The Bathroom Escape

04 Temmuz, 2008


Yeni

22 yorum:

ωαριтι dedi ki...

günaydın.teşk canım oyun için..paspasın altından bastaon gibi bi çubuk,tablonun arkasındanda pile benzer bişi aldım

ωαριтι dedi ki...

üst çekmeceden bi pil daha alt çekmecedende el lambası aldım pilleri taktım.galiba bi yarık vardı duvarda oraya tutmaya gidiom.dikkat edin arkama geçin fare çıkabilir..

ωαριтι dedi ki...

suya çubukla dokundum su gitti.anaktar buldum.çekmeceyi açıp büyüteç aldım

deniz dedi ki...

Mavi kırmızı top tamam, yeşil ve sarı topa ihtiyacımız var. büüyüteçle küvetin üstünde BYGR yazıyor topların renk sıralaması sanırsam...

deniz dedi ki...

büyüteç seçiliyken duavardaki çatlaın en üstüne tıklayın şifreee vaar 802 yazıyor

deniz dedi ki...

kutuyu çok tıklayın sol tarafında düğme var. onu tıklayınca aktif oldu sarı topu aldım içinden...

deniz dedi ki...

BGYR YAZIYORDU YA KÜVETİN ÜZERİNDE O SIRALAMAYI GİRDİM ÇIKTIM NORMAL END DEDİİİİ

sebnem dedi ki...

bu topların sıralaması olacak aynı yere konup alınabiliyorlasr

calculus dedi ki...

Önce kediye tıklayın çıkmadan önce, perfect and oluyor.

Nağme dedi ki...

kısa ve kolaymış,çıkarken kediye tıklarsanız perfect,tıklamazsanız normal end diyor:))