Monkey Escape

20 Haziran, 2008


Sakuradan yeni oyun


Oynamak için tıklayınız

76 yorum:

Sis dedi ki...

yeni oyun arkadaşlar buyrun.ne yazıkki çıkmam gerek oynayamayacağım:(

sebnem dedi ki...

bir adet zarf bir adet levye siyah koltukların arkasından

sebnem dedi ki...

çamaşır makinesiyle kurutucunun arasından deterjan
ve kapıda şifre :((

sinan dedi ki...

levyeyi ilk odadaki uzun olan dolabın sol yanına taktım para gibi bişey verdi

sinan dedi ki...

lavabonun olduğu yerdeki dolabın üstünde yine levye var ama hala zarf yok şebnem.hatırlasana bi yaa

deniz dedi ki...

Koltuğun üstünede zarf var beyaz koltuk, onla deterjanı birleştirdim, camdaki lekeli yere sürdüm + işaretli düğme verdi..

sebnem dedi ki...

2 . ekranda beyaz koltuğun sol tarafına yukarı doğru tıklayınca orada başka bi tarafa geçiliyor ve puf un altına bakılabiliyor

deniz dedi ki...

işaretlerle eşittir 4 e ulaşıcaz sanırım. bir de - işaretine ihtiyacımız var..

sebnem dedi ki...

elimizde + ve = var sanırım bi işlem yapılacak artılar eşlitler düzgün yerleşecek geri alınabiliyor çüğnkü

sebnem dedi ki...

elimizde + ve = var sanırım bi işlem yapılacak artılar eşlitler düzgün yerleşecek geri alınabiliyor çüğnkü

deniz dedi ki...

Saksının yanındaki koltuğun arkasına doğru tıklayınca, koltuğun alt demir ayaklarına tıklayınca param sanki tabağa dönüştü..

sinan dedi ki...

o sayıların sağ yanındaki yere geçiliyor ya oradaki koltuğun altının ortası levyeyle açıldı.x işareti verdi

sinan dedi ki...

derya tam olarak anlamadım.neresine değince tabağa dönüştü.yapamıyorum

deniz dedi ki...

Sonra tekrar sayıların sağ tarafına geçince orda sol altta -50 yazan demir para var

bozo dedi ki...

zarfın kesin yeri şu; sayıların olduğu ekranda kemik rengi koltuğun oturma yri ile, alt kısmının birleştiği çizgi üzerinde sol taraftan sağa doğru ortalara doğru tıklayınca başka bi yere geçiyo zarf orda.

deniz dedi ki...

sinan demir ayaklarına tıkla o para seçiliyken koltuğun...

bozo dedi ki...

saksının yanındaki koltuğun arkasına ayak kısımlarına tıklayınca üstünde maymun resmi olan para gibi şey mi tabak dediğin şebnem

bozo dedi ki...

sayıların sağ tarafına geçince kırmızı düğmeden sonra ayna çıkıyo görüntü ilk odanın karşıdan cephe görünüşü. sol alt köşede ufacık bi beyaz yuvarlak var. üstünde 50 yazan para o oluyo.

bozo dedi ki...

pardon şebnem demişim derya diycektim ben o maymun resimli para mı, tabak mı herneyse onu 50 yazan parayı bulmadan bulmuştum. şimdi elimizde bi maymunlu yuvarlak bide 50 yazan para var dimi? herkes aynı mı burda mı kaldık ?

sebnem dedi ki...

yahu maymunlu para ne yaaa bende üzerinde clear yazan bişi var onuda musluktan almıştım sanırım

bozo dedi ki...

şebo sende bide musluk başı mı var onu nasıl aldın be şeker?

sebnem dedi ki...

ya işte o clear yazanı musluğun tepesinden aldımdı ben ama maymunlu para yok bende o nerde

bozo dedi ki...

şebnem o maymunlu parayı ben saksının yanındaki koltukların arkasından ayak kısımlarına tıklarken buldum oda gitti clear yazan yuvarlağın üstüne yapıştı.

kırmızı dedi ki...

elimdekiler clear yazan para dejerjanr ve bezle silinip ok işerit çıkan cam,kolu takınca beyaz dolabın arkasından aldığım ortasında iki çizgi olan düğme gibi şey,ve levye:)

deniz dedi ki...

bozocum,
lavabonun içine tıklayınca bi parça daha alıyoruz, o maymunlu resimle birleşip tabak gibi bişey oluyor..

calculus dedi ki...

Pardon ya işim çıktı gene oynayamadım ya, bekleyin yetişeceğim.

sinan dedi ki...

o musluktan aldığın şeyi saksılı koltukların yanına yaklaştır şebo.hemen ilk koltuğun altındaki siyahlığa tıkla.maymunlu şey oluyo işte:d

kırmızı dedi ki...

o ortasında çizgi dediğim düğme gibi şey
5 4 3 2 gibi olan yere giriyo ve geri alınıyo:)

sebnem dedi ki...

delirtmeyin beni yaa maymunlu para nerde
calculus bari sen alınca söyle şu nun yerini

bozo dedi ki...

o clear sanki baştan beri var bende hatırlamıyorum. ama maymunlu paradan eminim koltukların arkasından buldum. demek senin musluk başı dediğin o clear yazan yuvarlak o yuvarlak sanki jeton makinelere atılan. makineleri kucaladım ama atamadım biyerleri ne.

kırmızı dedi ki...

camdaki oklu yeri tıkladık ortasında + olan düğmeyi aldım

bozo dedi ki...

ne güzel ya perfeck end oldu diyip bırakıyosun cal kapıya naptın yazsana aaa sinir geldi içime.

calculus dedi ki...

Musluktan aldığınız bir para vardı hatırlarsanız. Onu seçip deryanın söylediği yerde(saksının yanından koltukların arkasına geçin) koltukların altına tutarsanız maymunlu bir de para oluyor.

calculus dedi ki...

Bozo yazacağız herhalde hiç yazmadan gittik mi? Soruları cevaplıyordum.
-50 Yazan yerde camdan odanın görüntüsüne bakın. Mobilyaların sayılar gibi dizildiğini göreceksiniz.
O uzun şey=1
Sehpalar=8
Sandık ve kutular=7
187
-50 yapınca da=137 oluyor.

calculus dedi ki...

Sanırın çeryanın maymunlu parasını alınca perfect oluyor.

deniz dedi ki...

evet maymunlu paramda, sitemizde, ben de perfect iz tabe :D

bozo dedi ki...

allah allah ya bi insan nasıl bi zekaya sahip ki; o resimlerden 187 rakamını çıkarır. İnanamıyorum. Benim beynim eksik çalışıyo heralde. yada sol lopum noksan. 500 sene baksam o şekilleri 187 sanmam.

calculus dedi ki...

Gerçekten teşekkürler hepinize, geç başladım yorumlara bakarak yaptım.

sebnem dedi ki...

ayyyy sonunu kaçırıcaktım iş geldi yine ama perfect yane :P

calculus dedi ki...

Yok be bozo, düşünce şekli ile ilgili sanırım, ortada hiç rakam yok bu -50 neyin nesidir ki dedim. Daha sonra rakam yok bari rakama benzeyen bir şey var mı dedim. Bir de bu aynaya biz niye yakınlaştık acaba derkene ip koptu.

bozo dedi ki...

peki o maymunu napıcaz paket yapıp eve mi götürücez. cık cık

bozo dedi ki...

bende ordan -50 yi alınca bidaha bi işe yaramaz o görüntü diye düşündüm. evet kabul ediyorum kesin beyin çalıştırma sistemi herkeste farklı. sen matematik zekasına sahipsin. o bende asla olmıycak bişey. hüngür kıskanıyom ya. haksızlık bu. bende matematik düşünmek istiyom.

bozo dedi ki...

bu oyun bana sol lopumun eksik olduğunu kanıtladı hünkür.

Nağme dedi ki...

tühh geç kaldım galiba,artık sizden kopyayla oynarım bende:))

ege dedi ki...

tühh!yetişemedim.
elinize,lobunuza sağlık sayenizde bitirdim...

serpill dedi ki...

güzel oyun güzel bitmiş bende bitirdim.teşekkür herkese.

kahh dedi ki...

bozoooo ben sana bayılıyorumm yaaa... oyunlarda hepp senin yorumlarına gülüyorumm..... sol lopp konuşma lopuu heee... kıhkıhhkıhhhh

kahh dedi ki...

calculus itiraf ediyorumm sen de çok ii şifre çözüyorsunn... nasıl da o eşyaları sayılara benzettinnn... takdir-i şayan bir davranışş.....