Bamba Snack Quest 2

29 Haziran, 2008


Bambanın yeni bölümü


Oynamak için tıklayınız

17 yorum:

öykü dedi ki...

hepinize günaydınnn.iyi pazarlar diliyorum ve başlıyorum.

Sis dedi ki...

öykücüm iyi pazarlar.ben bir doodoo-ru oyunu var yeni onu açmaya uğraşıyorum.açılırsa yükleyeceğim.sana yetişirim sonra

Sis dedi ki...

kızlar net sorunlu galiba.bazı sitelere erişim hiç yok

su dedi ki...

açıldı ama o kadar yavaş ierliyorki bekleyemem valla.....

Sis dedi ki...

lambanın altındaki kağıdı aldım lambayı yaktım .o kağıttaki numarayı çeviriyorum ordaki tlf çalıyor.ama bunlar işe yaramıyor:)

öykü dedi ki...

önce lambayı açıp cd yi ters çeviriyoruz sonra cepten tel arayıp cep numarasını alıp cebi arıyoruz ama önce sessize titreşime alıyoruz tabi cep çalınca örümcek oraya bakarken cd ışığını çeviriyoruz ve örümcek gidiyor bizde sinekle beraber çıkıyoruz bitti bile

öykü dedi ki...

sis aradığın numara tel numarası ordada cep nosu çıkıyor ve onu arıyoruz

öykü dedi ki...

sanırım sorun var sitede bazı öğeler eksik yükleniyo zaten yeni oyunu sabırsızlıkla bekliyorum sis görüşmek üzere

Sis dedi ki...

original room 4 ile escape from original room diye oynadığımızı karşılaştırdım sanki aynı oyun gibi geldi yüklemedim.aynı olmadığından eminseniz yükleyeyim.
doodoo oyunu ise serverı fazla yüklendiğinden yine açılmıyor.açılır hale gelirse yüklerim.

Nağme dedi ki...

önce masa lambasını aç,altındaki kağıdı al.
yeşil kurbağaya tıkla,ve hızlıca cd.açma düğmesine bas,cd açılsın,krbağa şeyide kafayı kaldırınca cd ters döncek.
cep tlf.sol yanından sessize al ve
33072081 noyu ara cep telefonundan.
ev telefonu çalacak ordaki numarada 81255346 yani cep tlf.nunun nosu.
şimdide ev tlf.dan 81255346 ara.
örümcek tlf.'na bakarken cd'ye tıkla,ışık gözünü aldı kaçtı.
Sineğe tıkla,bitti:))