Frog Prince

27 Haziran, 2008


Minotodan yeni oyun


Oynamak için tıklayınız

22 yorum:

esrasel dedi ki...

balta, tokmak, mantar, şemsiye, makas bide kaçan böceki yakaladım :)

Sis dedi ki...

balta tokmak şemsiye makas mantar aldım.baltayla zinciri kopardım

esrasel dedi ki...

şemsiyeyi tepedeki ayıcığa verdim salyangozun üstüne düştü. yaprakla tıkladım salyangoz diğer ekrana geçti

serpill dedi ki...

mantarı köpeğe verince büyüyor köpek,şemsiyeyide ayıcığa verdim aşağıya indi.böceği yakalayıp kurbağaya verdim.salyangoza tıklayınca ağaca çıktı meyve aldı onu büyücünün ordaki tabağa koydum.büyücü onu yedi.

esrasel dedi ki...

salyangoz ağaçtan ekmek aldı. ekmeği masadaki tabağa koydum kadın gelince karıştırdığı şeyi tokmakla kırıp içinden bişey aldım

esrasel dedi ki...

böceği kurbaaaya verdim. kavanozdan aldığım şey jöleymiş galiba onuda suya tıkladım köpekte onu yedi (obur hayvan bunlar:)) )

serpill dedi ki...

kurbağanın verdiği topu kıza verince not perfect yazıyor.galiba öyle bitmiyor.

Sis dedi ki...

o aldığımız şey büyücünün kazanından onu köpeğin ordaki suya tıkladım büyüdü köpek yedi kurbağa daldı top verdi topu kıza verdik bitti

esrasel dedi ki...

topuda en sondaki kıza verdim bitti
sis diğer sonları sen bul ablam :))

Sis dedi ki...

topu kurbağa tıklayınca kıza o veriyor perfect end oluyor

serpill dedi ki...

topu kubağaya veriyoruz prens oluyor.o zaman perfect bitiyor.

Sis dedi ki...

heheh buldum valla esra:)))
dünkü oyunda mars end dedi ya aklımda ona başka son bakmak:))

Sis dedi ki...

serpişl benim oğlanda bi bu seriye bi de bamba bebeğe bayılıyor.o çözüyor hep;:))