Twelve Signs

07 Şubat, 2008


Yeni bir oda oyunu

Oynamak için tıklayınız

91 yorum:

xjasminex (hafize ana) dedi ki...

koltuğun altından astrolojik bir sembol
askıdanda başka bi sembol aldım

kahh dedi ki...

koltuğun altından alınan şeyi tıklayın sayı veriyor

kahh dedi ki...

kitaplıktan telefon.çöp kutusundan bir sayı daha alınıyor

kahh dedi ki...

aldığımz kumandaymış klimaya tıklayınca bir kağıt alındı

gökce-kuki dedi ki...

kitaplıktan alınan kumanda onunla klimayı acıp sitah bi kağıt alıyoruz

su dedi ki...

kapının altından sopa aldım.onunla anahtarı aldım ve küçük kasayı açtım

serpill dedi ki...

kitaplığın altında çubuk var onla alınıyor anahtar

gökce-kuki dedi ki...

saatin üst kısmına tıklayınca arkası cevrilio arkasını cevirince pil kapağı cıkıyor ona tıklayınca anahtar veriyo

serpill dedi ki...

saatin arkası açılıyor ama bişey alınmıyor pil takcaz galiba

kahh dedi ki...

satti çevirdim arkasını da açtım ama anahtar alamadım

su dedi ki...

duvardaki tablolar ters çevrilebiliyor.sanırım tornavida lazım

kahh dedi ki...

kitaplıkta koyu renkli olan kitaplarda üçüncüsüne bakılıyor ama hiç bişi anlamadım

serpill dedi ki...

tabloların nersine tıklayınca ters çevrildi çeviremedim ben.

serpill dedi ki...

kahdier kitaplardan alınanın içinde ahşap kutunun anahtarı var onun içindede top var canım

kahh dedi ki...

oyun takılıyor bende.açtığım nesneleri kapatmam uzun sürüyor

serpill dedi ki...

sağdaki tabloyu ters çevirebildim sağ alt kısmına doğru siyah bi kağıt daha verdi şekillerin sayısını gösteren

sewko dedi ki...

slm arkadaşlar diğer tarafta oynuyordum burayada yüklemişsiniz size katılayım dedim.
bendede 6 işaret var
birini askılığın sol alt ucundan birini sandıktan
birini kilitli dolaptan
birini çöpten ve birinide koltuun ayağının yanından aldım

sewko dedi ki...

tablo nasıl ters çevriliyor anlatırmısınız
çeviremedim bi türlü

sewko dedi ki...

bu işaretli topları check item yapıp tıkladığımızda arkalarında sayılar var onlarla ne yapıcaz acaba

serpill dedi ki...

sağ tabloyu sağ üstüne tıklayınca çevrildi.kaldı oyun burda hiçbir fikrim yok ne yapacağımızla ilgili bu sayılarla

kahh dedi ki...

ben çok giriyorum yoruma rakadaşlar...oyun da takılıyor neden bilemedim

serpill dedi ki...

galiba o toplar duvarda asılı olan yıldız şeklindeki yere yerleşcek ama yapamadım ben ordada 6 tane yer var çünkü

kahh dedi ki...

raftaki kitabı da alıyorum ama bir türklü açamyorum.ekran kitleniyor heralde

sewko dedi ki...

tablonun arkasını tıklayınca bi kağıt veriyo serpil işaretlerle harfleri eşlemiş falan

serpill dedi ki...

kahdier sağ alt köşesinden üste doğru tıkla canım açılacak bak o zaman kitap

serpill dedi ki...

hoşgeldin madman pek kolay değil gibi yardım edecekmisin

kahh dedi ki...

ya bende hala 5 top var..raftaki kitap açılıyormu.ona göre deniycem

kahh dedi ki...

hala 5 topum var.eğer zahmet olmazsa nerelerden aldıklarınızı tekrar yazarmısınız..sewko yazmış ama 5tanesini yazmış

sewko dedi ki...

hoşbuldumm
:)
oyun çok yavaşladı bende zaten takıldık hayırlısı bakalım

kahh dedi ki...

evet saattekini almamışım.galiba dört gelen yerde varmış

kahh dedi ki...

topladığımz şekillerin sırayla isimlerini yazıyorum

kahh dedi ki...

1.leo
2.gemini
3.pisces
4.virgo
5.capricorn
6.aries

bence bunlarla ilgili ve yönlerle.ben şöle düşündüm
capricorn(yani 5. şekil)güneydoğu
gemin(2.şekil)kuzeybatı
aries(6. şekil)güneybatı

serpill dedi ki...

soldaki tablonun arkasını da çevirmeye çalışıyorum bişey vardır diye tıklamadığım yer kalmadı

sewko dedi ki...

kahdier işaretlerin arkalarında bulunan rakamlar var onlarla düşünmeliyiz bence
leo-5
gemini-7
pisces-3
virgo-1
capricorn-9
aries-6

buna göre siyah kağıttaki yönlerle baş harfleri diye düşünürsek

capricorn-9- güneydoğu
gemini-7- kuzeybatı
aries-6-güneybatı
da napicaz bunlarla offfffffffff:)

Duman dedi ki...

size yetiştim 6 topum iki siyah kağıdım var ama birinin üstünde sadece kutucuklar görüyorum.tabloyu da çeviremedim daha

xjasminex (hafize ana) dedi ki...

pardon ama bende 5 adet burç sembolü var(top)
3 parçada siyah kağıt
fazlasını nasıl buldunuz?

serpill dedi ki...

çöp,askılık,koltuğun altı,saat,ahşap kutu ve dolap topların yeri

xjasminex (hafize ana) dedi ki...

tamam 6 oldu saattende aldım
siyah kağıt parçalarıda
klimada
kitapta
sağdaki resmin arkasında sağ alt köşede

Duman dedi ki...

ya bir şey soracağım.oyunda bug var sanırım.duvardaki o topların yerleşceği şekilde ben sadece ortada 4 rakamı görüyorum diğerlerinde boş kutucuklar var.sizde de öylemi

serpill dedi ki...

kağıt kalemle uğraşıyorum sadece kağıtta yazanlar yerleşcek galiba oraya.bide o kareli kağıtta ne yazıyo acaba.yani item var kağıt kullanamıyoz okunmadığı için.allah bilir ne yazıyo orda.

kahh dedi ki...

ytablolarda yazan aquaria ile scorpio da burç isimleri

Duman dedi ki...

kopya çektim valla.mantığı anlamadım ama isteyene şifreyi söyliyeyim

Duman dedi ki...

539167 imiş şifre.ve zodiac tabloda burçların yerleşimiyle ilgili bir mantığı var.leo yani 5 en üztte virgin yani 7 en altta

serpill dedi ki...

mantıksız bişey yok zaten.sadece yerleştirme problem oldu.sağol sis

Duman dedi ki...

o kağıtlardan birini okuyamıyoruz ya hani.japonca diye orda yazıyormuş şekerler rakamların ve burçların yerleşimi.zaten istesek de çözemezmişiz yani.

Duman dedi ki...

hepinize teşekkürler arkadaşlar yardımlar için.ben öbür oyuna gidiyorum

serpill dedi ki...

yani buyur işte.en önemli kağıtmış neyse kopyasız olmazmış demekki.geçmiş olsun:)))

Nağme dedi ki...

1-Kitaplık rafından kumandayı alın,klimaya tıklayın kumandayla siyah kağıt veriyor alın.
2-kapının altından sopaya alın ve onunla kitaplığın yanından anahtarı alın.
3-Anahtarlada kitaplıktaki kutuyu açın ve yuvarlağı alıp,check item yapıp tıklayın arkasındaki rakamı görün
4-kapının yanındaki askılıktan bir yuvarlak daha alın ve ondaki rakamıda görün
5-çöpün içindeki yuvarlağıda alın,check item yapıp rakamı görün
6-koltuğun altındanda yuvarlağı alın.
7-duvardaki satten 5'e gelen yere tıklayın yuvarlağı alın
8-duvardaki saati tıklayın yakınlaşsın,saatin üst tarafını tıklayın arkası çevrilsin,arkadaki pil yerini tıklayın ve pil kapağını tıklayınca siyah anahtar veriyor
9-siyah anahtarlada tv'nin sağ alt dolabını açın içinden bir yuvarlak daha çıktı
10-kitaplıktaki ortadaki raftaki 5.kitabı tıklayın ekrana gelince açın ve içindeki kağıdı alın
11-eldeki 6 adet yuvarlaktaki şekiller burçların simgesi ve arkalarındaki rakamlarda şöyle
Leo-5
Gemini-7
Pisces-3
Virgo-1
Capricorn-9
Aries-6
kapıdaki şifre yerinede 539167 yazın ve kapıyı tıkla çık...