Escape of Kitten 'Narsa'

19 Haziran, 2008


Strawberry'den yeni oyun

Oynamak için tıklayınız

76 yorum:

Nağme dedi ki...

koltuğun sağ yanını tıklayınca kedi geldi tırmaladı orayı,birde yerdeki halının aşağısını tıklayınca oyuncak kutusu yazıyo ya onun üstünü tıklayınca yarım sehba gibi birşey aldım

esrasel dedi ki...

günleeerr sonra yeni bir oyuna yetiştim sağol ablam :)

Nağme dedi ki...

sehba dedigim şey rafmış kırmızı raflığa taktım yukarıyı tıklayınca kedi orayıda tırmaladı
siss bu senin kedimi yoksam:))

ege dedi ki...

itemler otomatik kullanılıçubuklu çilek mor raftan kapıdaki düğmelerden birine takıldı sanırım oraları tıklıyordum çünkü.

Nağme dedi ki...

kitaplığın üstünüü tıklayınca renklerle ilgili yazı var

Sis dedi ki...

slm şekerler ve reca:))
kediye 3 yer tırmalattım romen rakamlı harfler mi çıktı ne.mutfak dolabının solundan da fincan aldım

ege dedi ki...

kedi bilimum yerleri tırmalıyor.
dolabın sol altında fincan sol üstünde ekmek var.

Nağme dedi ki...

mor raftan çilekli çubuk aldım onuda kapıdaki renklerden sarı yandı yokoldu

ege dedi ki...

ekmeği pembe makineye koyun birz sonra bakın şifre verecek.

Sis dedi ki...

benimki de şu anda koltuk tırmalıyo merak etmeyin:)) fincan kedinin oyuncak kutusuna kondu ordan aldığım yarım tabure de kedi evine takıldı

ege dedi ki...

alt kısma basınca bir raf parçası aldım kırmızı raflara yerleştirdim.

ege dedi ki...

serpill;fincan dolabı sol üst kenarlara bas ekmek için.

ege dedi ki...

nağme dolan biraz hemen olmuyor.
633 olmalı aynı ise.

serpill dedi ki...

odayı bi kere turluyosun nağme.sonra çıkıyo ekmek makineden

Nağme dedi ki...

yok çıkmadı hala 5 dk.dır bekliyom
Sanırım şu var itemleri önce büyütüp bakıp öyle kullanmak gerekiyor

serpill dedi ki...

kapının sağ duvarını ve tel örgülü kapının olduğu halının sağ üst köşesinide tırmalıyor kedi

ege dedi ki...

ya çok tıkladım belki tıklamalısınız makineye.
kaldım ama başka bişi bulamıyorum:((

Sis dedi ki...

offf 1 değil 5 tur attım ne ekmeğim çıktı ne kahvem doldu hala

esrasel dedi ki...

kahve fincanı tepsiden alınıyo. halının köşesini cırmalıdğı ekrandaki kapının sağ altına tıklayınca orda da bi pisi var fincanı o kapının önüne koydum ordaki pisi kayboldu fincanda kaldı orda

Nağme dedi ki...

şifre aynı 633 işe yaradı saolun:))
fincana kahvem doldu aldım tekrardan fincanı

Sis dedi ki...

o 4 kırmızı raf var ya.kedi ağacı.onun en üst rafını kediye tırmalatın ekmek çıkıyor

Nağme dedi ki...

ayy ne gıcık oyun ya takıldı resmen başka birşey olmuyo:((

ege dedi ki...

evet ya takıldı:(
fincanı esranın dediği yere koydum kedi yok oldu başka da bişi yok...

Nağme dedi ki...

eve ege deniz esranın dediği şeyi yaptım başkada birşey yok:((
Suyummmmm hoşgeldinnn:))

serpill dedi ki...

fincanı kotduğumuz yerde kediye yaklaşıp taş alıyoruz.o kırmızı tahtaların sol ortadakini yakınlaştırıp tıklayınca taş atılıyor.ordan saksının sağ altındaki yerde görünen sarı kartı alıyoruz.kapıda kullanıcaz galiba

kahh dedi ki...

ekmek poşetin ağzında takıldı kaldııı alla allaaaa alamıyorummmm daaa netcemm pekii

kahh dedi ki...

suu gerçekten seni özledimmm.... msn ni açç bak neler yazıyoo senin içinnn :)))

ege dedi ki...

heee,baya bi beklemek lazım baksanıza kedi anca geldi taşı aldık

Nağme dedi ki...

kızzz ne taşıı benim kedi taş maş atmadı yokoldu sadece,raftada bişey yok,saksının yanındakide alınmıyo hala ve bu arada şu ekmek şifresi hala çıkmadı.
aman oyun takılıyo belli zaten

ege dedi ki...

taşı çiçeğin görünen kısmına tıklayın.
happy and...
sağolun hepiniz...

ege dedi ki...

nağme baya bi sonra kedi gelmişti fincanın yanına.taşı o zaman görüyoruz.
ekmek işini anlamadım sıra falan olabilir oyunda.kedi bazı yerleri tırmalıyor mesela onlar eksik olabilir.

serpill dedi ki...

nağme fincanı koyduğumuz yerde odayı dolaşınca kedi beliriyor.oraya yaklaşınca alınıyor taş.sonra o taşı kırmızılı raf gibi şeylerin sol ortadakine yaklaşıp taşı atıyoruz saksı kırılıyor.alınıyor kart o zaman.

Nağme dedi ki...

ayy şifre daha yeni çıktı,taş ne zaman gelir bilmem artıkın bayağı uzun bekletiyo oyun

ege dedi ki...

nağme rafa yaklaşınca çiçeğin görünen kısmına tıkla.

Sis dedi ki...

ya fincanı koydum 2 tlf konuşması yaptım hala gelmemiş kedi.
kesin benim kedi bu.kılçık kedi

Nağme dedi ki...

sağol serpilcim anladımda benim kedi yok hala,herkese teşekkürler şimdiden,ben beklemeye devam edicem kedi için:))

esrasel dedi ki...

bi taraftan telefon bi taraftan oyun bitti sonunda ellerinize sağlık kızlar :)
kahdimmm suu siz niye gelmiyonuz bakem chate. diğerleri gelmiyo zaten onlara lafım yok ama onlarda gelsin :)

Sis dedi ki...

tekrar başladfım.bi kere objeleri teker teker alıp kullanmak gerek.ve sanırım sırayla yapmazsak olmuyor herşeyi.

ege dedi ki...

geç kaldık die üzüldüm ama herkeslerden önce bitti mi ne:))

ege dedi ki...

nağme sis haklı sanırım.bu oyun da milim milim tıklananlardan.her bir yeri kurcala beklerken:)))

serpill dedi ki...

arkadaşlar yine biz bitirdik galiba ilk.100 yorumu bulcak başka siteler.öyle gibi görünüyor.ellerinize sağlık.nağmecim baştan başla istersen.sis sıralama yok.başladım oynadım tekrar.ama odada tur atmak gerekiyor ve kedinin heryeri tırmalaması gerekiyor galiba.o kırmızı tahtaların en üstündeki,yazdığım duvar ve halı kenarı bunlarıda tırmalasın.bence tırmalamasıyla alakalı.

Sis dedi ki...

4 yer var benim kedinin tırmalattığı ama hala bekliyorum gelen giden yok:))

Sis dedi ki...

halının köşesi,arkasındaki kahverengi şey çiçekli çubuğun takıldığı kapının sağı,kedi ağacının en üst rafı,koltuğun sağı tırmalattıoğım yerler 5 taneymiş

Nağme dedi ki...

ay yok kedi hala çıkmadı bekliyemicem artık çıkıyom ben

serpill dedi ki...

kitaplıktaki kitapların hepsini tek tek tıklamıştım alakası varmı bilmiyorum ve o kalpli çubuğu

Nağme dedi ki...

aynen sis 5 yer bende oraları tırmalattım ama gelen yok zaten şifrede nerdeyse 15 dk.bekletmişti ya

Sis dedi ki...

evett benim kedi de halen yok ben de kapatıyorum oyunu.kendiminkini bu kadar beklemem ben be:))

Nağme dedi ki...

hah benim kedi geldi sonunda sis şükür,darısı senin başına canım

serpill dedi ki...

ya sağa doğru değilde sola doğru gidin bide.öyle geliyor kedi yine oynadım yine geldi.

serpill dedi ki...

evet evet sol sol gidiliyo.saksıyada sola doğru gidiliyor.yaklaşınca alınıyor kart.iyi geceler herkese.

Sis dedi ki...

yaşa serpillllll sola doğru tıklayınca gerçekten.mucks şeker

ege dedi ki...

halı
kahverengi tahta
üst raf
koltuk(sağ alt en köşeye tıklıyoruz yan tarafı geliyor.oraları tıklayınca tırmalıyor)
tekrar oynadım dolandım sadece makineye tıkladım bir de.kedi geldi.oyun takılıyor olabilir.

Nağme dedi ki...

anaaa oyun beni kanser etti ya sonunda bitebildim ya,kartı kapıya geçirdikten sonrada bekletti beni hemen bitmedi gıcık oyun ya

ege dedi ki...

ben solak olduğum için doğrudan sola tıklamış olabilirim:)))
görüşmek üzere...

Sis dedi ki...

saolunuz arkadaşlar hepiniz yardımlar için.çıktım odadan.

Sis dedi ki...

katılıyorum dark.bu modelden var benim evde bi tane.çekilmiyorlar:))

calculus dedi ki...

Teşekkürler arkadaşlar, bitti.
Bir gün inanıyorum eski günlerdeki gibi hep beraber oynayacağız bir oyunu.