My Bomb Room

16 Haziran, 2008

Yeni kaçış oyunu...


Oynamak için tıklayınız

13 yorum:

kırmızı dedi ki...

slm saksının arsakından spatula aldım,tabloyu düşürdüm arkasını spatula ile kazıdım,kasa çıktı,bi yerden de beyaz kağıt aldım:bakalım devam ediyorum:)

esrasel dedi ki...

çöp yana kayınca spatula, çöpün içinden priz, saksının yanından kağıt aldım. prizi bilgisayarın oraya taktım. tablo düşünce duvara spatulayla tıklayınca duvarda kasa çıktı ama süre bitti :(

kırmızı dedi ki...

duvarı kazıyarak bulduğum kasayı açtım içinden sarı anahtar aldım ve sarı anahtarla kapıyı açtım arkasından gaürip bi kapı çıktı yune patladım:)

deniz dedi ki...

farklı olarak duvarda bombaya bağlı olan düzeneğin hepsini on on on yaptm ışığı yakabildim sonra..Kasaya ulaşmak içinde spatulayı birkaç kez dokundurmak lazım duavara ama kasayı açamadım ben...

esrasel dedi ki...

canım kasayı açmak için oklara tılarken ekran sallanıyo o deprem anından sonra ortadaki yeşil yuvarlağa bas asılıyo kasa

calculus dedi ki...

Esra kim asılıyor sana söyle kızım ben onun ifadesini alırım.

Nağme dedi ki...

offf gerçekten ya kaç kere patladım ya,birde kapıyı açınca başka kapı çıkıyo ya şaka gibi