Sweet Valentine

08 Şubat, 2008


Yeni bir oda oyunu..


56 yorum:

Senay dedi ki...

hımmm :))
abajur yanabiliyo ve çekmeceden bir günlük okudum japonca sevgilerini söledi :))
masadaki kurabiye kutusu açılıyo ama alınmıyo içinden kurabiyeler. sağdaki sanadalyedede kordale var ama almak için kesmek lazım kilidi

calculus dedi ki...

Sonra bant aldım ve oyuncaktan şifre yardımıyla bir anahtar aldım.
:))))

calculus dedi ki...

Yukarıdaki dolabı açtım, bir sandalye ve rulo bişiy aldım.

Nağme dedi ki...

2 puzzle parcasını buldum yerleştirdi yatağın altındada anahtar var ama alınmıyor

serpill dedi ki...

yatağın altındaki anahtar yatak kenara çekilince alınıyor onunla dolaptan battaniye alıp köpeciğin üstübne örtüp bi anahtar daha alınıyo.ama son parça nerdeki yazsanız bi zahmet

calculus dedi ki...

Serpil balonlara baktın mı.
Ben battaniyeyi örttüm ama anahtar falan vermedi:(

serpill dedi ki...

oyuncakta uygulayamıyorum şifreyi.calculus örtünce üstüne tıklayıp aldım.

serpill dedi ki...

üst katta okun işaret ettiği duvardaki pikaçu kafası açılıyo.iyce karıştı benim yaaa.calculus bebekte nasıl uyguladın şifreyi

calculus dedi ki...

Puzzledaki parçaları takınca, üzerinde;
3-4
1-6
5-2
Yazıları çıktı.
O sıraya göre oyuncağa tıklayın.

serpill dedi ki...

nerdesiniz arkadaşlar msnde falanmı oynuyosunuz yazsanıza bişeyler

calculus dedi ki...

Dur kız daha önden gidiyorsun. O pikachu kafasına var daha senin:)
Önce şifreyi gir,

Nağme dedi ki...

heee puzzle'daki sıraya göre bastım aldım anahtarı

serpill dedi ki...

olmuyoki şifre habire dönüyo oyuncağın üstündeki şeyler

Nağme dedi ki...

penseyle kilidi kırıp aşağıya indim tornavidayı aldım dolabın üstündeki yeri açtım

Nağme dedi ki...

yukarki dolaptan aldığım folyoyla aşağıdaki masanın üzerindeki kutuyu hediye paketi yaptım

Nağme dedi ki...

merdiven konuyor ya cal,renkli dolap var ordan vida aldım

calculus dedi ki...

Ben şu anda dolabın içindeki gizli merdiveni buldum. Aşağıya indim bir valiz aldım. Beyaz anahtarı aldım, şifreli bir kutu çıktı son kapaktan.

calculus dedi ki...

Aaaa, easy end ile bitirdim,sonra da normal end ile bitirdim.
Sanırım bir de perfect end var..:(

serpill dedi ki...

ben pes ettim bu oyuncak yüzünden.tıkladım aynı şekilde vermedi anahtar falan :(((

calculus dedi ki...

Serpil, o dönen şeylere, puzzleın üstündeki sıralamaya göre tıklayacağız. Yani örnek:
1-sol el (bize göre)
2- sağ ayak
3-sol kulak
4-sağ kulak
5-sol ayak
6-sağ el..
bu soraya göre tıklar mısın. Tabii puzzle ın üzerindeki rakamların aynı olduğunu farzediyorum.

calculus dedi ki...

Ay oyun bir daha açılmadı, perfect end için de kasamıyacağım.

Nağme dedi ki...

aaaa hayvanın uyuduğu eski yerdeki sandalye ile tıkladım yukarkaki tansan resmi açıldı

Nağme dedi ki...

hehe aşağıdaki dolabın üstünden aldıklarımı birleştirip taktım oraya vidaları,tornavidayı filan çevirdim

Nağme dedi ki...

uçakla gittim,değişik sonları var ama bende bakmıcam

ece dedi ki...

tvnin az yukarisini tikladim bir puzzel parcasi aldim

gitari tikladim arkasindan bir vida aldim

merdivenden yukaru ciktim yatagin altindaki anahtari aldim yatagin yan tarafina tiklayinca yatak kayiyor ondan sonra anahtari alabiliyoruz

yatagin ayakucuna dogru örtünün üstünden 2.puzzel parcasi aldim

tavsanin yanindaki güllerin üstünden 3.puzzel parcasini aldim

asagi indim dolabi anahtarla actim icinden mavi havlu aldim

puzellerri tavsanin yanindaki kutuya yerlestirdim bir pense aldim ve kapagina tekrar tikladim kapandi sayilar olustu o sayilarida tavsanda kullandim (sirasiyla tavsandaki dönen cicekleri tikladim)

tavsanin kulagini iki kere tikladim verilen sayilardan sonra anahtar aldim

yukari ciktim havluyu tavsana örttüm

siyah anahtarlada dolabi actim icinden hediye paketi icin kagit ve sandalye aldim

asagi indim masadaki cikolata kutusunu hediye paketi yaptim kaplama kagidi ile

pense ilede kutudaki kurdelayi aldim

kurdelayi hediye paketine bagladim ve paketi aldim

yukari ciktim sandalyeyi camin önüne koydum ve pencereye tikladim anahtarini pense ile kesip balkona indim ordaki cicekten tornavida aldim

geri ciktigimda tavsanin gittigini gördüm ve sepette anahtar vardi onu aldim

asagi indim anahtarla dolabi actim icinden bir parca aldim

merdivene iki kere tikladim ve aldim onuda dolabin yanina koydum yukari ciktim ordaki vidayi tornavida ile söktüm parcayida aldim

sonra yine merdiveni alip tvnin yanina koydum yukari ciktim balonu tikladim arkasindan bir bölme cikti icinden anahtar aldim


anahtarla dolabi actim ipod aldim

tavsanin ilk yattigi yerdeki ok isaretinin göstedigi yeri tikladim tavsan kafasi acildi orayada almis oldugum mentese gibi parcaya pembe parcayi takip pembe vida ile tutturdugumuz mekanizmayi taktim mavi vidayla tutturdum ve kol olustu


kolu cevirdim dolapta gizli bir bölme olustu merdivenden asagi indim

asagidan bavul aldim

kapiya sandalye ile tikladim oraya koyuldu yukardaki pencereye tikladim ve anahtar aldim



anahtarla dolabin son bölmesini actim icinden sifreli kutu cikti

ipodu tikladim video yasan yere birdaha tiklayinca kutunun sifresini verdi kutuyu actim icinden ingiliz anahtari cikti

merdiveni alip about yaptim ve bacak kismindaki vidayi ingiliz anahtari ile söktüm ve kablo aldim

yukari ciktim ve gizli bölmeden yukari ciktim


ipod ve kabloyu ordaki radyo gibi seye taktim

sonra ipodu actim musice bastim sayilar verdi o sayilari yandaki kapiya yazdim

kapi acildi ve balona bindim ve sonn

bahariko dedi ki...

ben çakla gittim normal bitti benimkisi
dolaptan aşağı inince bi kapı vardı onu açtım uçağa bnip gittim

Adsız dedi ki...

şu tavşan kafasındaki kolu çeviremedim parçalar birleşmiyor

Adsız dedi ki...

menteşe ve vidalarımı birleştirceğiz nasıl oluyor ya lütfen biri yazsın

Adsız dedi ki...

birleşmiyo yaaaa kol falan oluşmadı:((((((((

deniz dedi ki...

selam
oyuna bakayım o kısma gelince yardımcı olurum :)

deniz dedi ki...

Önce menteşeyi seçiyoruz, about item yapıyoruz.
Menteşenin alt kısmına, ufak tabureye benzeyen bir nesne vardı, onu tutturuyoruz. Sonra o tutturduğumuz uca pembe vidayı koyuyoruz, tornavida ile tıklayıp vidayı sıkıştırıyoruz.Sonra duvardaki deliğe monte ediyoruz kol oluşuyor.. Mavi vidayı da koyuyoruz yine tornavidayla sıkıştırıp kolu kullanabiiyoruz..

Adsız dedi ki...

tşk çok oluşturdum ama kol açmadı bi yeri kapak açılmadı

Adsız dedi ki...

çkr.z ordamısın kol bi kere döndü ama açılmadı

deniz dedi ki...

:) rica ederim
kolu çevirince ses geliyor ya, dolabın içine bak merdiven oluşacak sol kapakta, üst kattaki elbise dolabı

deniz dedi ki...

kalan adımları da yukarıda çözümlerde açıklamışlar. kolay gelsin:)