Panda Room Escape

27 Haziran, 2008

Sanırım (!) yeni ...




Oynamak için tıklayınız

59 yorum:

su dedi ki...

koltuğun arkasından pil ve masanın altından gözlükle başladım.

su dedi ki...

gözlükle lambaya bakınca 829 yazısı çıktı.onuda duvarın oradaki yere girdim.

deniz dedi ki...

SUCUUUMM
DUVARDAKİ YERE NASIL GİRDİN ORDA HİÇ HAREKET YOK Kİİİİ :(

su dedi ki...

giremedim zaten deryam..bide ya oyun error verdiği için yada başka bişey itemleri alınca duvardaki şekiller oynamamaya başladı.yeniden başladım bende

su dedi ki...

sırayla yapmaya çalışıyorum renkleri..işallah mantık doğrudur.çünki çok zor...

deniz dedi ki...

:)))Selana'm yanlış olma ihtimalini düşünmek bile istemiyoruuumm :D

su dedi ki...

para-gözlük ve pil dimi?renkli panoyu yapabildinizmi kızlar?

deniz dedi ki...

1-2-3-5-4-6-7-8 nasıl yapılıyor deyin ezberledim nerdeyse gözüm kapalı yaparım :D ama normal sıralama olmuyor ya ne sinir şey bu :)))

su dedi ki...

pardon anlamadım.yani normal bir sayı takibi ile yapmıycazmı demek istedin

deniz dedi ki...

Bilmiyorum ki su'cum onla ilgili bi ipucu da yok normal 12345678 diye sıralıyorum doğru mu yapıyorum bilmiyorum valla ..

deniz dedi ki...

Ama selenama güveniyorum hissediyorum o çözecek :D tek tek bize anlatacak sonra 1 sağa 3 sola 4 2 kere sağa gibi ... :D :D

deniz dedi ki...

Pili duvardaki saate takmaya çalışıyorum yine olmuyor (normalde bulduklarımızı yazarız, ben bulamadıklarımı yazıyorum :))))

su dedi ki...

çıbıkçıııı hadi artık ama seni bekliyoruzzz....

su dedi ki...

zencefilim tersden başlayarak çok kolay yapılıyo ama bişey olmadı.hatta alttaki siyah yere parayı bile koymaya çalıştım ama:((((

su dedi ki...

puzzle yapan lütfen çok tikkatli yapıp yazsın emiiiiii

esrasel dedi ki...

kızlar puzzle
123
456
78
olması lazım denemedim ama öyle olur mantığı öyle onun

kahh dedi ki...

ebru mrb... boşver deneme zaten oyun bozukmuşşş..... su öle dedii hepimize de dedirtiyooo :)))

su dedi ki...

evet kopyadır bu diyim.saatin olduğu duvarda sağ tarafa pil ile tıklayın.bir şekil çıkacak

su dedi ki...

en tepede 1 ve 1in altında 8 olacak şekilde puzzle gıcığını yapın.

esrasel dedi ki...

puzzle çözdükten sonra düğmesine tıklayın yandan tabure alıyoruz

esrasel dedi ki...

tabureyi saatin önüne koyup para ve çıbık aldık (benim çıbıkımmm bu :))) )

su dedi ki...

16.30da başlamışız oyuna daha ancak puzzle çözdük yaaa:))))

esrasel dedi ki...

bu arada puzzle da yazalım
ilk sıra 1 2 3
ikinci sıra 8 boş 4
en alt sıra 7 6 5
olacak şekilde puzzle yapılıyor

Sis dedi ki...

tabureyi ilk gördüğümüz yerde yukarda anahtar var.ama alıp çıkmayın kesin normal end der.

Sis dedi ki...

o metal parça şifre yerindeki vidaları sökmüyor.o tabureyi koyacak başka bir yer daha lazım sanırım.
bu arada anahtarım var ve çıkmıyorum yaw:))))

Sis dedi ki...

hm saol ebru:)
banyoymuş o kapı para ve tornavida aldım

kahh dedi ki...

arık vidaları çıkarın ve şifreyi terteb girin.. 829 deil 628 yani ve yan koridorda merdiven çıkıyor

deniz dedi ki...

Tabureyi aldığımız yerde tavandaki anahtarı almak için taburenin orda olması gerekiyor.

Elinize sağlıkkk..

Nağme dedi ki...

offf bu puzzle yapamadım birtürlü ya,neden bu oyunu hiç becermiyom ben:((

Nağme dedi ki...

ya aslında basitmiş puzzle tekrar başlayınca oyuna kolay yaptım,bitti sağolun yorumlarınız için:))