Alice's Escape from Wonderland

17 Haziran, 2008


Yeni Oyun



Oynamak için tıklayınız

79 yorum:

Nağme dedi ki...

bu ne bee yukarı çıpladım ağacın üstündeki kedide fark bulma var

Sis dedi ki...

jump deyip dışarı çıktım kedili oyunu oynadım para gibi bi şey badget verdi

Nağme dedi ki...

masadaki adamların fincanlarını yerleştirince fırça aldım,kağıda göre yerleştiriyoz

Sis dedi ki...

slm ebru:)
2 sola gidin kağıt alın bi geri gelin küçük eve girin fincan yerleştirme oyunu oynayın ip ucu demin aldığımız kağıtta bi fırça verecek

Nağme dedi ki...

aaa king end ile bittim galiba:))
fırçayı boyaya batırdım gülleri maviye boyayıp kapıyı tıkladım kart aldım bitti.
başka sonlara bakıcam:))

Sis dedi ki...

hımptydumpty ile de oynadım ondan da badget aldım fırçamı da boyalarda mor yaptım.ama eve geri dönemiyorum ya

esrasel dedi ki...

slm lar
bende oynuyom ama nasıl anlatılır ki bu oyun :)

Nağme dedi ki...

fırçayı kırmızı boyaya bandırıp gülleri kırmızıya boyarsan kraliçe sonla bitiyor:))
diğer sonlar için devam:))

Sis dedi ki...

slm esra.
ben rabbit end ile çıktım.ben de bi daha bakıyorum

esrasel dedi ki...

3 sonlada bitti oyun ama anlamadım desem yeri var :) çok basit geldi :)

Sis dedi ki...

ilk baştaki su bardağı ve ayıyı anlayabilmiş değilim.3 sonlada bitti ama o kapılara geri dönüşü bulamadım.
anlamsız mı ne masal gibi:))

calculus dedi ki...

Oyuna bir daha başladım.
İlk yerdeki ayının gözünü alıyoruz. Onu mavi kapıya takıp içeri giriyoruz.
Sonra kahverengi kapıya bir kaç tıkladım kapı yere düştü. Oradan bir anahtar aldım ve sarı kapı olan yere girdim.
Oradan da bir çiçek alıp onu tekrar mavi odaya gidip denizkızına verdim ve şimdi mor bir şeyim var.

calculus dedi ki...

Onu da sfenkse taktım. Bir şişem oldu, üzerinde drink me yazıyor.

calculus dedi ki...

O şişeyi de kapının yanındaki bardağa doldurdum ve içtim. Aynı masaldaki gibi boyum küçüldü ve kapıdan geçebildim. Çıktığım yerden kibrit aldım.

calculus dedi ki...

Çalıların dibinden beyaz bir kağıt buldum. Kibriti yakıp kağıda tuttum ve RRLLLR yazdı. Onunla da ilerideki yoldan sağ-sağ-sol-sol-sol-sağ yaparak yeni bir yere ulaştım.

calculus dedi ki...

İleride tavşanlı bir ev var. Evin içine girdim. Işıkları kapatınca camda au-sp-su-wi yazıyor. Bunlar bizim bildiğimiz mevsimler.

calculus dedi ki...

Çekmeceden mıknatıs aldım, onu vazoya sarkıttım ve bir anahtarım daha oldu.
Onunla çekmeceyi açtım kilitli bir kasa çıktı. Bulduklarıma göre şifre
3---2
8---9
Olması gerek vee.
Hakketen öyleymiş içinden bir kurabiye çıktı ve eat me yazıyor.
Onu yiyince de büyüdüm, daha önce oynadığımız yerlere geldim.

Sis dedi ki...

calculusssssss saolasın yaw.
mıknatısı nasıl sarkıttın

calculus dedi ki...

Pardon.
Mıknatısı pencerenin üstünden ip alıp ona bağlayarak sarkıtıyoruz. Sis hala bir şeylerim eksik. Sis, kurabiyeyi alınca yeme gözünü seveyim etrafı bir daha araştır benim hala bir şeylerim eksik.

calculus dedi ki...

Ben hala o gülleri boyamak için mantıklı bir şey bulamadım.

kırmızı dedi ki...

ilerledikce bi kağıt buldum kağıtta b ve g harfleri kutu içinde:)

Nağme dedi ki...

alalal ya bu ayıyla az oynamamıştım ben bişey yapamamıştım ayıya,bravo valla call gözü alıyoz demek ha:))

kırmızı dedi ki...

yumurta ile kağıt bulmaca oynadım bi hediye verdi bana:)

kırmızı dedi ki...

yumurtanın oturduğu çitte içeri girdim orda çay fincanlarını dizmece oynuycaz:)

kırmızı dedi ki...

elimde aldığım kağıtta blue ve grenin yerleri b ve g şellinde kodlanmış diğer fincanlarıda kafadan yerleştirmek lazım:)

Nağme dedi ki...

ayyy delircemm benimm kapı açılmıyo ya tavşanlı evin nasıl açtınız

Sis dedi ki...

başka şey bulamadım ama.yedim kurabiyeyi.çıktım ilk oynadığımıza devam ettim

Nağme dedi ki...

offf desenize kibrit kutusunda anahtar var diye aramadığım yer kalmadı

Sis dedi ki...

ve yine queen end ile tek item yeri dolmamış olarak bitirdim

Sis dedi ki...

pıtırcık en sola kadar git boya kutuları var sadece mavi ile gülleri boyarsan king end kırmızıyla queen end iki boyadan mor yaparsan rabbit end

bahariko dedi ki...

cal fırçayı almak için oyun oynamalısın fincanlı oyunu
sıralaması zaten kağıtta var iki kağıdı üstüste koyunca doğru soırayı veriyo
yukarı blue aşağı green green sağına yellow yellow üstüne beyaz solada pembegelcek sonra fırça elinde

calculus dedi ki...

Hala o gülleri neye göre boyayacağımızı bulamadım ama sinir oldum.

Nağme dedi ki...

aaaa baştaki çatısı kırık evin çatısını biz yapmışız meğer anam dejavu gibi:))

bahariko dedi ki...

ben gülleri mora boyadım çıktım tavşanın elinde saat vardı ve bitti sanırım

Sis dedi ki...

tekrar başlattım .item yeri eksikti bi tane demiştim ya deilmiş.ilk aldığımız mor taşın yeri orası.
yani sanırsam başka bir şey bulunamıyor oyunda.
saolasın cal biz ilk kısmı oynayıp bırakmıştık

bahariko dedi ki...

bide şunu ekleyim fincanların sıralamasını yapabilmek için yumurta adamın oturduğu duvarın sağında bi kağıt dajha var onu alıp diğerinin üzerine koymak gerekiyo

calculus dedi ki...

Ben sanırım neye göre boyayacağımızı bulmak üzereyim.

serpill dedi ki...

king and bitti başka bitiş varmı acaba.teşekkürler herkese.ben o gülleri maviye boyadım bu arada.

yağmur dedi ki...

ben gülleri karışık boyadım,birini kırmızı,diğerini mavi,diğerini mor falan,kraliçe gibi birii çıktı kesti beni galiba:)sonra sadece the end dedi

calculus dedi ki...

Değişik bir şey bulamadım.:) Hepsini mor yapıp çıkmak iyi gibi.

Sis dedi ki...

maviyle boyarsanız king end.
kırmızı queen end
mor rabbit end.
kraliçe beni öldürmedi:)

Nağme dedi ki...

tama cal oyunun 4 sonu var işte karışık boyarsan the end
mor boyarsan rabbit end
mavi boyarsan king end
kırmızı boyarsan queen end oluyo işte:))

deniz dedi ki...

bence de, zaten amaç renkleri birleştirip mor renk elde etmek...

yağmur dedi ki...

karışık boyarsanız kraliçe hiiç beğenmiyo eminmisin diye sorup eminim cevabını alınca kellenizi vuruyor bizzat kendileri:))

calculus dedi ki...

Yağmur japoncayı da sökmüş.
emin değilim deyince hadi git emin ol da gel demiyor ama:(

calculus dedi ki...

Maaşımız dolgun değil ama sosyal imkanlarımız iyidir. Durmadan kakakiki yapabiliriz sosyalleşebiliriz:)

yağmur dedi ki...

sizinle olsun karnım doysun yeter kabul ediyorum.hemen başlıyorum işe:)

calculus dedi ki...

Görünmüyordun yağmur ne zamandır. Yaz gelince yağmurlar kesilir dedikleri bu muydu?? :)

yağmur dedi ki...

sizin gibi heran buralarda olamıyorum malesef,sınırlı vakitlerde oynuyorum oyunları ama bu anlarda her zaman takipçinizim:)şimdide çıkmak zorundayım,sonra görüşürüz