D's Room Escape 4

17 Haziran, 2008


Yeni oyun bu:))))


Oynamak için tıklayınız

98 yorum:

Sis dedi ki...

arkadaşlar kusura bakmayın.linki tam kontrol etmeden arşive bakmadan yükledim.
esas yeni oyun budur

bozo dedi ki...

kızlar silinen oyun arşivde varmış sona oynarsınız.

Sis dedi ki...

hadi gelin.evin bi yanından balta 3 adet de coin buldum

bozo dedi ki...

o soldaki çay zamazingosunun ordan kaşık, kupa ve 2 tane daha fare resmi buldum etti 5 resim

Sis dedi ki...

içerden duvardaki şeyi düşürdüm arkası kapalı dolap.çay kupası ve yanındaki sopa alıdım bi de 5 coin oldu

Sis dedi ki...

çekmeceli şeyin arkasından fener ve bir coin daha.çekmecedeki kağıtta yazanlar:
kurt 1
maymun 2
tavşan 3
orangotan 4
kanguru 5

Sis dedi ki...

alt çekmeceden bir coin.sol kapaktan coin .8 oldular.yastıkların altından 2 tane.10 oldular.
o domuzcuk gibi şeyden tornavida.altından 1 coin.

ege dedi ki...

balta ile içerdeki kahverengi kapıya vurmayın end bir.hemen bitiyor.

ljubak dedi ki...

minderlerin üzerindeki rafta duran kutuya nası ulaşcaz:(

bozo dedi ki...

sağ taraf kahverengi dolap. birinci çekmece heyvan adılları ve sayıları.
ikinci çekmece bi resim daha. sol taraftan bi resim daha etti 7 fare

Sis dedi ki...

baltayla o pencere gibi şeyi kırdım bitti.end 1 dedi

Sis dedi ki...

tekrar başlayanlar.baltayı aldığınız yerdeki sazlardan birini kesin bir coin var

bozo dedi ki...

yeşil yastıkların altından da 2 tane toplam 10 etti

bozo dedi ki...

kahverengi çekmeceli etejerin arkasındaki camdan fener ile bi coin daha 11 ettiler kendileri

Sis dedi ki...

yuvarlak camı da kırmayın sakın.yine baştan başlıtyor.ben biraz gittim.yemek saati

ljubak dedi ki...

bende 12 coin var.dolabın arkasındaki camı kırdım ama basmaya korkuyom baştan başlııcak diye :)

bozo dedi ki...

yok yok camdan kahverengi tahta parçası almışım coin değil

bozo dedi ki...

o tahtayla yeşil yastıkların ordaki raftaki kutu alınıyo

minnci dedi ki...

Yuvarlak camdan tahta parçası alınıp onunla tavandaki şifre kutusu alınıyor.

bozo dedi ki...

ağzı kapalı kırmızı bi çay kutusu mu kupamı ne almıştık ya. tornavidayla kapağını açıp kaşık la içinden yeşil bi yuvarlak aldımmmmm.

Nağme dedi ki...

kırmızı kavanoz gibi şeyi tornavişda ile açtım kaşıkla içinden yeşil bişey aldım

öykü dedi ki...

iyi akşamlar pembe kavanoza balta ve sopayla tıklayıp yeşil yuvarlak cam alın onuda el fenerine takın

bozo dedi ki...

zaten o camı kırınca dışardaki bambuları gösteriyo. bölece bambulardan ilk coini alarak tekrar başladım

Nağme dedi ki...

kırmızı kavanozun kapağındanda 1 tane aldım 14 oldu

seray dedi ki...

içinde aldıgımız kırmızı çay kvonzun kapagında da coin var

minnci dedi ki...

kırmızı kavanozun kapağını bir kaç kere tıklayın 2 coin alınıyor.

bozo dedi ki...

raftan düşürdüğümüz yeşil kutunun altında bi coin daha var

ljubak dedi ki...

kırmızı kutudan 2 coin,birde fener camı aldık..hala aktif.uyuz oldum.bişey daha mı var ne?

bozo dedi ki...

camın solu mu sağı mı karar verin. gerçi versenizde farketmiyo ben resim göremiyorum

seray dedi ki...

ya ben yeşil olan şeyi fenre takamadım ayrıca şifreyi buldum

bozo dedi ki...

tabi el fenerinin düğmesini açmazsanız resim göremezsiniz ya ince bi ayrıntı fenere yeşil cam takılıp düğmesi açılıp sona resimlere bakılıcak

Nağme dedi ki...

camın sağ alt cam bozom,fenerle tıklayınca hayvan resimleri çıkıyor,sağolun kızlar

ege dedi ki...

zaten camın birinin rengi farklı bozo.fenere yeşil daireyi takıp açmışsan olması gerek.

bozo dedi ki...

ege deniz el fenerinin düğmesini açmasan resimleri göremiyosun ama ya. bu konuda israrlıyım. bana biri düğmeyi aç demeyince akıl edemezdim falla. ama tesadüf işte düğmeyi açınca resimleri gördüm

ege dedi ki...

şifrede kaldık galiba.a dan z ya ya da z den a ya sıraladım olmadı.camdakilerle bağlantılı düşünmeliyiz sanırım

minnci dedi ki...

Yerdeki tekli minderi baltayla kestim bir kağıt aldım.

seray dedi ki...

ya rkadaşlar yeşil daireyi takamıyorum bişim eesik yoksa

bozo dedi ki...

bi kilitli dolabımız kaldı bide şifremiz. şifre bulanlar hadi dökülün

Nağme dedi ki...

kesilmiyo ege denizz sürekli tıkla baltayla mindere düşüyo içindenmi ne artık nerdense

minnci dedi ki...

Balta seçiliyken tekli mindere tıkladım.Belki minder havadayken olabilir.

bozo dedi ki...

önce feneri abaot item yapıp sona yeşil cama tıklayınca kendi takılıyo heidi

minnci dedi ki...

Tekrar fenerle pencereye tıkladım hayvan 3 iken 4 oldu.

Sis dedi ki...

çekmecedeki kağıt ipucu kasa şifresi için.
harf sayısını gösteriyor o isimlerdeki.yuvarlak olan harflermiş. kopyadır bu megiden.
elephant dört yuvarlak var:e,e,p,a
pig:2 yuvarlak var p,g
alligator:a,g,a,o 4 yuvarlak.
son harf ise

son yastığa epey bi tıklayınca kağıt geldi düştü.onu pencereye tıkladık.sonra fenerle baktık lion yani o ve de 1
böylece şifre 4241

ljubak dedi ki...

4241 şifresini kopyasız bulan ,kutudan çıkan anahtarla dolabı açıp cetval ve bir coin alabilen hanginiz:)

Sis dedi ki...

sarı anahtarla o kapalı yer açıldı duvarda 1 coin ve cetvel çıktı

Sis dedi ki...

o cetveli de onu aldığımız kutunun sol duvarına tıklayınca gizli oda açıldı onu baltayla kestim 3 coin daha

ege dedi ki...

ben değil:))
hazıra konduk yine ama bir gün biraz sabredersek bulucaz inşallahh:)))

Sis dedi ki...

ordaki kapıya tıkladım çıktım end 4 tea break end dedi.

bozo dedi ki...

tülin napıcan kız boyunun ölçüsünü mü alıcan kopyasız bulanın o cetvelle.
allam ya cümleye bak ivrenç oldu.

Sis dedi ki...

veee acel tecel bitirmeye uğraştımm çünkü desperate housewifes seyretcem:)))
görüşürüz şekerler

ege dedi ki...

taşekkürler hepinize.varsa da başka sonlar sonra bakarım...

seray dedi ki...

valla şifreyi biliyordum başka yerden
gördüm şifreyi:)

bozo dedi ki...

tüh ya ben end 3 le bitmişim. şimdi valla baştan oynuyamam. herkese teşekkürler. imeceyle bitirdik.

minnci dedi ki...

dışarı çıktığımda şemsiyeli masada çay kahvaltısı vardı.Herkese teşekkürler iyi akşamlar...

Nağme dedi ki...

ana odadan gizli odadan değilde yani minderin olduğu odadaki kapıdan çıkınca end3 good end diyor:))

esrasel dedi ki...

elinize sağlık kızlar
cetvel aldığımız kasanın altında bi coin daha var toplam 20 coin :) yazılmamış yazıyım dedim.