Dawn Dash Escape

01 Temmuz, 2008


Yeni oyun



Oynamak için tıklayınız

22 yorum:

Sis dedi ki...

ışığı yalmayın.komodinin yanındaki lambadan yakın.bu ablayı uyandırmamak lazım.bir ayakkabı teki tablonun arkasından da gömlek aldım

Sis dedi ki...

ayının arkasında a4fbk yazıyor.perdede cep tlf var.
o bilg. şifresi cd drive açıp ip alındı

Sis dedi ki...

şimdi masanın altındaki ayakkabı da alındı.
lambada 2389 yazıyor.
cep tlf pin numarası
şimdi bilgisayarda adres book var ve 3 tlf numarası

Sis dedi ki...

telefonda sadece msg yazılabiliyor numara çevrilmiyor.mesajada metin yazılamıyor.3 numaraya da msg yolladım bi işe yaramadı.

sanırım siteden kimsenin de yardıma geleceği yok:(

calculus dedi ki...

Ben de oynuyorum ama hep kadına yakalanıyorum::(
Yaptıklarınızı aynen yaptım. Telefonum kayboldu bi de.

esrasel dedi ki...

bütün numaralara mesaj yolladıktan sonra telefon kayboluyo sona napıcaz :S

calculus dedi ki...

Iyyy ,kadınım her bir yerine tıkladım odadan çıkacağım diye:(((

Sis dedi ki...

hüfff.
oyunu bi şey sanıp kırk saat oynanabilecek alternatif link aramıştım bi de:(

Nağme dedi ki...

off kadın uyanıyo hep ya
ayının arkasında a4fbk yazıyo onu bilgisayara girdin cd yeri açıldı birşey aldım ordan ama itemler arasında görünmüyo aldıklarım,birde tlf.kaybettim

Sis dedi ki...

ilerleme var.
cep telefona pizza yazılabiliyor.74992 ile ve pizzacıya msg yollanıyor.kapıya pizzacı gelince kadın uyanıyor.ama yine de yakalıyor

ionesco dedi ki...

pizzacıya msj at.pencerenin solunu hareket ettir.pizza kapıya gelince de sağ pencereyi hareket ettir yani pizzacı tam kapıdayken pencereyi tıkla kurtul diyor ben yapamadım siz yapabilirseniz bir bakın arkadaşlar

calculus dedi ki...

Benim o kadını görmeyi midem kaldırmıyacak artık. Biz de insanız.

**esra** dedi ki...

Yok bu kadından kurtulus yok yaww >:( aaaa çıldırcam amaaaa ii saattir tataaa diye başımı yedi deli kadın >:/