AQUARIUS GATE

18 Haziran, 2008


34 yorum:

ege dedi ki...

mumların olduğu dolabın ardında mum,masanın bir ayağı harfli top.toplar yuvarlaklar olan kapıya yerleşiyor.demir sütunların dibinde büyük vazoların arkasında falan toplar var.bende şu an dört tane var.

ege dedi ki...

ortada sütün yanlarda vazo olan ekranda sarı şekillerden soldakinin üst ucuna tıklayın vazodan alınmayan top yükselecek.

ege dedi ki...

buz kümesinin )üçgen gibi duran)alt arsından bi yerden çakmak

ege dedi ki...

buzun içinde top olan yerde mumu alta koyup yakın topu alın.

ege dedi ki...

kapıya yerleşen harflerim a-q-u-.-.-.-u-s
noktalar henüz boş.su ile ilgili bişi çıkacak mı ne?

ege dedi ki...

soldaki sandığın arkasından da top aldım:a harfi var üzerinde

Adlı dedi ki...

o buz kütleleri var ya arasından cakmak aldıgımız onun en üstünün bi alk katında arada r harfli olan top da var egedeniz

Sis dedi ki...

geldim ikili sütun sağ üstünde4n doğru bumeranga benzeyen bir şey aldım

Sis dedi ki...

cööçe sağdaki direğin üstlerine doğru tıkla.
bende sadece i harfi eksik kaldı

Adlı dedi ki...

ehe tmm buldum ikili olan sütunun sağdaki sutununda sütünun da sağ tarafların da yukardan assaya dogru tıklayın(bulamayan olur diye yazsıyorum)

ege dedi ki...

üçgen duran buz kütleleri var ya sağında bir smbol var hani;oduvarın sağ köşesine tıklayın bumerang ile top alın

Sis dedi ki...

hani bi duvar var biz topları buldukjça altın rengi şekiller çıkıyo çiçek gibi onun sağ üstüne tıklayın zincire asılı top var bumerangla alın

ege dedi ki...

kılıç masada duran buzu kesti alınan heykel kapıya kondu kapı açıldı bakalım ne olacak.

Sis dedi ki...

kılıç veriyor o anahtar sağ sandığı açıp onla da masadaki buzu kesiyoruz

Adlı dedi ki...

oy ben bi odadan bi kere cıkarım bi da bastan baslayamam:D

Sis dedi ki...

kapıyı açmak için heykelden sonra sağdaki sarı topa tıklayın.
normal end dedi.
ben başka son için oynuyorum yine

Sis dedi ki...

hazır başladım topları yazayım bari.
1- masanın sol arka ayağı.
2-buz küpleri üstten 2ci sırada aralarından
3-sol sandığın arkası
4- vazolu ekranda sol sarı şekle tıklayınca sağ vazoda yükselen.
5-2 sütunda soldakinin dibinden
6- 2 sütunun arkasındaki yarım daire yerden
7-mum ve çakmağı kullanarak
8- bumerangla sağ üst zincire takılı olan

ege dedi ki...

buldum:)
sis ne yaptın heykeli kurcalıyorum ben şimdilik.

Sis dedi ki...

heykeli kapıdan önce sütunların arasındaki yarim daire yere tıklarsak rengi deişiyor mor oluyor geri alıp kapıya takınca best end.

yaw bi de prefect mi var ki.

ona da sen bak ege ya:))

Sis dedi ki...

çıktın mı ege best end ile. ben bi daha oynamayacam valla.azıcık dexter seyrediyim.
görüşürüz sonra

ege dedi ki...

ama itemler tamamlanmış oluyor sis,best end tamamdır bence:))

ege dedi ki...

tamam sis.görüşürüz.bence bitti ama az bakarım.best en iyi demek değil mi?öyle biliyorum öyle kalsın:)))