Dailion Tower

04 Şubat, 2008


Yine arşivin tozlu raflarından bir oyun daha :)


10 yorum:

oylum dedi ki...

katları tek tek inceliyorum ama anlamadım..birsürü item topladım.saat,örümcek,çanta,kokteyl,kupa,kültablası,pense...umarım işe yararlar

su dedi ki...

çok eskiden oynamıştık.bakalım yine yapabilecemmi?1.kattan başlıyorum

su dedi ki...

2.kattan mürekkep ve bant aldım.lambanın sağ dibindende çakmak aldım.

su dedi ki...

3.katta ise tabure yardımıyla ne kadar item varsa alınıyor.şimdi bunları yerleştirmek lazım.item yeri doldu.

su dedi ki...

taaa..11.kattaki printere mürekkebi ne bantı koydum.oradan kerpeten ve saat aldım.baltayı kullanarak mavi lambayı aldım.

su dedi ki...

4.kattan testere ve varil aldım.onlarda 18.kattaki masayı kestim.yok oldu.bir ok aldım.(bu ne yaa..in çık ..)

su dedi ki...

valla yoruldum:)5.kattan mikrofon ve mikroskop aldım.onlarıda taaaa 12.kattaki radyoya mikrofonu,13.kattakitablonun orayada mikroskopu koydum.

su dedi ki...

bakın bu oyunu oynamak iyi fakat yazmak beni daha da yordu..ben sadece oynıycam.çok özür dilerim...