Treasure of Ogre

18 Haziran, 2008


Minotodan yeni oyun

Oynamak için tıklayınız

22 yorum:

Sis dedi ki...

2ci ekrandan ipi ve yemi aldım köpeğe tıkladım bi çamur gölcüğü yaptı kayayıo kırdım bir parçasını aldım.ayının yanındaki usturaytı aldım.kibritçi kızdan kibrit aldım.usturayla sazlartı kestim.sazla ayıya tıkladım zıpladı saz kayboldu.taşla köpeğin ordan ot aldım.

Sis dedi ki...

ipi kuşun orda haklaya bağladım.koca bi kedi kafası çekti çıkardı.yemi ordaki tabağa koydum yedi bebek geldi biberonunu aldım.biberona inekten süt doldurdum.ilk ekrandaki kıza verdim üstü deişti bebeği fırlattı.kedinin gözüne tıkladım bitti.

başka son arayalım bakalım yine

Nağme dedi ki...

ustura ile sazlıkları kestikten sonra yeşil taşla bıçağı bileyledim yarım ağacı kestim,

Sis dedi ki...

hah hg nağme.ben de baştan oynuyordum başka son olmalı diye

Nağme dedi ki...

köpeğin ordaki otu ustura ile kestim ineğe verdim inek gitti gestiğim odunu aldı itemler arasında şimdi

Nağme dedi ki...

sanırım başka son var sis bunları yapmamışın sen galiba dimi

Nağme dedi ki...

şu büyük şeyin ağzına tıkladım yanlışlıkla bittim tekrar başlıyom sakın oraya tıklamayın

Sis dedi ki...

evt namecim yapmamıştım.o yüzden başka son aradım ya tekrar oynuyorum.

Sis dedi ki...

maymun odunu atıp tutarken pandaya tıkla kırıyor odunu ve çubuk alıyoruz

Sis dedi ki...

o dalı da tepedeki yaratığa verdim aşağıdaki odunları tutuşturdu kibriti yaktım.kibritle köpeğin ordaki birikintiyi ateşledim duman bulutu çıktı.buluta tıkladım gitti

Nağme dedi ki...

ayy yaptım sonunda maymun odunu havaya atarken pandada tekme atıyo ve onu parçalıyo

Sis dedi ki...

bulutu bulamıyorum.başka şey yapabildin mi nağme yoksam büyük kediye tıklayıp çıkatımmı:)

Nağme dedi ki...

bende aynı yerdeyim sis artık yaratığın ağzına tıklasammı diye düşünüyom başka bişey yapamadım

Sis dedi ki...

kediye tıokladım 2 mağaranın soldakine tıkladım bu sefer.hazine sandığıyla bitti

calculus dedi ki...

Maymun odunu atınca zamanlamanızı yapın, bandaya tıklayın, oduna uçan tekme atıyor ve odun parçalanıyor.

Nağme dedi ki...

valla ben tıkladım sis,sağ tarafı seçtim altınları aldım artık başka son varmıdırki

Sis dedi ki...

biriniz beni chatte içeri alabilir mi lütfen.ev bilg.deyim de