Zabaweya

30 Haziran, 2008


Yeni oyun

Oynamak için tıklayınız

33 yorum:

Sis dedi ki...

kapı kilitli duvardaki yeşil şeye tıklayınca japonca yazı beliriyor ve hiç bir şey yapamadım:(

Sis dedi ki...

her başlattığımda japonca yazılar farklı ekranda tıklayınca beliriyor.ben bir şey anlamadım bu oyundan

bozo dedi ki...

beşli tahtalara tıklayınca çıkan japonca yazılardan birine tıkladım anahtar aldım . tahtadan değil yazıdan aldım

calculus dedi ki...

Bir tornavida aldım , onunla da dolabı açtım kasa çıktı. Şifre girdim. Çekiç verdi..
.
.
.
.

Deeeermişiiiiiiiiiiim.
Hiç bir şey yapamadım.

Unknown dedi ki...

başladığımdan beri tıklıyorum bana anahtar vermedi:(

deniz dedi ki...

İlk o duvardaki tahtanın orda çıkan beyaz japonca yazılar varya, o beşli tahtanın ordaki yerde çıktığı zaman anahtar verdi...

calculus dedi ki...

5 li tahtalar dediğiniz şeye çok tıkladım ama ne anahtar verdi ne yazı yazdı.

bozo dedi ki...

yeniden başladım tahta dolabın ordanda aynı şekilde anahtar aldım ve çıktım

Unknown dedi ki...

yazı yoksa anahtarda yok sanırım. ilk oynadığımda yazılar çıktı anahtar verdi. 2.de yazı da yok. anahtarda.

calculus dedi ki...

Görme zaten sis ne anahtar anahtara benziyor ne oyun bir şeye.

bozo dedi ki...

tekrar başladım japonca yazılar gene tahta dolabın orda çıkıyo ama bu seref anahtar vermedi. Ne bu ya şaka mı böle oyunmu olurç

calculus dedi ki...

Sanırım tıklamayla alakası yok.
Bir süre bekleyince kapıya tıklayınca kendisi veriyor anahtar. Baya beklemek gerekiyor.

Nağme dedi ki...

bencede salak bişey 3 defa başladım yazılar hep farklı yerden çıktı ama anahtar filan yok:((

ARWEN.C.S dedi ki...

canlarım kolay gelsin dicem ama bişey yapılmıyo ilk kapıda çıkan yazılara devamlı tıkladım anahtar verdi kapıyı açtım replay dedi tekrar başladım oyuna bu sefer çince yazılar kapının orda değil kapaklı dolabın orda çıktı yine anahtar verdi kapıya tıkladım yine replay dedi bende bıraktım oyunu valla anladım tuhaf bi oyun

ZUZU dedi ki...

her yer duz duvar ne bulucami anlamadim ama bakiniyorum el cikiyor ama bakalim