Switch

25 Haziran, 2008


Sanırsam yeni oda oyunu.
İyi eğlenceler...


Oynamak için tıklayınız

38 yorum:

esrasel dedi ki...

günaydınnn site halkı uyanın artıkk öğlenn olduu :))
sehpadaki kitabın altından kağıt, koltuğun sol üstünden sarı yıldız, koltuğun altından sopa, saksıdan yaprakların arasından yeşil kare, sarı kutuya tıklayınca kırmızı kutunun arkasında kağıt var bakıyoruz ama alamıyoruz, topa tıklayın öne gelsin halının altından mavi üçgen, esimli kağıda göre raydan kırmızı parça aldım (trenin önünden 8. ray), ikinci çekmeceden yeşil kağıt, çekmecenin arkasından sopa

esrasel dedi ki...

üçgen, yıldız ve kareyi çekmecenin yanındaki şeye yerleştirdim. haa bu arada ayının altında ve çekmecenin üstündeki köpek resminin altında düğme var tıkladım ama noldu bilmiyom. bide kitabın altından aldığımız kağıdın arkasında balık, ayı ve kurt kafası bide kuş resmi var

esrasel dedi ki...

iki sopa birleşti. raydan aldığım kırmızı parçayı about yaptım anahtarmış o. üst çekmeceyi açıp makas aldım

esrasel dedi ki...

parçaları yerleştirdiğim yerdeki ipi makasla kestim aldım. iple sopaları birleştirdim. sarı ve kırmızı kutunun olduğu ekranda üstte bi yer var orayı sopayla açtım sarı kutunun içine şavşan kafalı anahtar düştü onunlada kırmızı kutuyu açtım origami kitabı çıktı içinden

Adlı dedi ki...

o şekilleri yerleştirdigimiz kutunun ipini kesip alıoruz makasla

esrasel dedi ki...

balık resimli tablonun çivisi yamuk yaklaşabiliyoruz ama henüz bişey olmadı. origami kitabına göre de yeşil kağıdı yapmamız lazım onada bişey yapamadım henüz

Adlı dedi ki...

kitabın en son sayfasında anahtar var onla en alt cekmeceyi acıp tokmak alıyoruz

Adlı dedi ki...

o yeşil kağıda tıklayınca da kitaptaki şekil oluşuyo

esrasel dedi ki...

origami kitabının son sayfasında anahtar alıyoruz onunla da en alt çekmeceyi açıp tokmak aldık. yeşil kağıda about yapıp tokmakla origami yaptık. ne marifetli tokmak bu :))

esrasel dedi ki...

bide tokmakla domuzcuk var bi tane çekmecelerin üstünde ona tıklayıp zıplatıyoz :)) para alıyoruz parada sehpanın yanına düşüyor

esrasel dedi ki...

paranın arkasında 694 yazıyo onunla şifreli dolabı açıyoruzzzz veee o da ne içi boş demeyin :)) üst kısmında kırmızı yuvarlak var. onu da yerine yerleştirip kutudan pense alıyoruz

deniz dedi ki...

Günaydın çıtırılarım ;) yeni açıyorum yetişcem inşallah...

Adlı dedi ki...

paranın arkasında kapagın sişfresini veriyo 523 kapapı acıp yukarı kısmından kırmızı yuvarlak alıyoruz

Adlı dedi ki...

şekilleri kutuya koyunca kutu acılıo ve icinden kerpeten alıyoruz

Adlı dedi ki...

kerpetenle tablonun civisini cıkarıp taployu asagıya alınca bi yer beliriyor oraya origami şeklini koyuyoruz origaminin şekli karşı duvara yansıyor

esrasel dedi ki...

penseyle balıklı tablodaki çiviyi çıkarıp arkasındaki şekilli yere origamiyi koyuyoruz. ordaki düğmeye basıncada ışık yandı

esrasel dedi ki...

yeryam fıstıkım hg
kartolummm şifre herkeste farklı demek ki

Adlı dedi ki...

esram hep aynı şeleri yazıoruz cift baskı oluyo :D:D

esrasel dedi ki...

duvara yansıyan şekilin soldaki kanat gibi şeyinin ucuna tıklayınca orda da bi düğme var ona da tıkladım

esrasel dedi ki...

ee birbirimizin yazdıklarını okumadan yazarsak böle olar okuyup yazalım kartolumm :)))

esrasel dedi ki...

eee kaldık mı böyle. domuzcuğa tokmakla tıklayınca turuncu bi şekil oluyo üzerinde neden acep :S

Adlı dedi ki...

sırasıyla önce balıklı olan tablonun arkasındaki dügmeye sonra ayının altındaki düğmeye sonra köpekli resmin altındaki düğmeye en sonda duvarda yansıyan şeklin köşesindeki düğmeye tıklayınca ışıklar kapanıyo

Adlı dedi ki...

daha sonra o kulpu olmayan kapak acılıyor icinde bi yer cıkıo ilk başta aldıgımız kağıda göre yapmaya calısıorum ama parayı atınca hep geri veriyo:D

sebnem dedi ki...

yuuuff beee bu kadar kalabalığın ve işin içinde yetiştim vallahi size ehehehhee

esrasel dedi ki...

ışıkları kapatınca soldaki dolap açıldı. yeşil yerde ışık yanan yerlere göre düğmelere basıp parayı attım

esrasel dedi ki...

aaa yukardan anahtar yollamışlar :)) tıkladım ışıklar yandı. tekrar tıkladım aldım. kapıyı açtım eneee bitti :))

ZUZU dedi ki...

ben oynuyorum umarim yetisirim sizee hepinise tekrar slmmmmmm

sebnem dedi ki...

deli kartooooll
zuzucum chati kapattık ana sayfada minik chatimiz var

Nağme dedi ki...

ya şu bulmaca gibi kağıdı tersten basmak gerekiyomuş,duvardaki ışıklara göre yapınca yukardan anahtar sarkıtıyolar

esrasel dedi ki...

arkadaşlar yukarıya yorumlara ÇEKMECENİN ARKASINDAN SOPA yazmışım kusura bakmayın aramayın çekmecenin arkasında :) ÇEKMECELİ DOLAP demek istemiştim orda :)

Sis dedi ki...

hanımlar teşekkürler yorumlarınıza.sayenizde kolayca bitti.