ESCAPANDO

24 Haziran, 2008


12 yorum:

kahh dedi ki...

- saksının arkasından levye
- sola gittik yerdeli fayansı levyeyle açtık anahtar aldık
- koltuğun altından demir çubuk
- duvardaki panoya tıkladığımızda üst kısmı yırtılıyor vedört yuvarlak çıkıyor.
- sola gittik anahtarla yeşil dolabı açtık içinden sarı top aldık.
- sola gittik çekmeceden tornavida
- ilk başladığımız yere gidince masanın altıdan kablo. oradaki duvardaki ızgarayı tornavidayla açınca bir top daha
- tornacida aldığımız yere gittik.yukarı tıkladığımızda kablo var oraya itemlerdeki kabloyu takıyoruz. klotuğun altından bir kablo daha alıp bunnu da ekliyoruz ve fişe takıyoruz.yukardaki panele basıp yuvarlak alıyoruz.
- koltuğun altından aldığımız demir buzdolabın sapıymış. taktık ve et aldık.
- eti masadsaki bıçağa tıklıyoruz et kesilip içinden dördüncü top çıkıyor. bu topları panoya yerleştiriyoruz.pano açılıp anahtar alıyoruz. o anahtarla buzdolabının üstünü açıyoruz. oradan şifre çıkıyor. şifreyi yazıp anahtarı alıp çıkıyoruz....

**esra** dedi ki...

Heheeehhee bende ilk ben çözdüm diye sevindirik olup hemen yazacaktım çözümü :)) kahdier geçmiş meğer bizi

kahh dedi ki...

ama napıyımmm bekledimmm bekledimmmm gelirsinizz diyeee.... baktımm kişmse yokk bendee çözüveriyim dedimm..

kahh dedi ki...

demir-atlas slm bu arada... senle ilk kez karşılaşıyoruz heraldeee.... memnun oldumm....

Unknown dedi ki...

kahdier walkthrough'u aldım:) siteme koydum. umarım prob. olmaz.

bahariko dedi ki...

kah sana helal olsun vallaha
ne zaman uyudun ne zaman uyandında oynyıp çözmüş bi de yazmışsın TEBRİKLER...

**esra** dedi ki...

:) ewt dün keşfettim siteyi ve çok sevdim. Bu tür oyunlara bayılıyorum. Bende memnun oldum kahdier saol ;)

Sis dedi ki...

yeni oyunlar geldiği zaman onları oynamaya da bekleriz demir atlas.hoş geldin

**esra** dedi ki...

Saol Sishyphos, şu an burada ki tüm oyunlar benim için yeni :)