Bamba Snack Quest 2

15 Haziran, 2008


Bambanın 4cü bölümü



Oynamak için tıklayınız

10 yorum:

Sis dedi ki...

soladi bitkiden yukarı tırmanıp ecza dolabından yara bandı alıyoruz .lavabonun solundaki zincire tıklayıp sol ekrana geçiyoıruz plastik ördeğe bandı sarıyoruz

calculus dedi ki...

Sis ben bunu hiç oynamadım baştan oynamam mı gerekecek?

Sis dedi ki...

banyo küvcetinin kenarındaki çıpayı alıyoruz ördekle gidip.sonra geri geliyoruz.üstteki diş ipini çıpaya sarıyoruz.akvaryumun sağından alta inip kulak çubuğunu alıyoruz.yukarı çıkıp makyaj şeysine koyuyoruz ki açık kalsın.çıpayı akvaryuma atıp dalgıç başlığını alıyoruz

Sis dedi ki...

ilk bölümleri oynamamışsan 4cüyü oynayamazsın.ip tanımalı oyunlardan bu da

Sis dedi ki...

küvete gidiyoruz.içindeki anahtara tıklayınca başlığı giyip anahtarı alıyor.

bu arada oğlum çözüyor oyunu:))

Sis dedi ki...

anahtarla tuvalet kağıdından aşağı inip sineğin kaçtığı kapıyı açıyoruz.
bölüm bitiyor

calculus dedi ki...

E bir yerden başlamak lazım demek. Başlıyorum ama yetişirim diyemiyeceğim.

calculus dedi ki...

Sağol sis, ben de bitirdim. Ama son oyunda çok komik bir şey oldu. Oyun bozuldu ve ortaya acayip görüntüler çıktı, bakın.
Burada iki bebek var.
http://pixjet.net/img/77d314e1aab0c6065b478caec65e9761/1b.jpg

Burada da iki bebek ama işleri sırayla yapıyorlar.:)

http://pixjet.net/img/48813f44373258d6f32b4a79026c648a/2.jpg

Sis dedi ki...

hahahah çok iyi yaa.
iki bebeğe oyunu bir an önce bitirttin de mi:)))