Escape this Mystery

07 Şubat, 2008


Yeni ve kısa bir odadan kaçış oyunu.


48 yorum:

ωαριтι dedi ki...

anahtarla açtığım yerden sopa gibi bişi aliom dah başka bişi yokki

su dedi ki...

sopayı tavana koy.yerde biyerlerde el işareti çıkıyor.

su dedi ki...

başka yere geçiliyor.ordan çekiçle kapıyı kırıp geç.daha sonrada kapının ensağ köşesine tıkla bir anahtar veriyor

@ksi34 dedi ki...

arkadaşlar nerhaba sabah elentrikler kesildi şimdi cheat e giremiyorum bende oyunu oynuyordum şimdi şifreli bölümde kaldım :(( şifreciler iş başınaaaa:))

ωαριтι dedi ki...

buraya nasıl geldiğimi bilmiom olay anında alkollüydüm:))ŞİFRE NE BE bilen warmı

@ksi34 dedi ki...

ben odalarda şifre görmedim hiç gören varmı? yada bi ipucu olabilecek herhangi bişey?

@ksi34 dedi ki...

su kapıya tıkla devamlı sopa vericek sopayla anahtarın üzerindeki camı kırıp alıyosun anahtarı

su dedi ki...

yav anahtarı kapıya tıklıyorum.pang pang diyor başkada bişey demiyor...

@ksi34 dedi ki...

suu kapının sağ üst köşesinde siyah nokta var oraya tıkla

ωαριтι dedi ki...

su galiba kapının sağ üst köşesine tıklıcan.yeniden açtım oynuom belkim şifre görürüm

@ksi34 dedi ki...

oyunu en az 10 kjere yeniledim ama şifre bulamıyorum hala wampiti buldunmu sen acaba?

su dedi ki...

hımmm..benim kapı bayağı bi şiddetten hoşlaşırmış.anca kırıldı.

su dedi ki...

eee..öbür odadan kağıt aldım .kapıda o sopa.ne yapacam bi yazsanız diyorum.kapının altından kağıtta geldi.soona?

ωαριтι dedi ki...

yok şifre mifre yok yaaa o isimi bilem denedim yok.liwaihini bilem yazdım olmiy

@ksi34 dedi ki...

su o kağıdı kapının altına tıkla sürekli kapıya tıkla anahtar vercek

su dedi ki...

3 kutu üstüste,mavi ışıklı yerden nasıl çıktınız?

@ksi34 dedi ki...

wapiti şifreli yerde yukarı çıkınca lazeri mausla duvara doğru gezdirince el oluyo ama bişey bulamadım ben yeniden başlıycam gene lazeri yönlendirmeden bişey çıkıyomu die bakıcam

su dedi ki...

yav onları yaptım.aşağı indim.çıktım.şimdi içiçe 2 oda var.birinde 3 katlı dolap.üstünde mavi bir ışık yanıp duruyor

su dedi ki...

çok şüküüür..geldim yanınıza..şapşalım ben yaaaa.

ωαριтι dedi ki...

yerde cd war yan odaya geç kutuya doğru koy işik kırılıp kutuyu patlatcek.aşaği incen

@ksi34 dedi ki...

cd aldığımız yerdeki 3 katlı dolabın en üstü katının sağ alt köşesindede el oluyo maus ama bişey çıkmadı:((

su dedi ki...

bide passward ne olaki?bi şaşırtmaca olmasın?password demiyor çünki...

su dedi ki...

enter passward dediği için bende aynısını yazdım.bişey olmadı.

@ksi34 dedi ki...

yok yok yok hiçbişey olmuyor bizim meşhuuuur şifre cözücü arkideşlermiz nerlerde gelselerya yahuu

su dedi ki...

bide çözümleri yazmadan oynadık.hiç olmadı valla..

@ksi34 dedi ki...

ama şifreli yere kadar bulunamayacak zor bi bölüm yoktu ondan yazmadık:(

@ksi34 dedi ki...

arkadaşlar ben başka oyun oynuyorum bıraktım bunu isterseniz gelin sizde tıkandım çünkü:)) yardıma hayır dimem dogrusu:))

@ksi34 dedi ki...

arkadaşlar ben başka oyun oynuyorum bıraktım bunu isterseniz gelin sizde tıkandım çünkü:)) yardıma hayır dimem dogrusu:))

http://www.jigsaw.x0.com/sphere_e/index.html


işte link buyrun gelın

gökce-kuki dedi ki...

kopya cektim :) bütün oyun boyunca 2 tornavida , 4 sırık , 7 oda ve 5 anahtar kullanmışız pass'ward' da 2475 imiş:D

Nağme dedi ki...

ne kapılarmış yaw tıklaya tıklaya bir hal oldum bittirdim ama tuhaf oyunmuş:))