Bowja the Ninja

27 Haziran, 2008


Birincisi oynanmıştı.


Oynamak için tıklayınız

40 yorum:

su dedi ki...

başlıyorumm:)))uçağa bindim.birkaç ninjayı hakladın sonra küfür eden ninjanın yanına geldim.önce sağdaki buttonu ninjaya indirttim.o sıradada trenin ortasındaki yere tıklayınca küfürbaz yere düştü.bende trene atladım.

su dedi ki...

köprünün orada lambayı okla biraz aşağı kaydırdım.suyun içinden geçerek direğe tırmandım.renkli bir pano çıktı.sanırım hepsini sarı yapmak gerekecek.

su dedi ki...

şimdi:önce en üst orta-en alt sağ-sol orta yapınca tüm lambalar sarı oldu.

serpill dedi ki...

o ışıkların olduğu direkte a-3 b-1 c-2 yazıyo ya ona göre tıklanıyor.

su dedi ki...

merdivenle tepeye çıktım.sağdaki kol aşağı iniyor ama bi işe yaramadı.sol pencereye tıklayınca ok atıyor ama sanırım önce o direği kırmak lazım....

su dedi ki...

serpil orayı yazdım zaten geçtimde..ben evde takıldım yaaa....

su dedi ki...

valla ok atmaktan oklarım bitecek die korkuyorum.ama bulamadım püf noktasını:((((

serpill dedi ki...

su önce oraya tırmanıyoruz.ortadaki şeyi tıklayıp sağdaki kolu indiriyoruz.sonra tekrar ortadaki şeyi çevirip giyotin gibi şeyi aşağı indiriyoruz.

serpill dedi ki...

sonra yukarıdaki boruya ok atıyoz sonra sağdaki boruya ve motora binip geçiyoruz.

serpill dedi ki...

geçtiğimiz yerde oraya tırmanıyoruz ejderha var karşımızda.tırmanınca karşıdaki kola oku atıyoruz.sonra eğimli bi hale geliyor orası.motora binip ejderhaya doğru giderken motor ejderhanın ağzına fırlıyo.o kırılıyor.sonra karşıya geçince önce sol aşağıdaki askere ok atıyoz.sonra öbürü ona bakmaya gidince onada ok atıyoruz.ve sağ kenardan aşağı inip sağdaki koliden kancalı tırmanma ipi alıyoruz.

serpill dedi ki...

üstteki kolye tıklayıp onun üzerinden yukarı çıkıyoruz iple.ama bende sonunda takıldım.nasıl bitecek bilmiyorum

su dedi ki...

kancayla en üst kata kadar çıktım.şişman bir adam var orada...

serpill dedi ki...

evet su ama takıldım valla.adamın olduğu kata çıkıp sağdaki kolu çekiyorum ama adam gelip aşağı atıyor.

su dedi ki...

evet bende ok attım ta yanına kadar gidip.benide attı aşağı:(((

su dedi ki...

kolu çekip adam gelene kadar diğer yere ok atayım diorum ama aktif olmuyorkiii:((

serpill dedi ki...

su buldum.yukarı çıkıp kol falan çekmeden uyduya ok at adama at sonra :))

su dedi ki...

ya amma eziyet gördük adamdan serpil:)))))valla heryerlerim yara oldu:))

serpill dedi ki...

sonra labirent gibi aynı şekilleri eşleştiriyoruz ama bu oyun bitmiyo su:)

su dedi ki...

serpil bu oyun bitmez diim:))hadi işin yoksa o panoyu eşleştir...

su dedi ki...

acaba aynısınımı yoksa simetriğinimi yapacağız?

serpill dedi ki...

aynısı su .başka yere geçtim ama gitgide sinir bozucu olmaya başlıyor.devam edemicem galiba.

su dedi ki...

serpil bende geçtim ama asla yazamıycam nasıl geçtiğimi...tesadüfen buldum yani...

su dedi ki...

sadece şunu diyebilirim.her tıklamada şekil bir alta kayıyor.belki oradan faydalanabilirsiniz.

serpill dedi ki...

su hele bide denizaltı gibi biyer varki ordan çıkmak bir facia.şu anda bir metal ahtapotla savaşıyorum ama nasıl yazılır bilmiyorum.denizin altında baya bi mücadele ettim.bi şifre yeri çıktı onu yaptım kapaklar var suyun akışına göre ayarlanması gerekiyo falan.ama cidden bırakıyorum ben.kolay gelsin sana cnm.

serpill dedi ki...

aaa ahtopotu hallettim ve bitiyomuş ondan sonra.su denizaltına gelebildinmi?

su dedi ki...

ok serpilcim.aslında çözülüyor ama yazması çok zor oluyor.nasıl yapıldığını insan karıştırıyor yaa...

su dedi ki...

valla bitti sanırım ama bu oyun tamamen bireysel oynanıyor.maalesef pek yardım edilemiyor.kusura kalmayın arkadaşlar...

serpill dedi ki...

ya hepsini yazdım her detaya kadar ama isteğinizi yerine getiremedik dedi blog.bu daha sinir bozucuydu.

Nağme dedi ki...

denizin altındaki kilitlerin sıralaması 5237146,zaten bunaltıyo son yer birde onla uğraşmayın.
Robot ahtapotunda önce sağ ayaklarını yokedin,sonra gözüne ok,sonrada gözünden içeri girip diğer gözü yokedip yoldan çekiliyo ve bitiyo:))