Dream Escape

06 Şubat, 2008


Eski bir point click oyunu.


26 yorum:

Senay dedi ki...

heyooo kimse yokmuuuu :)))
günaydın millet ben başlıyorum

Senay dedi ki...

kitaplıkta kırmızı kitaba tıklayınca bekleyin açıllıyo sayfa yırtılmış.

Senay dedi ki...

masadan bardak aldım bide mause u oynatınca bilgisyar açılıyo elma çıkıyo ama biri düvmüş galiba hehe :))

Senay dedi ki...

tavanda fanın altından bir kağıt parçası aldım galiba :)

Senay dedi ki...

kapının önündeki halının altından anahtar aldım ve camdan adamlar dökülüyo :)

Senay dedi ki...

bir mum aldım ve şöminenin yanındaki kapıyı anahtarla açtım içerden bi canavar elma verdi:)

Senay dedi ki...

aldığım elma kayboldu ama naptım bilmiyorum yani aldığımda da kaybolmuştu.
neyse bide kolduğun arkasından dallı budaklı bir ağaç parçası aldım :))

Senay dedi ki...

ya bazı nesnelerde isimler var ve kapının yanındaki raftada onlar için yerler var onları alıp o rafa mı koycaz sırayla acaba

Senay dedi ki...

anam dal parçasını bilgisayarın önünde yerdeki şeye taktım büyüdü be bu :))

Senay dedi ki...

asiye teşekkürlerimi bildirerek. akvaryumdaki ayın altında yazan şifreyi çömünenin yanındaki kuğunun yerine girdim ve çekmeceyi açıp içinden ayakkabı aldım :)
ayakkabım oldu:)
herkeste farklı galiba bende şifre 3-4-3 t:))

xjasminex (hafize ana) dedi ki...

mavi koltukların sağ alt tarafından 'dal' parçası olduğunu sandığım bişey aldım

Senay dedi ki...

anammm dolandım evde ağacın yanına geldim tekrar duvar saati düşmüş ve anahtar aldım yerden :))

Senay dedi ki...

yasocum onu bilgisayarın önündeki şeye koy yerdekine

Senay dedi ki...

şöminenin önündeki buzdan yumurtayı aldım nasıl yaptım bilmiyorum galiba sırası var biraz önce alamamıştım

Senay dedi ki...

yumurtayı büyütün ve siyah anahtarla açın içinden bi anahtar daha çıkıyo

Senay dedi ki...

ayakkabı yumurta ve bardağı çıkış kapısının yanındaki rafa koydum doğru yeri bulunca galiba resimler büyüdü. mumda koyuluyo ama onun gibi olmadı

Senay dedi ki...

yumurtadan çıkan anahtarla bilgisayar çekmecesini açın ve çakmak alın çakmaklada mumu yakın :)

Senay dedi ki...

mumda rafa yerleşti galiba yakınca işi bitti onunda :)) iki nesne lazım ama yok :))

xjasminex (hafize ana) dedi ki...

adamlar aşmış olaya sürrealist yaklaşıyorlar artık
ama ben halaa mumu alamadım deliricem

Senay dedi ki...

tavanda bulduğumuz kağıdı büyütünce bi çekiç bide şapka bulmamız gerektiğini görüyoruz yerlerini söylüyor nesnelerin ama kitaba yapıştıramadım

Senay dedi ki...

çekiç akvaryumun yanındaki kutunun içinde belli oluyo ama nsıl alırız bilemem. şapkada koltuğun arkasındaki resimde var elmam kaybolmasa adamın suratına koyardım alırdım belki ama yedim elmayı :D

Senay dedi ki...

çıkış kapısının yanıdna adamların yağmur gibi yağdığı panjuru açıp kapatın birkaç kez ve kerpeten alın. daha sonra akvaryumun yanındaki kutuyu açın kerpetenle ve çekici alınnnn :))

Senay dedi ki...

çekicide rafta en alta koydum ama mumum gitmiş benim hüüü:(((( kaybolmuş çalmşlar