Dinosaur Room Escape

04 Temmuz, 2008


oda oyunu new***


Oynamak için tıklayınız

34 yorum:

ionesco dedi ki...

kitaplıktan ve koltuğun alından makas buldum ikisini birleştirdim

esrasel dedi ki...

anahtar, yarım makas, para, turuncu bişey fener galiba, bide beyaz bişey :))
bişey ama ne bende bilmiyom :))

ionesco dedi ki...

çöpün altından par gibi bişey tv nin altından el feneri aldım

Sis dedi ki...

kapıdaki o mobilya arkası ,tv altı,kanape altı,çöp kutusu altı

esrasel dedi ki...

o beyaz şeyle fenere tıkladım kahverengi dolaptaki karanlık yerde fenerle bakınca ok çıktı gösterdiği yeri açıp düğmeye tıkladım. makasta tamamlandı

Sis dedi ki...

maksala piyanodaki beyazlıktan top çıkıyor renk değişen

esrasel dedi ki...

müzik setindeki yeride anahtarla açtım tıkladım sarı düğme oldu. tv ekranında da kırmızı düğme var

mert dedi ki...

feneri dolaba tutuyoz aşağıda biyer gösteriyor açılınca kırmızı yaptım makasları birleştirdim.makasla piyanonun üzerindeki beyaz kağıt kesildi yine bir düğme yeşil oldu

esrasel dedi ki...

bi tane daha düğme bulmak lazım sarı kırmızı yeşil tvde çıktı

Sis dedi ki...

anahtarla da müzik setinde renk deişen bir yuvarlak

mert dedi ki...

yeşil anahtar hala aktif biyerde kıullandınızmı onu

esrasel dedi ki...

anahtarı müzik setinde kullandık mert ama hala aktif. makasda aynı şekilde aktif

Sis dedi ki...

şimdi tvde sarı yeşil var piyanodayeşil sette sarı var

esrasel dedi ki...

fenerle kapının yanındaki mobilyalara tıklarken kayboldu fener

ionesco dedi ki...

arkadaşlar benim fener habire kayboluyor
durmadan yeniden başlıyorum
sizinki de öyle mi

su dedi ki...

piyanonun arkasına yeniden bakın pil var.fenere takın.

Sis dedi ki...

anahtarla o fenerle baktığımız şeyin üstündeki kareden kırmızı çıktı

Sis dedi ki...

tv deki sıralama yeşil mavi kırmızı sarı kapıya girin dışardayız

mert dedi ki...

pil yok ama fener var makas var at resmi olan para var ve anahtar var

Sis dedi ki...

olmuyo böyle yaaa bu kadar çabuk çıkmayalım:))
odada kalıp keyif yapmak lazım.kanape rahat gözüküyordu:D

calculus dedi ki...

Ben bütün topları bulmadan çıktım.
3ünü bulunca deneme yanılma yaptım, gene de perfect end dedi.
Hey yavrum hey, ne perfect endler gördük biz.

esrasel dedi ki...

akşam oyunun sonunda çıkmışım demekki ellerinize sağlık