Happy Valentine's Day

09 Şubat, 2008


Yeni bir oda oyunu


40 yorum:

deniz dedi ki...

Selam,
evet başladık bakalım, henüz hiç bir item alma şerefine nail olamadım ama :D

Adin dedi ki...

bi tane kase ve bi çaydanlık buldum.. galiba sırasıyla nesneleri bulup bu kez de pasta yapacağız..

deniz dedi ki...

Yandaki videoda sanırım tarif veriliyor:) Ben onu reklam olarak düşünüp hiç bakmamıştım :D

deniz dedi ki...

:D :D dalga geçme bee yeni farkettim valla :))

evet adin sıralı dediğin gibi kase ve çaydanlık ilk sıralama, çaydanlığa su doldurdum çeşmeden ocağa alıyorum şimdii:)

Adin dedi ki...

ben de öyle ettim ben mari usulü bitter çikolata eritcez:))

Adin dedi ki...

sonrasında lavabonun altındaki dolaptan tahta ve çekmeceden bıçak aldım

deniz dedi ki...

Tahtayı önce sonra da bıçağı tezgahın üzerine bıraktım, sonra camlı dolabın altından da çikolatayı aldımm.

deniz dedi ki...

Tekrar dolaptan demir renginde olan kaseyi aldım tezgaha koydum, sonra ocakta kaynayan su aktif oluyor onu alabiliyorum. Demir renginde olan kaseye çikolata, diğerine suyu koyuyorz.Ay ne eziyet kalkıp gerçeğini yapsam bu kadar yorulmazdımm.

deniz dedi ki...

Tezgahın ve kasenin orda arkada duran spatulayı alıp mix ettikten sonra, dolaptan krem şanti sanırım onu alıp tekrar mix ediyoruz. (Tab tuşunu tavsiye ediyorum :D)

deniz dedi ki...

bende orda kaldım. Streç var çekmecede ama alamadım.

deniz dedi ki...

Banucum çikolata camlı dolap varya buzdolabının sol tarafında kalıyor onun en altında.

Adin dedi ki...

cikolata aldıımız yerden bişi aldım aynı yerin üstünden kalplı kalıp aldım pastayı buzluktan çıkarıp tezgahta kalıpla kestim burda kaldım

deniz dedi ki...

Adin ben kalıptan önce camlı dolabın en altından yine bonbon şekerleri buldum

Adin dedi ki...

onlar sanırım süs yerya love onlarla yazıldı galiba

deniz dedi ki...

Ve tatlıyı dondurucudan almadan önce camlı dolabın en üstünden pembe kalpli bir kutu aldım, sonra dondurucudan tatlıyı alabildim

deniz dedi ki...

Ve Adinin dediklerini yaptıktan sonra bitti sanırsam:)

deniz dedi ki...

İzlemediniz mi sonunu :D Mutlu son, kadın dönüp selamını da çaktı gitti, aferin vefalıymış :D

Adin dedi ki...

ehe pasta yaptıktan sona kapıyı açmamışım ayol:)

b@nu dedi ki...

emeğinize teşekkür ederim adin ve yerya ben tam yetiştim derken siz bitirdiniz ve benimkide mutlu sonn

deniz dedi ki...

Banucum seninde eline sağlık, bende bayılırım mutlu sonlara:)

su dedi ki...

diğer site 139 yorumla bitirmiş.helal size arkadaşlar:))))

su dedi ki...

pardon daha bitirememişler..hala oynuyolar..hehehe...

Nağme dedi ki...

1-öncelikle dolap kapaklarını kapatmadan ekrandan çıkamıyonuz
2-çeşmenin üstündeki sağdaki dolaptan kaseyi alın
3-fırının altından çaydanlığı alın
4-çaydanlığa su koyun çeşmeden ve ocağı yakıp,ocağa koyun kaynasın
5-en üstteki çekmeceden bıçağı alın
6-sağdaki alt dolaptan tahtayı alın
7-tahtayı ve bıçağı bankonun üstüne oyun
8-buzdolabının sağındaki dolabın alt rafından çikolatayı alın ve tahtanın üztüne koyup bıçakla kıyın
9-sağ üst doptan bir metal kaseyi alın,tezgaha koyup içine kıyılmış çikolatayı koyun
10-aynı yere şimdide ilk aldığımız kaseyi koyun ve ocaktaki çaydanlığı alıp kase suyu dökün,sonrada çikolatalı kaseyi içine koyun benmari usulü erisin
11-tezgahın ordaki askıdan spatulayı alın,çikalata kasesini karıştırın sağ alt köşedeki yazıya tıklayarak(mikser yerine spatula kullandı ya)
12-buzdolabından kremayı alın ve onuda içine katıp karıştırın
13-sağ üst dolaptan cam tepsiyi alın,tezgaha koyun içine çikolatalı karışımı dökün
14-tepsiyi alıp buzdolabına koyun
15-camlı dolapbın sağ çekmecesinden kalpli kalıbı,alt tarafından bonibonları,üst tarafındanda kalpli kutuyu alın
16-buzdolabından tepsiyi alıp tezgaha bırakın
17-kalpli kalıpla üzerine tıklayın kalıbı çıksın,üstünede bonibonla love yazın.
18-kadın pastayı alınca kapıya tıklayıp çıkın
19-sonunu izleyin sevgilimiz için pasta yaptık,onunla buluştuk ve pastayı ona verdik...Happy End....