Escape Ecru Room

08 Şubat, 2008

Yeni bir oyun, kolay gelsin.


(Bozo'ya teşekkürler sunarız:)

176 yorum:

bozo dedi ki...

ortadaki masanın ayagında bizden taraf anahtar var ayak 3 kere çevrilip aşağı çekiliyo anahtar alınıyo

xjasminex (hafize ana) dedi ki...

pizzamı yapacas acabaa?
kapıda bi adam çıktı beklio
yazıları biri tr çevirsin lütfen

kahh dedi ki...

sağadaki masayı aldığınızda saksının altından bişi alınıyor

sewko dedi ki...

sağdaki masayı kaldırınca da arkadaki çiçeğin altında bıçak var

bozo dedi ki...

camda yan yana iki saksı var soldakinin altında pıçak

sewko dedi ki...

yemek kitabında tarif var
1 ölçü maya
6 ölçü su
1 ölçü un
1 yumurta
1 çimdik :) tuz demek istemiş sanırım karıştırıp hamur yapılcak gibi bişi demiş azcık ingilizzcem gerisini zor kaldırcak

kahh dedi ki...

ölçü denilen raftaki pembe bardak.onunla unu aldım

bozo dedi ki...

lavabonun üstünden iki çatal biri kırmızı saplı. lavabonun altından fırça ve kağıt havlu

sewko dedi ki...

maya domateslerin yanındaki kahverengi şey onuda cam bardakla alıoruz

sewko dedi ki...

unla mayayıda koydum kaba
ama yumurtayı koyamadım bide tuz lasım bulan varmı

Nağme dedi ki...

çuvalı bıçakla kesin unmuş o un maya su koydum büyük kaba

sewko dedi ki...

lavabonun altındaki kaadı çevirmeye uğrasıorum bende arkadaşlar
yumurtayıda bi türlü kıramadım:(

Nağme dedi ki...

biberi,domatesi,peyniri kestim ama un karışımına yumurtayı kıramadım bir türlü

xjasminex (hafize ana) dedi ki...

kesin pizza yapacasda yumurtayı kırmak için bi zımbırtı lazım arıyorum

kahh dedi ki...

fırının sol yanından balyoz aldım ama yumurtayı hala kıramadım

bozo dedi ki...

maya bardakla alınıyomuş. tezgahın üstü temizleniyormu

kahh dedi ki...

balyozla fırının sağına vurunca fırın çalıştı

sewko dedi ki...

vıp listesiymiş

mikey
yeşil şapka-mavi elbise-sarı bot-mavi arabalı-kerevizli (celery)pizza seviomuş

boris
mavi şapka sarı elbise yeşil bot-yeşil araba- guentamala karidesli seviomuş

kevin
sarı şapka-mavi elbise-yeşil bot- sarı araba- domates ve kerevizli

serge
sarı şapka- yeşil kıyafet- mavi bot ve mavi araba- endonezyan ve bangledes karidesi

peter
yeşilşapka sarı kıyafet-mavi bot sarı araba- yeşil biber ve norveç karidesli seviomuş ama kırmızı biberden nefret ediomuş

aaa ne zor işmiş pizzacılık ya hepsi ayrı dert
bu arada yumurtayı kıran varmı:)

Nağme dedi ki...

kapının ordaki duvardaki resmin kenarlarını yırttım ne işe yarıcaksa

kahh dedi ki...

biberin olduğu masayı çekince orada yerde birşeyler var..mekanizma gibi

Nağme dedi ki...

hahaha kahdier fırını kırdın yumurtayı kıramadın hala:::)gerçi bende:::)

sewko dedi ki...

aa kitapta sevdikleri tiplerin içine neler koncaa ayrı ayrı varmış zaten. ne salaklık bendeki

sewko dedi ki...

aa kitapta sevdikleri tiplerin içine neler koncaa ayrı ayrı varmış zaten. ne salaklık bendeki

kahh dedi ki...

niye salaklık olsun sewko....asıl biz hala yumurta kıramadık...bi de evliyiz

Nağme dedi ki...

ayyyy inanmıyorummmm rezillll oldum yaaa.bi yumurtayı kıramadım siz kırabildinizmi arkadaşlar

Nağme dedi ki...

aaaa buldum fırının yanındaki yere unlu kabı döktüm boşaldı yeniden doldurcam sanırım sıralamayı yanlış yaptık yumurta ondan kırılmıyor

xjasminex (hafize ana) dedi ki...

kapıdaki adamlara göre pizza hazırlıycaz o tamam da yumurtayı halaa kıramadım tüh

kahh dedi ki...

sıralama deil olay..devamlı yumurta değiştirdim..en sonundaki kılayca kırıldı.kapa tıklayın

kahh dedi ki...

sonra hamuru dolapta asılı olan kaşıkla karıştırıdm

Nağme dedi ki...

anaaaa kırdım hakkaten ne yani bu yumurtalar bozukmuda kabul etmedi

kahh dedi ki...

heralde inatçı yumurtalar var..onlar bize denk gelmiş

xjasminex (hafize ana) dedi ki...

hamur kabardı tamamda şimdi bize birde kalıp lazım yada hamuru açacak yer

Nağme dedi ki...

offf ne zormuş ya pizza yapmak oyunda gerçekte olsa şimdiyeee çoktannnn bitmiştide yiyoduk valla

bozo dedi ki...

yasemin kapıdaki adamların kim olduğunu nası anlıyosun içeri giriyolarmı. masanın ayağından alınan anahtar nereyi açıyo

kahh dedi ki...

hamuru seçili yapın ve tıklayın o kendini yoğuracaksonra merdaneyle açın.tezgah geremiyor yani

Nağme dedi ki...

bankonun yanındaki ayaklı sehbanın çıktığı yerdeki mekanizma neki

xjasminex (hafize ana) dedi ki...

bozom adamların kıyafetlerinden ve arabalarından yola çıkarak istedikleri türde pizza hazırlamamız gerekiyor

kahh dedi ki...

üstüne domatesi biberi koydumm...hadi gelin benim pizzam bitiyor

kahh dedi ki...

kapıdaki adam yeşiller içinde ve yeşil arabası var.acep neli yer kii.. sorayım dedim kapıyı açamadım..tüh adamada ayıp oldu yağmur da yağıyor

bozo dedi ki...

anladım ama fırın hala çalışmıyo. heralde o mekanizma ile ilgili hapak açılmıyo

sewko dedi ki...

ya bugun bende bi terslik var şimdide hamuru ypğuramıyorum:(

Nağme dedi ki...

hah sonunda yaptım bankonun yanındaki mekanizmayı hepsi kapancak şekilde ayarladım,dolabın içindeki kırmızı düğmeye bastım banko yana kaydı şifre isteyen bir yer çıktı ama ben hala hamur elimde birşey yapamadınm

kahh dedi ki...

sevko hamurun kenarlarını tıkla o yoğuruyor kendini.akıllı hamur bu

Nağme dedi ki...

kasayı buldum ama pizzayı yapamadım müşteriler kaçıyor yaw

sewko dedi ki...

tıkır tıkır tıklıorum bi ara yoğrulacak sanırım saol kahdier. zavallı boriste kapıda hem aç hemde ıslanıo ama napalım az daha beklicek artık:))

bozo dedi ki...

tamam balyozu vurduk ama kapağı açılmıyo onu demek istedim

bozo dedi ki...

o mekanizmayı yapınca dolabın kayması için kapaklar kapalı olmalı

kahh dedi ki...

işin bitince çalıştıtrcan.yoksa fırın çaılıştığında kapağı açılmıyor

Nağme dedi ki...

hay allam ya oklava ile açtım hamuru ama üzerine birşey koyamıyorum

Nağme dedi ki...

üzerinene koydum peynir domates vs.şimdide fırına koyup pişiremiyom ya

Nağme dedi ki...

bu arada yana kaydırdığım bankonun arkasından kağıt çıktı H+L+T+M yazıyor bi baksanız ne demek istıyor

bozo dedi ki...

fırın kapağı bikaçkere balyozla vurunca açılıyomuş. açılmadan önce ışık yanıp sönüyo. bende hamuru açamadım hala tık yok

kahh dedi ki...

zaten mekanizmayı da yapamamdımmmmmmmmmm
bu pizza da fırına girmiyorrrrrrrr
adam dışarda ıslanı bi daha gelmiycekkkkkkkk
offfffffffffffff

bozo dedi ki...

bendeki kağıtta H+S+G+O yazıyo ben hala hamuru yoğuramadım. bişi eksik ama ne kaptan aldım hamuru seçtim tıklıyom yok anam yok olmuyo

kahh dedi ki...

hamuru tıklayınca bende o kendi kendini yoğurmuştu.sağına soluna tıklayın.merdaneyi daha kullanmayın

bozo dedi ki...

sewko bireden hamur yoğruldu şöle hamurun ortasında yukarı en kabarık yerine tıkla üç kere hareketleniyo ama hala şekli bende aynı.

kahh dedi ki...

hamuru kabından çıkartıktan sonra el işaretini tıklatın ve hamuru tılayın.bakalım olcak mı

Nağme dedi ki...

hamurum sağına soluna üst kenarlarına filan tıklayın yoğrulsun,ondan sonra merdaneyle açın,üzerine ketçap sürün,sonra diğer malzemeleri koyun

kahh dedi ki...

bozo 2-3 kere aynı şeyi yap onra merdaneyle yap o açılacak

bozo dedi ki...

şimdi merdaneyle düzleştirdim emme keccabı süremiyorum

kahh dedi ki...

adama pizzayı çiğ verdim.benim burda fırın bozuk pişiremedim dedim sen gidince pişir hem parasıda yarı olmuş olur dedim ama almadı ühühühüh

sewko dedi ki...

olmuoya tıklamadıım yeri kalmadı sinir oldum. neyse gidip bişiler yiyim sonradan denerim artık döndüğümde yetişebilrisem devam ederim size kolay gelsin arkadaşlar

Nağme dedi ki...

hashahaha aynı şeyi bende ennn baştan yapmıştım kahdier ama benim adamda kabul etmedi almadı:(

sewko dedi ki...

aa son bi deniim dedim açılldı hamurum heyooooo:) neyse yemeğe sonra giderim önce şu kapıda bekleyen amcayı doyuralım:)

kahh dedi ki...

bu adamalar uyuz nağme..içeride girmiyo pizzayıda almıyor

xjasminex (hafize ana) dedi ki...

yanlış malzeme kullandım tüh ama kapıdaki adam başka pizza bekliyor
ben yeniden başlıyorum :P

bozo dedi ki...

keccabı süremedim kahdi ya sen nası yapıyon kardeş

Nağme dedi ki...

hanımlar ben diğer oyuna geçtim buna sonra bakarız valentinadayım

bozo dedi ki...

ben çıkıyorum oğlum oturacakmış sona devam edrim

sewko dedi ki...

ühüü katçapta süremiyorum. annem duymasın bi pizzayı bile yapamıorum:)zaten evde kaldın diyip duruo tam olur:)

kahh dedi ki...

kapının üstündeki tabelayı kesin.fırçayla temizleyin.fırına takın pizzayı da üstüne koyun vee fırını balyozla çalıştırın

sewko dedi ki...

:) hem o kadar uğraşıyoruz bide para vermiomu ama adamda haklı saatlerdir yağmurda bekliyo:)

Nağme dedi ki...

eneeee zeki kızım beni ya tabeladan tepsi yaptım ilginç burda pizza yenirmi beee

sewko dedi ki...

haha merdaneyle 2. kez hamuru atıktan sonra ketçap sürülüoooo :)sonunda halledebildim:)

kahh dedi ki...

hadi sewko yetiş bize..zaten bişi kalmadı...eline hangi malzemelr geçiyosa koy gitsin

kahh dedi ki...

nağme abowwwww.neyapcan şimdi.bi daha dene adama yalvarr.

hülya hoşgeldin sende

sewko dedi ki...

resmen kaçarak uzaklaştı adam pizzayı alınca canından bezdirmişim yazııık:9

sewko dedi ki...

haha deminki aynı adam bana gelen kaçtı sanmıştım ama beyenmiş demek ki :)

xjasminex (hafize ana) dedi ki...

adam pizzayı aldı hohhh diye bi ses çıkardı toz oldu ya
sıradakine geçiyorum

kahh dedi ki...

hiç kereviz gördünüzmü...sapılı bişi onuda doğramam gerekiyormuş

kahh dedi ki...

bu sefer yumurta kolayca kırıldı ama yeşil bi ot gördünüzmü

xjasminex (hafize ana) dedi ki...

ya kızlar ingilizcesi olan şu adamların bi listesini tam çıkarsın yaa ingilazca fakiri olarak servis veremiyorum :)
zaten topu topu 5 pizza yapıp diğer olaya geçicez

kahh dedi ki...

bencede biri bize admaların ne tür pizza istediğini yazıverirse çok ii olur

Nağme dedi ki...

kahdier kereviz değilde dolmalık biberin içinden prasa doğradım ben.acaba adam ondanmı beğenmediki

kahh dedi ki...

sewko bu adamların ne istedği nerde yazıyor ben o kağıdı bulamadım

Nağme dedi ki...

rastgele bas sewko ben öyle yaptım hepsi kapanınca banko yana kayıyor

sewko dedi ki...

kahdier lavabonun altındaki dolapta
peçetelerin yanında bi kaat var onda adamların tarifleri ve sevdikleri pizza türleri yazıo

sewko dedi ki...

kahdier lavabonun altındaki dolapta
peçetelerin yanında bi kaat var onda adamların tarifleri ve sevdikleri pizza türleri yazıo

xjasminex (hafize ana) dedi ki...

pizza işini seriye taktım ama müşteri memnun değil bedava pizza deyip kapıp kaçıp gene geliyor aynı adam olmazki canım sermayaden kaybediyoz

kahh dedi ki...

anam bu adam be sefer beğenmedi now nowwww diye bağırıyo.....ne istiyo bu adam beee

Nağme dedi ki...

hahaha kahdier senle ben pizzadan sınıfta kaldık,bende ikinciyi yaptım ama olmuyor,bir yandanda diğer oyunu oynuyom

sewko dedi ki...

aç beklesinler valla para da vermiolar bu mekanizmayı düzeltmeden pizza falan yok onlara. hep bi tansi açık kalıo ama halledicem az kaldı

kahh dedi ki...

aaaad domateslerin orda kırmızı biberi gördünüzmü

xjasminex (hafize ana) dedi ki...

bango kenara kaydı arkasından 6 haneli şifre paneli çıktı
dolabın içindeki kırmızı düğmeye basmayı unutmayın
sanırım memnun olan müşteriler bize rakam verecekler ama alamadımki memnun değiller yanii

Nağme dedi ki...

evet ben görmüştüm onlarıda koydum ama olmuyor yinede

sewko dedi ki...

ya bu karidesler arasındalki farkı nerden anlıcaski farklı farklı bisürü karides var

güneş dedi ki...

benim müş. pizzamı kabul etmiyor müşterim sarı arabalı,kırmızı şapkalı, mavi elbiseli , sarı çizmeli ??????? ne yer ????????

kahh dedi ki...

yeşil-beyaz:nijerya
kırmızı-beyaz:endonezya
kırmızı-yeşil:bangladez
mavi-beyaz:guatemala
kırmızı-mavi:norveç

sewko dedi ki...

lavabonun altından çıkan kağıda bakarsan orda türü yazıo
türünün içine ne koncaa da kitapta var. kitap bardakları almıs dolabın üstündeki

sewko dedi ki...

evet biliorum
çıkardım onu en uyusuda peter
neymiş kırmısı biber yemiomuş:)

sewko dedi ki...

oyunum kilitlendi yeniden girdim adamların istedikleri ve araba ayakkabı renkleri falanda farklılaştı

sewko dedi ki...

yanlış adamlara yanlış pizza
bi arabasının rengine bide ayakkabıya bakarsam böyle olur
alıp kaçıo adamlar...başka yerden okudum yanlış adamları bıçakla kaçırmamız gerekiomuş:)

sewko dedi ki...

arkadaşlar yalnız kaldımmm
şifreyi hallettim kasayı açtım
para vebide haça benzer bi anahtar çıktı ama alarm çalmaya başladı ve kapıya polis dayandı yardıma ihtiyacım var....paranın bi kısmını verim dedim onuda almadı:)

kahh dedi ki...

5 adet vip müşterimiz var.bunların isimleri herkeste farklı.lavabonun alıtından alınan mektupta (havlu kağıtlarının arasında) kişilerin isimlerini ve yediği pizzanın adını öğrenin.tezgahın orda kitapta bu menülerin tarifleri var ama bu müşterilerden bazıları bu menülerin içine isteklerinide koymuşlar.ben hangi menüye neler koymanız gerektiğini yazayım.

FLAVOR FERNZY:
norveç karides-yeşil biber-domates-kereviz-peynir-

HOT NOONDAY:
guatemalan karides-endonezya karides-kırmızı biber-kereviz-peynir

HERATBURN SPECİAL:
domates-kereviz-bangladeş karides-kırmızı biber-yeşil biber-peynir

RİSKY MİXTURE:
endonezya,bangladeş-nijerya karides-domates-kereviz-peynir

TEEMED LAGON:
yeşil biber-norveç karidesi-guatemala karides-domates-peynir

kapıya gelen adamların kıyafet,bot,şapka ve araba rengine bakın.eğer kağıttakiyse sevdiği menüdeki pizzadan yapın verin.size kırmızı kart verecekler..eğer gelen kişiler başka kişilerse bıçakla onları kovun

alınan kırmızı kartı dolapların orda duvar asılı bir tablo var oraya yerleştirin.eğer yerleştirmezseniz yeni müşteri gelmez..

kahh dedi ki...

elimizde 5 tane kırmızı kart oldu.kasanın ordan alıdığımız kağıtta hafrler ve toplama işlemi var.bu harfler herkeste ayrı.hafrler müşterilerin baş harfleri.kırmızı kartların arkasında 6 haneli sayılar var.kağıtta verilern harflere göre isimlerin ordaki sayıları topluyoruz.çıkan sayıyı kasaya giriyoruz.kasadan paralar ve hac gibi bişi çıkacak.paralara dokunmamamız lazım.yoksa polis geliyor.hac gibi şeyi alabilmek için zoom yapın ve öle alın.karideslerin olduğu dolabın önünne yerde bir deli var.oaraya aldığınız hacı koyun..ben biraz fazla kurcaladım heralde hac kırıldı.şimdi ne yapacağımı bilemiyorum...

Duman dedi ki...

kahdiii ben oynuyorum .hala burdaysan tabi.ama bi yandan walkthrough yazdığım için yavaş gidiyor

Duman dedi ki...

burdayım kahdi.ama yazıyom bi yandan:)) ben daha pizza yapma aşamasındayım

kahh dedi ki...

kaldığım yerden anlatmaya devam ediyorum.bütün paraları ve haçı alın.polis kapıyaa gelecek. haçı karideslerin oldğu dolabın önündeki yerde bulunan deliğe tak ve çevir. haç kırılacak.
bıçakla polisin yanına git.
bıçak polisin önüne düşecek.
lavabonun ordan kırmızı saplı çatalı al.polise batır.polis bize jop gösterecek onu almamız lazım.ben zoom yaparak aldım.sonra haçı taktığımız deliğe jopu tak çevir.karideslerin olduğu dolap açılacak ve ortaya kapı çıkacak. biz de vınnnnnnn. kaççç

kahh dedi ki...

ben mekanizmada delirdimmm.şimden yardım aldım valla.

Duman dedi ki...

kahdi iyisin yaa yardım ediyor .benimki fark bulma oyunları hariç yanaşmıyor bile

Duman dedi ki...

sağdaki masayı komple kaldırın arkasındaki saksılardan birinden kaldırıp
bıçak alın.sonra her şeyi yerine koyun.
ortadaki masayı kaldırın masayı about yapın ayaklar döndürülüyor 3 kere en
az sonra aşağı çekip anahtar alın.ama her oyunda farklı ayakta ona göre.
lavabonun altındaki dolapta solda rulu kağıdı alın .o müşteri listesi
adamlara göre pizza yapılacak
LAVOR FERNZY:
norveç karides-yeşil biber-domates-kereviz-peynir-

HOT NOONDAY:
guatemalan karides-endonezya karides-kırmızı biber-kereviz-peynir

HERATBURN SPECİAL:
domates-kereviz-bangladeş karides-kırmızı biber-yeşil biber-peynir

RİSKY MİXTURE:
endonezya,bangladeş-nijerya karides-domates-kereviz-peynir

TEEMED LAGON:
yeşil biber-norveç karidesi-guatemala karides-domates-peynir

kapıya gelen adamların kıyafet,bot,şapka ve araba rengine bakın.

lavabonun altında sağ tarafta kovanın arkasında fırça var alın

kapının üstündeki tabelaya ipine bıçakla tıklayıp kesin about yapıp
üstünü fırçayla temizleyin.fırçayı yerine bırakın item yerimiz
sınırlı unutmayın.tepsi oldu o
pembe kupayı cam bardağı şişeyi plastik kabı alın.
alttaki un çuvalını bıçakla kesin.
kupayla bir ölçü un alın.yan dolaptaki kahverengi şey maya cam bardakla
bir ölçü maya alın.şişeyi musluktan suyla doldurun
kaba sırayla su un maya koyun.sağ dolaptan aldıınız yumurtaya önce
tıklayın sonra kabın ortalarına vurup kırmaya çalışın
kırılmazsa yumurta değiştirin.
ilk yerdeki masalara gidip tuzluk alın kaba tıklayıp tuz ekleyin

kupa aldığımız yerdeki büyük kaşığı alaın kaba tıklayıp karıştırın
kap seçili iken dolanın ortalarda bir süre sonra kabaracak içine
tıklayıp hamuru alın kabı şimdilik yerine bırakabilirsiniz
un aldığımız ekranda sağdaki dolaptan merdane alın
hanuru about yapın kenerlarına bir kaç kere tıklayın yoğrulsun
sonra merdaneyle iki kere açın pizza hamuru olacak.
bir yerden ketçap aldık hamura dökün
fırının sol yanında balyoz var onu alıp fırının sağına vurun
fırın çalışacak
tepsi almıştık fırının içine yerleştirin
şimdi kapıya gidip bakın un olan yerde üstteki kitapta
pizza tarifleri var rulo kağıttada müşteri tariflei kapıya gelen müşteriyi
kılığından arabasından tanımlayıp onun istediği pizzayı yapacaz.
malzemeler ve yerleri
yeşil biber: tekerlekli masanın üstündeki sepette
kereviz sapı: yeşil biberlerin arkasında
peynir: altta duran dolabın üstünde, alabilmek için bıçakla kesmek gerekiyor
domates: alttaki dolabın sağ gözünde
kırmızı biber: domateslerin arkasında
karidesler kutu renklerine göre
yeşil-beyaz:nijerya
kırmızı-beyaz:endonezya
kırmızı-yeşil:bangladez
mavi-beyaz:guatemala
kırmızı-mavi:norveç

mlzemeleri bıçakla kesiyoruz.yapacağımız pizzaya göre koyuyoruz
kapıdaki delikten veriyoruz.yanlış pizza yaparsanız hah deyip gidiyor
doğru pizza doğru adamsa kart veriyor kırmızı
şimdilik bu kadar ama kalanını da kahdierim yazmış
sanırsam bi daha oynamayabilirim