Vision

06 Şubat, 2008


Sanırım yeni (!) bir oda oyunu


209 yorum:

«En Eski ‹Eski 1 – 200 / 209 Yeni› En yeni»
kırmızı dedi ki...

43 ve 44 rakamları var,kitapta sayfa yırtık bişe yazıyo,ayrıca garip bi puzle var

Senay dedi ki...

masadaki çekmecelerden birinde tornavi
ve çöpte 64 yazıyor da sapı buldum

Senay dedi ki...

masanın üstündeki raflardan kadeh aldım ve şifreli balıklı bir kutu var

kırmızı dedi ki...

saatte bu gariplik var,çekmeceden bi adam figürü ve bi kitaptan çakı aldım,bu arada mrb cherry

Senay dedi ki...

koltuğun minderlerinin altında bir makina kolu var ve koltuk sabitlenmiş duvara iki taraftan. koltuğun üstündeki çerçeve sallanıyo ama düşüremedim ben

kırmızı dedi ki...

tornavidanın sapını nasıl buldun cherry bende çöpte 43 yazıyo ayrıca

Senay dedi ki...

kitaplığın en solunda dolabın yanında bi nesne aldım ama nedir bilmem. alt raf şifre istiyor ayrıca. ve ortadaki puf koltuğun arkasında da 56 yazıyor bende
sayılar herkeste farklı beee:((

Senay dedi ki...

hülyacım tornavida sapı dediğim şey çöpün yanındaki masanın sol çekmecesinden çıktı

kırmızı dedi ki...

dama tahtasının yanındaki meyve tabağı kalkıyor ve altında bi çubuk var ama tabağa yapışık

kırmızı dedi ki...

chery o nesne kitaplıktaki yırtık kağıdın parçası canım

Senay dedi ki...

çok garip şeyler çıkıyo valla ortaya bi sürü puzzle yani garip bulmacalar bakalım nasıl çıkcaz odadan :))

Senay dedi ki...

o şifreleri birleştirip dolabın şifresine gireyim dedim ama olmadı ikisinide bir başa bir sona koydum ama açılmadı dolap

kırmızı dedi ki...

kağıtları birleştirince kuklanın alması gerektiği şekli veriyor

Senay dedi ki...

çiçeklerin en solundaki küçük yerden ışıkları yanıp sönebiliyor. heryerde tıklamalı şifreler var satte olduğu gibi :D

kırmızı dedi ki...

o anahtarla tokmağı olmayan çekmeceyi açtım bu kutu aldım ene her yer kutu ve kilit dolu

kırmızı dedi ki...

çekmecelerin en sonunda pusulaya benzer bişe ve masadada harita var

Senay dedi ki...

amanınnn dolabın sağında yerde aldığım şey kağıt parçasıymış büyütüp açın ve kitaplardan birinde yırtılmış yer var otaya koyun. bir cin ali :)

kırmızı dedi ki...

SAATTEKİ ŞEY KESİN TORNAVİDANIN UCU AMA NASIL ALCAZKİ ONU

Senay dedi ki...

kuklayı almak için meyve tabağını kaldır ve ilk çekmeceyi aç serpil :)

Senay dedi ki...

kuklayı kitaptaki şekle göre yapınca kafası kopuyo meğer anahtarmış pis kukla:)

xjasminex (hafize ana) dedi ki...

KUKLA RESİMDEKİ ŞEKLE UYGUN YAPILINCA KAFASINDAN ANAHTAR ALIYORUZ VE İLK ANAHTARIM OLUYOR :)

Senay dedi ki...

o anahtarda masadaki sağ çekmeceyi açtı ve içinden bir şey aldım

serpill dedi ki...

saatle ilgili ne var hülya ben tam anlamadım o kısmı

ece dedi ki...

cekmeceden aldigimiz kutunun üstündeki kücük yere aciliyor sanki birsey koyulacak bulan varmi

kırmızı dedi ki...

arkadaşlar rakamlara dikkat edin 3 tane buldum ama hepsi değişik geometrik şekillerin içinde

kırmızı dedi ki...

Serpil saatın rakamlarının olduğu yer içine basılıyo oralarda bişey yapıp saatın akrabini almamız lazım sanırım otornavidanın ucu çünkü

ece dedi ki...

hülya benim kare ve dairem var biri puftan biri cöpten digeri neresi ki

kırmızı dedi ki...

üçünçüsü meşe rengi dolabın duvar tarafında başak

Senay dedi ki...

aaaa masanın sağında da bir sayı var arkadaşlar 32 yazıyo

Nağme dedi ki...

kolay gelsin arkiler bende geldim ama geç kaldım sanırsam:(

kırmızı dedi ki...

elinizde kaç nesne var arkadaşlar benim 8 nesnem var 6 tane bulmam lazım

serpill dedi ki...

şu koltuğu sökebilsek arkasında bişey ama oda kesin şifrelidir:)))

kahh dedi ki...

size yetişiymeye çalışıyorum hülya ,ben oyundayım yani

Senay dedi ki...

öncelikle NEWSENSE
N:KUZEY
E:DOĞU
W:BATI
S:GÜNEY
bu sıralamaya göre kuklayı aldığımız çekmecenin en altındaki şeye düğmelerine NEWSENSE sırasına göre tıklayın içinden anahtar alın. anahtarla yandaki dolabı açıp şişe alın ve kitaptan aldığımız çakıyı büyütün türbüşon olsun şilşeyi açın. kadehe doldurun ve içinden yeşil bir taş çıkacakkkk :))

Senay dedi ki...

masanın üstünde harita var arkadaşlar pusulaya bu harfleri yön sırasına göre tıklayınca alıyoruz anahtarı.

Senay dedi ki...

tıklama sırası
yukarı sağa sola aşağı sağa yukarı aşağı sağa

kırmızı dedi ki...

YEŞİL TAŞI ÇEMKECEDEN ALDIĞIMIZ KUTUYA YERLEŞTERDİM AMA NASIL AÇÇAM

kahh dedi ki...

yeşil taşı, ilk kilitli yerden aldığımız kahverengi kutunun önine yerleştirin

Senay dedi ki...

kutuyu açmayacaksın yeşil taşı yerleştirince tıkla üstüne şifre verecek.
anahtar= üçgen+kare+ yuvarlakbulduğumuz sayılarla alakalı am aşimdilik bişi yapamıyoruz koltuğu çekmeliyiz

kırmızı dedi ki...

kafamı pcden içeri sokmak istiyorum ya olurmu bu ya nasıl gelcem oralara şumdu

kahh dedi ki...

şifre dört haneli.onu büyük dolabın altınna girin ve iki nesne daha alıyoruz

kahh dedi ki...

çiçeğin iki yaprağı açık onları tılayarak kapatın ve saksıyı ters çevirin.veeeee saatin sıralaması var

kahh dedi ki...

sonra rafta kubağalı heykel var onun alıtındaki vidaları sökün ve kurbağayı alın

kahh dedi ki...

yeşil taşı taktığmız yere bu sefer mazi taşı koyuyoruzz

Nağme dedi ki...

saksının altından saatin sıralamasını aldımda saatede uyguladım fakat yelkovanı nasıl döndürdünüz dönmüyor?

kahh dedi ki...

nağme yelkovan dönmiycek..şifrede ok işareti vardı yaa işte saatte deişleme başlarken başlangıç noktasını tornividanın ucunu baz alacaksın

Nağme dedi ki...

kahdier;saate sıralamayı uygulayınca tornavida ucunu alamadım nasıl aldın

kahh dedi ki...

şifrede duvardaki tablonun nerelerine basılcağının gösteriyor ve tablo düşüyyor

kahh dedi ki...

tablunun düştüğü yerde bir yer çıkıyor.oraya demir parçası gibi şey konuluyor..ama daha bulmamız lazım heralde

Nağme dedi ki...

tablonun arkasındaki yere dolaptan aldığımız nesne takılıyor

kahh dedi ki...

mavi anahtarla masanın alıtndaki boncuklu kutuyu açık ve içinden bit bilye daha çıkacak

kırmızı dedi ki...

ARKADAŞLAR ŞU ÜÇGEN VE KARELER İLE BULDUĞUMUZ ŞİFREYİ DOLABA YAZDIM AMA AÇILMIYOR

Nağme dedi ki...

wapiti dolabı bazı yerlerde bulduğun rakamları şifreye göre yerleştir,işlemi yap,rakamların olduğu şekillere dikkat et

kahh dedi ki...

hülya işlem önce çarpma ile başla .eğer önce toplama ile başladıysan yanlış sonuş çıkar.bi daha dene

kahh dedi ki...

bu bulduğumuz yeni bilyeyi yine yeşil taşı koyduğumuz yere yerleştircez ve bize bir yer ile ilgili şifre veriyor

Nağme dedi ki...

şu balık kılçığı olan şifreyi çözmek kaldı ama nasıl ipucu varmı

kahh dedi ki...

son koydğumuz kahverendi bilyeyi geri alın ve kurbağanın gözüne takın.sonra kurbağanın kafası sola gelecek şekilde çevirin.kurbağayı çiçeklerin lduğu yere kırmızı çiçeğin yanına koyun ve ışığı açın.kurbağa satte bir yeri gösterecek

kahh dedi ki...

hülya saatin üstündeki tornavidanın olduğu yeri başlangıç noktası olarak kabul et ve ordan başla

kahh dedi ki...

sattin orasına heralde taş koyucazz ama hangisini denememiz lazım

kahh dedi ki...

masanın alıtındaki mavi kutunun taşını tornavidayla sökün ve saate yerleştirin

kahh dedi ki...

oda yerde bir yeri işaret etti.orayı kaldırdım ve bir yer açıldı

kırmızı dedi ki...

TABLOYU NASIL DÜŞÜRCEM ŞİFREYE GÖRE ÜÇĞENLER OLMUYOKİ

kahh dedi ki...

aaaa çevirince çiçeklerin orası açıldı bir parça daha.onu da tablonun oraya takın

kahh dedi ki...

hülya sağa-yukarı-aşağı-sağa-sola tıkla bakalım olcakmı

kahh dedi ki...

ikinci metali aldığımız yerdeki şey sola kayıyor ve üç delik çıktı.

kahh dedi ki...

herlda oraya deliklerini çıkarabildiğimiz itemi koycaz

irresistible dedi ki...

yaa ben saati şifreyi kah ın dediği gibi giriyorum ama lamıyorumm woltranlar niye böle oluyor

kahh dedi ki...

evet o itemin çubuklarını oraya göre çıkarın aynı anahtar gibi ve oraya takın..bir açık iki-üç kapalı,dört-beş açık olcak

Nağme dedi ki...

of sonunda diğer demir parçasınıda bulup yerine taktım

kahh dedi ki...

taktığımız nesnenin üstünü tıklayın bir yer açılacak ve ingiliz anahtarı..işteeee geldi sıra koltuğu çıkarmaya

kahh dedi ki...

koltuğu çözdük ve kaydırdık veeeeee üçüncü parça

kahh dedi ki...

üçüncü parçayı da takınca tıklayın ve dönmeye başlıyorlar vveee anahtar

kahh dedi ki...

anahtarla büyük dolabın çekmecesi açıldı ve deniz kabukları var

kahh dedi ki...

oradan da bir taş daha alıyoruz bakalım bunu da takalım ne olcakk

Nağme dedi ki...

3.demir parçası yerine takın döndürün mekanızmayı anahtar verdi

Nağme dedi ki...

deniz kabularının ordaki yerde sağ alt köşede sarı boncuk var

kahh dedi ki...

bu sefer de bize balık kılçığı gösterdi yönünü ayarlıycaz heralde

Nağme dedi ki...

alala bu deniz kabuklarını kılçıklı yeremi uygulucazki nasıl

esrasel dedi ki...

dolaba şifreyi giremiyorum :((( kabul etmiyo daha doğrusu

kahh dedi ki...

şimdi sıra geldi balıklı kutuya. önce tabloya bakın dört tane deniz kabuğu şkeli var.aklınızda tutun.sonra çekmeceye gidin ve deniz kabuklarına bakın.tablodaki şekillerin yerlerini belirleyin bunun yerlerini balıklı kutuda tıklıycaz.bura 16 şekil varsa 6-7-12 ve14 şekiller.bunu kutuya tıklayalım

kahh dedi ki...

balığı yukarı bakacak şekilde çevirelim vee kutuyyu açalım içiden kitap ve anahtar çıktı

kahh dedi ki...

offff hala bitmedi.kütabı inceliyorum yine bilgiler var offf

kahh dedi ki...

esra üçgen+karexyuvarlak ya önce kare ile yuvarlağı çarp ve üçgeni topla

Nağme dedi ki...

aaaa balıklı yerden aldığım anahtarı kuklanın kafasuına taktım

kahh dedi ki...

kuklayı tablonun olduğu yere metaler taltığımız yer varya oraya göre yayarlayıp yerleştiriyoruz ve bitti

Nağme dedi ki...

veeee bittti duvardaki demirleri taktığımız yere kuklayı yerleştirin kapı açıldı:)))

kahh dedi ki...

iremcim saatin başlangıç noktası tornavidanın ucu .ordan başla yani

kahh dedi ki...

aaaaaa daha bitmemiş bu yaaaa.kapıdan çıktık ama devam ediyoo

Nağme dedi ki...

bu ne be böyle kandırmacamı olur duvardaki mekanizmayı aldım

Nağme dedi ki...

balkondaki yerdeki kırık parçayıda aldım yaw kapıda kapanmış içeri giremiyom tekrardan

Nağme dedi ki...

ya kitaptaki sıralama 123698745 ama niye olmuyorki merdivenli yerdeki kutu:(

kahh dedi ki...

balkona çıktık.içerden alığımız çiçeği tıklayın bir taş verecek onu kutuya takın ve bakın. bir şifre daha

kırmızı dedi ki...

mavi taşla yeni şifre aldım ama bu arada item kutumum sol üstü bi garip hal aldı yanıp yanıp sönüyo

kırmızı dedi ki...

yukarı doğru bi panel daha var ama nasıl tıklayıp aççaz acaba

b@nu dedi ki...

yeldeğirmeni yukardayken dönüyor ya bir yerinde siyah bişilik var ama okunmuyu flu gibi

esrasel dedi ki...

kitapta şifreli yerin numara planı var. soldan sağa 1-2-3, 3ün altı 4-5, 5in yanı 6-7, 7nin üstü 8, 8in sağı 9 buna göre tıklayın

esrasel dedi ki...

kapı açıldı içeri gittim tekrar. anahtarla kukla aldığımız çekmecenin altını açtım çarkın diğer yarısını aldım.

b@nu dedi ki...

esra iide şifre ne bende bir kolda 9 pervanede 2 bide çarkın arkasında 3 var o kadar

kahh dedi ki...

ben pervanedekini okuyamadımki.kanatlarında ki olcakdimi

kırmızı dedi ki...

esra paneli tıklıyorum ama açılmıyor tekrar yazarmısın nasıy olduğunu

esrasel dedi ki...

şifreler herkeste farklı demek yine. balkonda ki kolu çek pervane dursun ordanda bi rakam alıyosun bende 47254 idi

esrasel dedi ki...

kolu çektiğimiz yerde bi sayı var. kolu çekin pervane dursun pervanede bi sayı. kolu tekrar çekin pervane çalışsın yukarı çıkın dönüyo yukardaki yer biraz bekleyin sayı çıkıyo. son sayımızda çarkta sarı olanda

b@nu dedi ki...

esracım tmm şifreyi bulmuşsun ok cnm benim ancak bize ne fayda dimi şifre kaç rakam pekii hade onu geçtim nerelerdekini hangi sıralamay göre koydun benim bildiğim pervanede kolda dönen yeldeğirmeninde bide çarkta ehh tmm ama olmuyor kaitaptaki gibi yapıyorum

kahh dedi ki...

tekrar dışarı çıktım.çarkı taktığımız yere geldim ve çarkı aldım onun yerine iki parçalı çarkı taktım

kırmızı dedi ki...

içeri girdim tekrar kaldım diğer yarıyı nerden aldınız

b@nu dedi ki...

allahaşkına arkadaşlar bir el atın durum şuuu
kolda IX
pervanede II
çarkta III
değirmende 14

napıcağımı şaşırmış durumdayımm kafayı yicemmm offffffffffff bende 14 varya hüüüüüüüüüüüüüüüüüüüü

kahh dedi ki...

sağlam dişliyi çiçeklerin altında açılan yere tak ve pervaneyi çalıştır.o da dönecek

b@nu dedi ki...

allasen selena kafayı yemiştim heeeeeeeeee iyidie şimcikk off durun bakacam

kahh dedi ki...

dönen dişlilerden anahtar al ve dışarı çıkmak için kullandığımız kapıya git ve orda kapalı bir yer çıkacak .anahatarı tak ve olamazzzzz aşağı iniyoruz veeeee bir oda daha

kırmızı dedi ki...

SON ODADAKİ PUZLE ÇÖZMEK İÇİN BAYA ĞI Bİ UĞRAŞ LAZIM

b@nu dedi ki...

kıslar puzzle çözdüm ancak taşlar yanlış yerde sanırsam

b@nu dedi ki...

sol altta salyangoz figürü ordada adam sağda deniz atı sol yukardan aşağıya doğru yılan sağ ütte e harfli bişii

b@nu dedi ki...

sarı mavi turkuaz yeşil kıslar yukardan aşağıya doğruu

esrasel dedi ki...

puzzle çözdüm anahtar aldım. taşlar için kutuya takın resimlere göre yerleştirin taşları

b@nu dedi ki...

kapıdan vııınnn diye kaçın bencee nolor nolmassss herkeze çok teşekkür ederim emeklerinize

kırmızı dedi ki...

YİNE YALNIŞLIKLAAAAA OYUNU KAPATTIM ALAM KADERİMMİ BU ODADAN ÇIKAMAMAK YOKSAAAAAAAAAAAAA

b@nu dedi ki...

o e harfli bişi dedimya oda kuş gibim olacak cnm benim hulya nolorr zülme yatışınca tekrar oynarsınn

bozo dedi ki...

saati yapamayanlar; tornavida ucu olan yuvarlağı kapatarak başlayın yani saksıdaki beyaz olan yerler atlanacak siyah olan yerlere basılacak

xjasminex (hafize ana) dedi ki...

ohhh beee bitti ne puzzle mış ama
wel done yazısını gördüğüme hiç bukadar sevinmemiştim

bozo dedi ki...

son pazıl; sağ altta kitaptaki ki deniz atı, sol alta salyangoz. ortaya çöp adam şekli. sol yukardan aşağı yılan gibi bişekil. sağ yukarı çöp adamın kafasının üstündeki yuvarlak kafa olacak şekilde kuş resmi bu şekil yatık duruyo. diğerleri dik duruyo
sona ortadaki turuncu taşa tıklayın anahtar alın
anahtarı alana kadar şekiller olmadıysa düzenleyin

bozo dedi ki...

http://img513.imageshack.us/my.php?image=adszlu8.jpg
pazılın resmi

yüksel dedi ki...

bozo son puzzle resımdekıne gore olmuyor. ben anahtarı alamadım daha bıraktım

yüksel dedi ki...

resımdekı denız atı hatalı arkadaslar. denız atının orta bolumu yanı yuzgec kısmı saga bakacak. ama resımde sola dogru.