Escape of Gray Door

26 Haziran, 2008


Twinkle'dan yeni oyun


Oynamak için tıklayınız

23 yorum:

Sis dedi ki...

hadi gelin:))
saksıdan es,sonrki dolaptan w,üst rafta renk sıralaması var:
pembe,turuncu,pembe,mavi,sarı
saatin yanındaki sıralama:
sarı,pembe,mavi,turuncu,siyah.
sehpadan küllük,hesap makinesi.çop kovasından kağıt.
sehpanın altında 3 haneli şifre yeri var.

Sis dedi ki...

tv.nin üstünden bir coin,küllükle aynayı kırdım.orda bir kağıdın yarısı ama alınmıyor.yerdeki camlardan birini aldım.ordaki kağıda tıkladım kod:803.camla koltuğun solunu kestim wwn aldım.
sehpanın altına 803 girdim pil aldım.hesap makinası gibi şeye taktım

Sis dedi ki...

harfli kağıtları birleştirin:
sarı ne
pembe sw
mavi w
turuncu ya da sarı nw.
sanırım yönler

Sis dedi ki...

niye yalnızım yaa:((
saate uygulamak gerek bu renkli yönleri ama nasılı beceremedim daha.sabitlenmiyolar ki

Sis dedi ki...

o scratch card yazan şeyi about yapıp coinle tıkladım semboller belirdi
iç içe 2 daire
yıldız
nota
ters üçgen

Sis dedi ki...

çıktım.ama küstüm size yazmıyorum kalanını:((
renkleri saate girin dvd alın tv ye altına takın kumandayla uzlaştırın işte.küsmemin sebebi de şudur şu anda 4ü kayıtlı nick olmak üzere 8 online var sitede:(

Adin dedi ki...

Sis oyunu yeni gördüm.. tv deki şekillerde yıldız ve içiçe geçmiş halka yok?

Sis dedi ki...

var adincim.içi boş yıldız da var dolusu da.halka da hem tek halka var hem çift halka.bu kapıda kullanmadıklarının da rakamlarını not et gerekecek

Adin dedi ki...

ve üstelik sırf buraya yazı yazabilmek için aldığım g mail hesabımın şifresini buluncaya değin yoruldum ayol..

Sis dedi ki...

perfect end için koridorda sounuza bakın.gene karışmış sağla sol

Sis dedi ki...

sağol adincim yalnız bırakmadığın için.
senin köpüşün resmini ilk görüyorum ben.ne şirin şey yaa.takıldığın şeyi chatopicadan sor istersen daha hızlı

Nağme dedi ki...

saatteki renkler yönler yani
Sarı:Kuzeydoğu
Pembe:Güneybatı
Mavi:Batı
Turuncu:Kuzeybatı olcak


Son kapıdaki şifrede 5269(tv'yi açınca çıkan şekillerle elimizdeki karttaki şekillerin yerleri karşılaştırılıyor)
Eline sağlık sis cim:))

öykü dedi ki...

saati pusula gibi düşünün bütün renklerdeki kadranlar nağme'nin dediği sırayla(yön) olacak ve ordanda cd alıcaz.yorumlarla bitirdim en çok saatte takıldığım için yazmak gereği duydum.teşekkürler

bozo dedi ki...

bende çıktım ama şu tv deki şifreyi anlamadım benim elimdeki karttaki içiçe iki daire ve yıldız tv de görünmüyor. ekrana tıklayınca şekiller kayboluyor. peki çözenler o şekilleri nası bulduda sayısal değerini anladı. ekrandaki resimler telefon kadranı gibi düşünüyoruz burası tamam. nota ve içi siyah üçgen var. demekki öbür rakamları deneme yanılmayla buldunuz. Yada benim gene gerzekliğim üstümde ben anlıyamıyorum.

bozo dedi ki...

aaaa adin senin puik benim bozoyla aynı renk.Akraba oluyolar heralde.

Nağme dedi ki...

bozom;elimizdeki kartı about item yapınca coinle tıklayınca kazı kazan gibi kazılıyo ve ortaya 4 haneli rakam yerine,4 haneli şekil çıkıyo ya.
Tv'ye cd'yi takınca çıkan şekillerden bakcan elimizdeki karttaki şekiller nereye denk geliyo diye:))

bozo dedi ki...

elimizdeki karttaki şekillerden 2 tanesi var t.v de 2 si yok ben onu
sordum Nağme'ciğim canıms

bozo dedi ki...

yani nağmeciğim 69 tamam da 52 bulacak resimler uymadı. o resimler yani yıldız ve içiçe iki yuvarlak tv de görünmüyo.

esrasel dedi ki...

oyun görmek istemiyorum dedim ama bunuda çözmeden rahat edemedim bitti bu da sağolunuz...