Naughty Supermarket

04 Temmuz, 2008


Eğlenceli bir point click


Oynamak için tıklayınız

15 yorum:

kırmızı dedi ki...

bıçak aldım bıcakla tavuktan parca,çiçekten yaprak ,böcek,bi de dergi aldım.

Sis dedi ki...

şeker çiçek magazin var magazini kasiyer oğlan ortadaki çocuğun cebine koydu kız oğlanı bıraktı galba:))

kırmızı dedi ki...

adamın cebine dergi ile tıkladım öbür adam kalktı gitti yanına:)

Sis dedi ki...

kasiyer konserveyi düşürdü kız frikik verdi eğilince:)

kırmızı dedi ki...

adam bardağı devrildi sonrra arkadaki kız eğilince gözleri açıldı kadın adamı dövdü,bu ne be +18 gibi bi oyun bu:)

Sis dedi ki...

eti bıçakla kesip yere koydum oğlan kaydı düştü yaşlı kadına crunch kutursunu verdim

mert dedi ki...

bıçak alın bıçakla tavuğu kesin sonra yeri tıklayın adam yere düşüyor sonra böceği kızın üzerindeki kancaya tıklayın.kız öpüyo çocuğu.çiçek kaldı bitek.yaşlı kadınada yardım etmeyi unutmayın tabi bu arada

Sis dedi ki...

çiçeği yukardaki kancaya astım etin ordaki kız oğlanı öptü next okuna bastım photo booth girip resim çektim resmimi panoya koydum şekeri sepete koydum 742 puanla bitti

ionesco dedi ki...

Çok güzel bi oyundu 777 ile bitirdim başım göğe erdi hehehe

Nağme dedi ki...

hahahah çok iyi ya,kızı ayırdı sevgiliden sonrada tavladı,azimli çocuk bu:))