ESCAPE TO THE GROUND

14 Mayıs, 2008


serinin devamı new***



Oynamak için tıklayınız

65 yorum:

b@nu dedi ki...

haydin buyrun bakalım kahve aldım kapağını açıp masanın üstündeki şeyin içine koydum komidinden bi sürü kahve daha aldım ve bi bardak aldım
zate başangıçta elmam var yeşil

occult dedi ki...

Slm Banu bende aynılarını aldım , cansıkıntısından patlıyordum oyun için tşkler..

Kübr@ dedi ki...

acaba başka bişi yapabildinizmi?
tıklamadığım yer kalmadıda :D

sebnem dedi ki...

occ selam o anahtarı nasıl aldın ben alamadım
merhaba kübra dolanıyorum bende

Kübr@ dedi ki...

anahtarla mavi kapıdan girdim. ordaki tablonun üstünde sayılar var ingilizce herkeste aynımı bilmiyorum ama bende 4381

sebnem dedi ki...

o tek kahve kavanozunu masanın üzerindeki kahve makinasına boşalttım

occult dedi ki...

anahtarı tek kahve paketini about edin oradan alıyorsunuz. sonra şifre girilecek kutu geliyor şifre 4381 onu girip bıçak alıyorsunuz

occult dedi ki...

anahtarla kapıyı açıyorsunuz tabii önce:)) sonra odada değişiklik oluyor

Kübr@ dedi ki...

o şifreyle kutuyu açtım içinden bıçakmi kılıçmı anlamadığım bişi aldım camın ordan kibrit çöpü aldım bardağa su doldurup diğer odadaki masanın üstündeki şeye doldurdum

sebnem dedi ki...

bardağa su doldurdum diğer odada kahve yapıcaz sanırım

Kübr@ dedi ki...

bıçakla elmayı kestim içinden kağıt çıktı ama bişi anlamadım :D

occult dedi ki...

COF7 yazıyor elmanın içinden çıkan karttan , bıçakla card alıyoruz mavi kapının solundaki bölmeden

Kübr@ dedi ki...

anahtarla açtığımız odada cam varya onu tıkladım kibrit çöpüm oldu ortayı tıkladım sanırım?
hatırlamıyorum :D

occult dedi ki...

kibrit çöpü diğer odadan çicek ve ağaçların olduğu çerçevevin sol alt köşesinden alınıyor

Kübr@ dedi ki...

tamam cof7 yazıyo ama yanında ağaç var ingilizce ağaç tree olarak yazılıyo sanırım o da 3 olacak

Sis dedi ki...

selam size yetiştim.card şifre paneline takılıyor ama şifre eksik henüz

b@nu dedi ki...

açılan odaki masanın üstüne 4 tane kahve kavanozunu koydum

sebnem dedi ki...

hg sis evet şifre eksik kibriti yakıp kahve yapmak gerek

Kübr@ dedi ki...

bi anahtar daha buldum mavi anahtar o da şifre girdiğimiz kutunun sağında

sebnem dedi ki...

mavi kapıdan girdim bende plastik bant aldım ve mavi bir kağıt

Sis dedi ki...

şifreyle açtığımız kutunun arkasında anahtar varmış

Kübr@ dedi ki...

kahveyi koyduk anahtarla mavi kapıyı açtık ordan bant ve kağıt gibi bişi aldık.
kağıdı kahvelerin üstüne koyduk onları bantladık bardakla su döktük üstüne ve kibriti yaktık.kibritlede kahve makinasını yaktık.

Kübr@ dedi ki...

ya bi item eksik sanırım sarı kapıyı da açmamız gerekiyo

sebnem dedi ki...

su dök sis üstüne doldur tekrara bardağı
kübra 9673 yada 7396 uymadı bişi eksik

Kübr@ dedi ki...

kağıttan su döktük ya, alttan çıkan sarı şeye tıkladım yandı benim kibrit

Kübr@ dedi ki...

bende denedim. diyorum ya sarı kapıyıda açmamız gerekiyo sanırım

Sis dedi ki...

bant aldığımız odanın tavanından bıçakla sarı anahtar aldım.çıktımmmmmm

Sis dedi ki...

siz çıkmayın.bu yanlış son.şifre girip çıkmak lazım

Kübr@ dedi ki...

bence yanlış değil bende ordan çıktım :D congratulations dedi bad end falan demedi

Sis dedi ki...

ama elimizde 73 ve 96 var bi de şifreli kapı var kübra.o zaman niye uğraştık ki.tekrar oynadım sarı kapıyı da açtım ama çıkmadan aranıyorum.

sebnem dedi ki...

sendede bi item yeri boşmu yoksa ben tekrar başlayınca bişiyimi unuttum

sebnem dedi ki...

o halde sis haklı occ var bi eksiklik o şifreli yer ve ıd cart boşa değil

Sis dedi ki...

yaw bende dolu hepsi.sarı kapıyı açıyoruz ya son item sarı anahtarla

sebnem dedi ki...

hahhaa occult hani bıçak nerdeeeee onu geri alabiliyoruz mavi yerden itemler tamam

sebnem dedi ki...

sis valla kafamızı bulnadırdın dolanıp duruyoruz :)))))

sebnem dedi ki...

sis kopya çektim şifre başka girilmiş diğer sitede o zaman kapı açılıyo ama mantık nedir belli değil 9756 demiş şirrine denedim

occult dedi ki...

mantık how many coffee diyor ya kahvenin içinde de 96 yazıyor , 7 zaten var , 7 nin yanındaki ağaç resmide camlı bölmedeki ağaçların sayısı 7 şifre 9756 oluyor :))

Sis dedi ki...

9756

notda yazan
cof--7-- number of tree--fee
kahve kupasında 96 var ilk rakam 9
sonra 7
sonra penceredeki ağaçlar 5
sonra 6
ve de şifreli kapıdan çıkış.
nordinhodan einkaldir sağolsun

sebnem dedi ki...

heeee doğru valla açıklama gelmiş kağıtta şifre için ağaç vardı ağaç sayısı 5

minnci dedi ki...

Hazırladığınız kahveyi ne yaptınız ark.Boşamı kahve yaptık.

Sis dedi ki...

serapyy ben arada içtim kahveyi:))
sırada senin avatardaki kahve var.pek iştah açıcı gözüküyor:))

ben biraz chatte takılıp sonra gideceğim sebnem.siz yazın okuyayım.:))

occult dedi ki...

olur şebnem ben chat e giremiyorum, muhabbette takılırım yeni oyun yoksa..