Cupid of The Mouse

09 Şubat, 2008


Yeni bir point-click oyunu.


41 yorum:

bozo dedi ki...

çiçek sulama kovasını aldım. gradn priksin D sini aldım. sağdaki otların arasından yüzük aldım

bozo dedi ki...

masadan peynir ve güneşin önünden rüzdar gülü aldım. önce rüzgar esti ağaç sallansı sonra rüzgar kesildi

Nağme dedi ki...

merhaba şekeri ilk ekrandaki güneşe verdim rüzgar kesildi

Duman dedi ki...

günaydın bende farklı olarak balinanın gözüne basınca yukarı yükseldi adamın altından su fışkırdı ağaçtan muz aldım

bozo dedi ki...

şezlogda yatan adamın olduğu kısımda güneşi rkladım rüzgar esti, esince palmiyeye dokundum meğer orası ada değil balinaymış sona balina adamı fiskiyesi ile havaya fırlattı. bikere daha fırlattı sona adam uzya uçtu geri dödü ve yok oldu

Nağme dedi ki...

güneşlenen farenin ordaki ağaçtaki meyveyi düşürdüm ve balina çıktı su fışkırttı

xjasminex (hafize ana) dedi ki...

günaydınnn
palmiyenin altından balina çıktı
güneşlenen fare uçtu gitti yahuu

ωαριтι dedi ki...

mu kabukunu arabaya tıkladım yoldan çıktı fare tüydü

bozo dedi ki...

güneş muzu yedi kabuğu tükürdü kabukla grand priks teki arabayı durdurdum fare indi gidiyo

bozo dedi ki...

iki fare masada soldakine tıkladım yarım kalp çıktı kalbi okla aldım

ωαριтι dedi ki...

fareler masada buluştu sağdaki fare bişey düşündü onu aldım bendeheee kalpmiş yani yarısı

bozo dedi ki...

yüzükle sağdaki fareye tıkladım bi yarım kalp daha çıktı

kahh dedi ki...

günaydınnnn bayanlar..oyun oynayamıycam, sırf size selam vermek için geldim...hadi size kolay gelsinnnn

ωαριтι dedi ki...

sanada günaydın kahdicim..son bi item gerek.o.kalp birleşmio,su alınamıo,ok kullanılamıo napcez

bozo dedi ki...

sis adam nası kalkacak onu yukarda yazdım palmiyeye tıkla balina yukarı çıkıyo sona balinanın gözüne gözüne vur

Duman dedi ki...

ehh fareyi uçurup masaya koydum bu seferde soldaki fare kalp vermez.ay bana gıcığı var bu farelerin galiba

Nağme dedi ki...

valla sadece bakışıyorlar okla yayda,kalplerde birleşmiyor peyniri kullanmadık

Nağme dedi ki...

sis diğer fareye yüzükle tıkla kalbi veriyor o zaman

bozo dedi ki...

sol fareye okla tıkla sağ fareye yüzükle tıkla kalbi al sis

bozo dedi ki...

bişi olmuyo valla bunlar bitürlü icraata geçemiyo sadece bakışıyolar netsek acaba

ωαριтι dedi ki...

sonası orda kaldık ilerleyemios..aşk böcükleride bakışıp duruyo melül melül

bozo dedi ki...

ay o nici mi ben bayılıyorum ona ya herifleri ne güzel katlediyodu. dayanamadılar kadının özelliklerini yok ettiler

bozo dedi ki...

o brleşmiş kalpli okla farelere tıklayın yukarda bi kapı açılıyo ve oyun bitiyo

bozo dedi ki...

çiçek sulama kovasını aldım. gradn priksin D sini aldım. sağdaki otların arasından yüzük aldım

Nağme dedi ki...

en son olarak oku seçin,yarım kalpleri sırasıyla okun ucuna doğru tıklayıp birleştirin,sonra sağdaki fareye tıkla,kalp çıkıyor kalbe tıkla havada kapı çıkıyor ve bitti.....