gezebiliyoo kafasına odun yemeden:)

ay şepinem iyiki yok rahat rahat oynayakk yoksa kuşlar falan yandıkk:)

Sis dedi ki...

kıs niye silmeyim alla alla:))
sen önce yüklemişin.
ama ben sinir oldum maymuna başka hiç bi şey yapamıyorum

su dedi ki...

tahtayı aldım.onunla taşı aldım.maymunu çiçaklik yerde oynatıp duruyorum:))))

b@nu dedi ki...

sepinem anlaşma yaptı heralde ondan başkası kuşlarla muhattap olamıyooo
yahu ne yapsam eninde sonunda yiyiyo kafasına sopayı hahhaha:)

su dedi ki...

ee kuş uçtu yere kondu.maymunda kuşun kafaya sopayı geçirdi.

b@nu dedi ki...

su anacım yazılanları bi okusana hahahaha biz neden bahsediyoz deminden berii :))))

b@nu dedi ki...

aaaaaaa kuşa mantarı yedirdim

ilk işim kuşla oynamak oldu:D tepeye çıkardım arının oraya ve mantara tıkladım kuşum mantarı yedii:)

su dedi ki...

ama banu benim kuş gerçekten yok oldu yaa..acaba yenidenmi başlasam?

b@nu dedi ki...

puhahahahha sonra kuşa gene tıkladım aşağı indi ordaki odun gibi şeye oraya şeyini yaptıı mok yanii şimdi şirin şirin mantarlarım olduu:))))))))

su dedi ki...

siz siz olun kuşunuzu aşşağı indirip maymuna yedirmeyin.....

b@nu dedi ki...

resetliycen kız habire olmadı baştan ölmek vağğ dönmek yokk bi kuşa yenilmiycezyaaaa


mantarların üstünde noktalar var 5 mantar var 5 kere tıklarsan 5 nokta oluyoo acaba nasıl bir sıralama olcak

b@nu dedi ki...

arının orda 5 tane daha tüyü bitmemeiş mantar gibim şekiller var acaba onlar bu sıralamayımı veriyoo inceleyelimm haydeee hepberabelll

Sis dedi ki...

cık valla banu izinden geliyorum ama o şekillerden bir anlam çıkaramadım

sebnem dedi ki...

banuuuuuuuu yetişemedim :)))
ama başladım bakalım bende..

sebnem dedi ki...

hahahaha ohh olsun sana banu kuşlar gagalasın seni emi :D

esrasel dedi ki...

yerde mantarlar çıktıktan sonra bide üstü boş olan ve şekli farklı olan mantar var. orda hangi sayı yoksa mantarın üstüne o kadar benek yapıyoruz ve şeklinide diğerleriyle aynı yapıyoruz. maymun şebek oluyo :)) ve mantarlar yer değiştirip yukarıya çıkması için merdiven oluşuyo. maymunu yukarı çıkarıp büyük su birikintisine tıklıyoruz diğer su dolu yere geçiyor. ordaki yuvarlak şekli tıklıyoruz bulmacayı çözüyoruz. diğer yerlerdeki renk sıralamasına göre ışık yanan yeri biz yapıyoruz. sonra tekrar suya tıklayıp değirmenin olduğu tarafa geçiyoruz. ağacın önündeki yere tıklıyoruz maymun bişeyler yapıyo ağacın gözüne tıklayınca şekiller çıkıyo ordan mavi şekil gelene kadar bekliyoruz ve onu alıyoruz sonra ağaç bize o şekli veriyor. değirmenin yanındaki taşa tıklıyoruz şekil oraya yerleşiyo değirmen çalışıyo merdiven çıkıyo merdivenle yukarı çıkıyoruz. arıya tıklayınca renklerin üstünde uçuyo sonra bizde aynı renklere tıklıyoruz arı bize para veriyo. sonra yine ağacın önündeki yuvarlağa tıklıyoruz parayı yerleştiriyo ve ağaç bize anahtar veriyo. daha sonra yukarıdaki totem pole benzeri şeyin kanadını en üste getiriyoruz aşağı sarmaşık uzanıyo sarmaşıkla yukarı çıkıp kilitli yeri açıyoruz ve son :) maymun şebek oldu sonunda da bi fırlama oldu :))