200 Clicks

09 Şubat, 2008


Eski bir kaçış oyunu.

27 yorum:

b@nu dedi ki...

http://www.moregames24.com/2007/07/200-clicks.html


bu linkten de deneyebilirsiniz rusça bu oyun ya

b@nu dedi ki...

tepedeki ampülden mıknatıs duvardaki parmaklıktan tebeşir gibi bişi musluktan sabun çöp kutusundan ip (iple sabun birleşti) yatağın ordan duvardan tornavida ucu sanırsam yatağın başından takunya şimdilik bu kadar bide kapıdan dışarısına bakılıyor anahtar var ama henüz alamadım hadii gelin ama yeryaaaaaa naptın cnm yükleyip kaçtın mı:)

b@nu dedi ki...

ampüle ipi tıkladım birleştirdiğim adam asıldı noldu anlamadım bittimi şimdiii

Nağme dedi ki...

alalala bu ne şimdi sabunla ipi kombine edip lambaya tıklayınca adam intihar etti.Eeeee daha birsürü item yeri boş kaldı,mıknatıs takunya vs.kullanmadık ya:(

Nağme dedi ki...

hehe oyunun birkaç sonu var galiba,tekrar başladım bu kez iple mıknatıs birleşti,onunlada kapnın dışındaki anhtarı aldım

Nağme dedi ki...

yatapın kenarındaki duvardaki bölmeden tornavida ucu almıştım,mıknatıslada tarnavida ucunu aldım onlarıda birleştirdim

Nağme dedi ki...

anaaaa tornavidayla kapının vidalarını söktüm şimdi dışardayım ya

Nağme dedi ki...

bilgisayarın olduğu yerdeki dolabın üstünden silah aldım

bozo dedi ki...

terazi işinden sonra odanın diğer tarafında mavi bi küre çıktı onuda taraziye kodum bana kurşun veri kuşunu silaha taktım

Nağme dedi ki...

bozo bende teraziden sonra küre filan çıkmadı tam olarak nerdeki?

bozo dedi ki...

dolabın önündeki halının altından dart oku aldım oku dart tahtasına sapladım kapıdan dışarı çıktım

bozo dedi ki...

mavi küre dart tahtasının solundaki dolabın üstünden çıktı

bozo dedi ki...

kapıdan dışarı çıkarken üstteki yön tuşuna basıp çıkılıyo
dışarda balonu silahla parlattım. sarı bi para yada metal aldım

bozo dedi ki...

balondan sonra sağa gittim pervaneden cd aldım bi sağa gittim köpek var kulubede

bozo dedi ki...

sarı parayı mucık yazan ışıklı tabelanın altındaki kapıya tıkladım kemik aldım

bozo dedi ki...

kemiği köpeğe verdim . köpeğin olduğu kapıdan içeri girdim

bozo dedi ki...

odanın kasa olan tarafında soldaki küvet gibi şeyin içinden içinde mor bişi bulunan bi kap aldım

bozo dedi ki...

tebeşirle yeşil masayı çizdim çizili yere mor maddeli kavanozu koydum dalgalanmalar oldu kavanozu geri aldım altından yüzük çıktı

bozo dedi ki...

yüzükle kasayı tıkladım yüzüğü kasa aldı ve yeşil ışığı yandı kasanın .kasanın arkasındaki kapı anahtarla tıklayınca şifre istiyo

bozo dedi ki...

müzik kutusunun sağdaki düğmesinden tıklayınca bi kağıt aldım ama bikaç tıklayıp dolaştım sona verdi kağıdı

bozo dedi ki...

en sondaki şifreyi bulamadım kopye çektim 23363433 girin kapıdan çıkın oyun bitti

kahh dedi ki...

1.ampulden mıktanıs alınıyor

2. takvimdeki işaretli yeri not edin(23)

3.pencere gibi olan önünde böcekler gezen yerden beyaz bişi alınıyor

4.çöp kutusunun altından sarı ip alınıyor

5.yatağın yastığına yaklaşın.ekran bu vaziyetteyken duvar açık gri dikdörtgen var.dikkali bakın.orada tornavida ucu var

6.yatağın başında yerde takunyalar var

7.muskuğun ucunu tıklayın bir kağıt alınıyor.kağıdı açın okuyun ve sayıyı not edin (30)

8.lavobadan sabun alınıyor.

9.yeşil renkli olan şey kapı.kapının sol yanını iyice tıklayın ve dışarıdan anahtar gözükecek.

10.mıknayısla ipi birleştirin ve anahtarı alın.bu sırada tornavidanın sapı da alınacak

11.tornavidanın sapını ve ucunu birleştirin.kapının vidalarını açın ve başka odaya geçin

12.dart karşındayken solda iki borusu olan bir kutu var onun sağdaki borusuna tıklayın ve cam küre alın

13.bilgisayarın olduğu ekranda halının sağına doğru tıkladığınızda dart oku var

14.bilgisayarın hemen üstünde pencereye gibi şey var o dolap.onun üstünde siyah küre var.bilgsayarın olduğu yerde sağdaki dolabın üstünde desilah var.ama onlara ulaşmak için çok tıklayın

15.terazinin sol gözüne takunyaları sağ gözüne ise siyah ve beyaz küreyi koyarsakmermi alınıyor.

16.mermiyi tabancaya tak

17.oku dart tahtasın at ve hemen yanındaki kapıdan çık

18.tabancayla balonu patlat ve sarı bişi al

19.ekranın sağ tuşuna bas.studio muzik yazan yere gel

20.solda dönen çarktan cd al

21.tekrar odaya geri dön ve bilgisayara cd yi tak.

22.ekrana bir sayı gelecek.sayıyı kaydet (36)herkeste farklı olabilir

23.tekrar dışarı çık ve studio muzik yazan yere gel ev önündeki kapıya sarı şeyle tıkla.sana kemik verecek

24.kemiği köpeğe ver ve oradaki kapıdan içeri gir

25.hemen sağda yerde teyip var.en sağ düğmesine basın şarkı çalacak.bir daha basın bu sefer bir kağıt verecek. kağıdı açın okuyun ve sayıyı not edin (33)

26.tavanda pervane dönen yerde yeşil masa var orayı beyaz şeyle(tebeşirmiş o)çiz, bir şekil çıkacak

27.yeşil masanın sol tarafında duvarda renkli bir yer var onun önündeki masayı tıkla bir kavanoz çıkacak

28.kavanozla yeşil masayı tıkla.biraz bekle masanın üstünde yüzük oluşacak

29.yüzüğü yazarkasaya verin.

30.yazarkasanın hemen arkasındaki kapıyı anahtarla tıklayın ve şifre isteyen bir yer çıkacak

31.her ekrandan sayılar almıştık

birinci oda:23(takvimden)-30(kağıt)
ikinci oda:36(bilgisayardan)
üçüncü oda:...(bişi bulamadım)bahçe
dördüncü oda:33(müzik kutusu)
şifre bununla ilgili ama bir türlü bulamadım.sizden yardım alayım

kahh dedi ki...

aaaa bozonun çözümünü görmemişimm.tebrikler bozo