Escape from the house of Candy

05 Temmuz, 2008


Twinkle'den yeni oyun


Oynamak için tıklayınız

54 yorum:

su dedi ki...

çilek-yeşil şeker-kaşık ve kahve ile başladık.

Sis dedi ki...

çilek ve kaşık.kaşıkla dondurma yedim içinden pembe bi şey aldım.kahve ve şeker de aldım.

ionesco dedi ki...

kaşıkla koca dondurmayı yedim ve pembe yuvarlak aldım

su dedi ki...

kapıda bir yazı oluşturacağız.c harfi tekrar geri alınabiliyor.

bozo dedi ki...

şekeri nası aldınız. o pembe şeymi para dondurmadan çıkan

Sis dedi ki...

pastadaki renkli noktaları sayın üstteki renk sılaralamsına göre şifre girin 544 bende.a harfi aldım

Sis dedi ki...

su o pembe yuvarlak bende atılmıyor makinaya nasıl ettin?

bozo dedi ki...

evet ya sarı topu makinadan nası aldın su coin dediğini nerden aldın

bozo dedi ki...

bizde pembe yuvarlak çıktı. üstüne kahve döktük anahtar aldık. allah allah ya coin yok o top makinasını çalıştıramadım

su dedi ki...

bozo kaşıkla krem karamel gibi iyice yedinmi?oradan çıkıyor

bozo dedi ki...

su dondurma krem karamel neyse işte sen ondan iki item mi aldın? ben sadece pembe yuvarlak aldım sarı bişey bardakta duruyo ama artık yiyemiyorum

su dedi ki...

yeşil şeker sarı ile birleşti ama bi işe yaramadı heniz...

su dedi ki...

bozo oradan ilk kaşıkla parayı aldım.dondurmadanda pembe itemi almıştım

Sis dedi ki...

y harfini de krem karamel ve sakız makinası olan ekranda tavandan o sarı eriyen şeyi yeşil şekere yapıştırıp alıyoruz

bozo dedi ki...

yok benim oyun bozuk galiba kaşıkla yeşil şey de birleşmiyo
önceden birleştirmek gerekiyodu heralde. yeniden başlıycam

Sis dedi ki...

kapıya candy yazınca the end ile çıktım.
süprizzzz başka sonlar da var:))

Sis dedi ki...

bozooooooo kaşıkla deill.sarı top aldın ya sakız makinasından onu yeşil şekere tıkla onla al y harfini.

su dedi ki...

aaa başka sonmu ?bak şimdi yaaa...bulmam lazım:)))

bozo dedi ki...

allahım ya krem karamel dediğinizi ben bardaktaki sanıyorum. meğersem o masa gibi şeymiş. nan bu nası krem karamel sirklerde aslanları çıkardıkları masaya benziyo. şimdi aldım parayı.

bozo dedi ki...

öküzlüğü hellden devir alabilirim bugün. habire bardağı oyyorum coin için meger o masa gibi şeyi yemek lazımmış coin için. tamam harfleri aldım ama çıkmıycam işte.

su dedi ki...

bozo sakın çıkma.en güzel çıkışı bulmamız ilazımmm....

Sis dedi ki...

suu bulamadım daha.ama the end de çok yavan geldi bana yaw:)

su dedi ki...

bende sis.kapıyı açtım.çıkmadan bi araştırma daha yaptım ama olmadı....

Sis dedi ki...

çıktım valla tekrar.mert hadi sen bul başka son varsa:)

Sis dedi ki...

perfect end için candy yazıp çıkmadan önce kapının alt kısımlarına tıklayın dikkat ama çıkmayın kapıdan
VI-III-IX göreceksiniz.şifre kutusuna 639 girin.gold yazan o şekerlerden alın ve perfect end ile çıkın

kırmızı dedi ki...

maşallah pek şeker bi oyunda:)iştahımı kabarttı valla:)

Nağme dedi ki...

bozommm çoookk tatlısın ya en az bu oyundaki tatlılar kadar yorumlarını okurken bayıldım:))