Free Falling Escape

04 Temmuz, 2008


Yeni....



Oynamak için tıklayınız

87 yorum:

su dedi ki...

off nasıl yazıcam şimdi bulduklarımı?biraz ara vericem galiba...

kırmızı dedi ki...

HARİKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
SÜPERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

su dedi ki...

çiçekten aldığınız bezelyeyi açın.içinde bilye var.

sebnem dedi ki...

allahım bu bi gotmail inanamıyorumyavaş oynayalım nolur böle tadını çıkara çıkara :))))))

dilenk dedi ki...

Hepinize merhabalar,kolay gelsin...çoğunuzu diğer siteden tanıyorum...oyunlara burdan oynayıp sizlerle beraber olmama izin verir misiniz?

ionesco dedi ki...

sandalyeyi aldım galiba ampulü takmak için kullanıcaz

kırmızı dedi ki...

MİLLET SİZE DİYORUM BU GOTMAİL AZ YAVAŞ OYNAYIP SİNDİRELEM NE OLUR ŞUBATTAN BERİ BUNU BEKLİYORUM BEN:)

deniz dedi ki...

Derincim hoşgeldin, izin ne demek hadi başla çözmeye oyun zorlu kolay gelsin ;))

O iki metal topu, kapı gibi yer varya ordaki delikten attım kayboldular

su dedi ki...

derin hoşgeldin aramıza...
bilyeler diğer ekrandaki yere giriyor.neydi tiltmiydi o oyunun adı?

kırmızı dedi ki...

O ALDIĞIM BİLYEYİ KAPININ ÜSTÜNDEKİ OYUNA ATTIM KAYBOLDU BİLYE.

Sis dedi ki...

selam derin.
saksıdan bezelye
sandalyeyi çekip masa altından beyaz bilye
duvardaki tablo
bezelyenin içinden bir bilye daha

deniz dedi ki...

HÜllam atılıyor o da. Kapı derken o komidin gibi şey varya onu kastettim az önce...

su dedi ki...

tablo yerine geri takılınca ve tıklanınca tam karşıdaki çiçekleri gösteriyor.

ionesco dedi ki...

kapıya yaklaşın anahtar deliğine doğru tıkla sarı anahtar alıyorsun

kırmızı dedi ki...

amanın burdada ampül var:)
hoşgeldin derin seni aramızda görmekten mutluluk duyarız:)

Sis dedi ki...

kapının üstündeki anahtar ilk üst çekmeceyi açıyor ampul alınıyor

su dedi ki...

anahtarla açtığımız çekmeceden ampul aldım ama tavandaki yere takılmadı.

ionesco dedi ki...

yukarıda tek ampülvardı onun yanına sandalye ile diğer ampulu taktım

ionesco dedi ki...

iyice tavana yaklaşın sandalye seçiliyken üyle takılıyor

sebnem dedi ki...

tavandaki makarayla salıncaktaki yere ip bağlanacak sanırım

Sis dedi ki...

odada turlayıp sonra sandalyeyi alın ve yukardaki yere ampulu takın

calculus dedi ki...

Yeni ışığın aydınlattığı yere tabloyu takıp resmi düşürdüm.

dilenk dedi ki...

bana "hoşgeldin"diyen ve diyecek olanlara toptan "HOŞBULDUM" diyorum:)))

calculus dedi ki...

Hiç bir item yok kabak gibiyim, kendimi çıplak hissettim.

calculus dedi ki...

Duvarda birşey var taşların üstünde, var mıydı o hep?

Sis dedi ki...

o anahtarla masanın altında ilk topu aldıımız yerden tel aldım

kırmızı dedi ki...

yoktu cal ışığı yakınca ortaya çıktı
bu arada ipi aldım ama makaraya takılmıyor.

Sis dedi ki...

about yapınca nerelere bağlayacağımı gösterdi ve about ekranında bağlandı

calculus dedi ki...

Sandalye taş ve makara ile bir sistem kurdu allah yüzümü kara çıkarmasın hadi bakalım.

Sis dedi ki...

aa o salıncaklı sandalyeye tıklayınca anahtar verdi çıktımmmm

calculus dedi ki...

Sandalyeye bastırın taş kalkacak ve altından bir anahtar daha.

kırmızı dedi ki...

ABOUT YAPMAMA RAĞMEN BAĞLANMADI AÇIKLARMISINIZ ABOUT VARKEN OYUN EKRANI GÖZÜKMÜYO NASIL BAĞLADINIZ.

Sis dedi ki...

hüllam about yap sonra tele çift tıkla ve about akranındaki halkalara bağla

dilenk dedi ki...

masanın gizli bölmesini açacak anahtarı bulamıyorum,çekmece için kullandığımsa aktif değil???

deniz dedi ki...

3. bilye yeşil taşın arkasında, 3.bilyeyi de o oyun tahtasına atınca bir geri gelin altta anahtar veriyor...

kırmızı dedi ki...

HAYIR YA BU KADAR KISA OLAMAZ YAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
HÜNGÜRRRRRRRRRRRRRRRR

Sis dedi ki...

3cü bilye ampulu taktıktan sonra büyük mavi taşta .masanın bölmesini açan anahtar 3cü bilyeyi oyun makinasına attıktan sonra makinadan alınıyor

calculus dedi ki...

Arkadaşlar ipi (ya da teli) takabilmek için ipi about item yapın.
Bir şema çıkacak. Önce sandalyey sonra yukarıdaki makaraya en son da taşa tutturmanız gerekecek.

dilenk dedi ki...

nasıı yaaa...aylardır beklettikleri oyun bumuymuş:(((

dilenk dedi ki...

çıkmayalım odadan gıcıklığına:)))kahve yapcam hem ben,size de yapayım...boşverin gotmaili:P

Sis dedi ki...

puhahhaha derin.de mi gıcıklığına çıkmayalım:))

calculus dedi ki...

Hakkaten sen güzel oyun yapıncaya kadar odada kalacağız, eylemlerimiz sürecektir diyelim.

Nağme dedi ki...

hem hayal kırıklığına uğradım kısalığından dolayı,hemde sevindim en azından yoktum pek birşey kaçırdım sayılmaz:))

Ægishjálmar dedi ki...

sanırım bu uzakdoğulular gerzek. taşı kaldırıp altından anahtar almak için kurdukları sisteme bak adamların. beyinlerine yazık.