Where are from the Future

30 Haziran, 2008


Yeni - kısa- çerezlik...



Oynamak için tıklayınız

38 yorum:

kırmızı dedi ki...

efendim öncelikle TAB etkin bir oyun,sonra bi kağıt gözlük küçük bi elit iki yuvarlak şey ve gramofon buldum,sonra o küçük şeyle gramofana dokundum,item yerinden tekrar eski yerine döndü.

kırmızı dedi ki...

o kağıt sandiğim şey aslında perdeymiş ve karşı duvara monte oldu.

kırmızı dedi ki...

o ikinci yuvarlak tavanda bi yere takıldı ama oyun mu kitlendi yoksa gerçekten orayamı takılcak tı anlamadım:)

kırmızı dedi ki...

o tavana monte olcakmış;:) el feneride tam onun altına yerleşti çünkü:)

kırmızı dedi ki...

o gözlük gibi şeyde bir nevi yansıtma özelliği görüyo tam fenerle o yuvarlak arasına yerleşti.

kırmızı dedi ki...

gramafonu pirdeye çevrince perdede bişeler sanki harita parçasımı bişe gözüktü ee tüm itemlerim bitti ne olcak şimdi.

kırmızı dedi ki...

vala öle perdedeki ekran yanıp sönüyo bittimi bişe anlamadım:)

bahariko dedi ki...

ya ayıptır sorması acep kapıaya ne kadr yakın ?
bide sağdan mı yakın soldan mı yakın bi rica etsem...

bahariko dedi ki...

ahh ben gözlük bulammışım acep ondan mı oturmuo
pıtır gözlük nerden buldun

kırmızı dedi ki...

bahar hatırlamıyorum canım ama ilk ekranda elime ne gelirse onu aldım o gözlük gibi şeyde ilk ekrandaydı.

serpill dedi ki...

bahar kılıç gibi bişey asılı duvarda kapının sol tarafı onun hizasının üst tarafa takılıyor.o yuvarlak

bahariko dedi ki...

bide itemleri açınca zaten tavan ecük gözüküyo ya bulamıom
ühüüühüü

serpill dedi ki...

bu arada fener masanın sağ üst köşesine yerleşiyor.gözlükte kılıç gibi şeyin sol ortasına.

deniz dedi ki...

Tam gözlüğün üstüne de o yuvarlak nesne, Işık yansıttık pikaba

deniz dedi ki...

nağmecim el fenerini masanın enn sağ köşesine koy, üzerine el gözlüğü, tam üzeirne de o siyahlı yuvarlağı canım cd gibi olanı değil...

serpill dedi ki...

kapının sol tarafı derken asılı ceketin sol tarafındaki duvardan bahsediyorum.kılıç gibi bişey asılı.onun üst hizasındaki tavan.item yerininde çok az kısmına yerleşiyor.yapabildinizmi?

Nağme dedi ki...

ok yaptım canım hepsini,film gibi bişey oynuyo perdede onu seyrediyom

bahariko dedi ki...

nağme bende çok zor yerleştşrdşm cnm itemleri biraz sola kaydır hafif o sopa gibi olan şeyin üst tarafını itemlerim arkasından gör
hemen üst hizasına tıkla yapışıo
SERİLL saol cnm

bahariko dedi ki...

ne ki buuuuuuu şimdi naappcaz peki bittimi yani nerden çıkcaz peki

serpill dedi ki...

galiba filmi izlemek olay.item yeride yok artık.bitti galiba

minnci dedi ki...

Plağın üzerine tıklayın gramofonun yönü perdeye dönüyor ve görüntü başlıyor.