A Day of Rest sanpo 2

19 Temmuz, 2008


Serinin 2ci oyunu



Oynamak için tıklayınız

26 yorum:

su dedi ki...

dolabı açınca sağdan2.fincanı kaldırdım.alttaki sağdan 2.tabaktan şifre çıktı:)))

skarabe dedi ki...

su gazamız mubarek ola hadi bunada bi el atalım diğerini bitiremedik ama umarım bunu çözeriz

skarabe dedi ki...

haha su cama tıklayınca dışarısı bana sanki tanıdık geldi bi zamanlar içine girmek için şifreyi çözemediğimin evdeyiz şuan :D

su dedi ki...

banyodaki aynada kendimi gördüm:))alnımda yine caponca yazılar vardı..

su dedi ki...

banyodaki ç.makinesinin yanında notala olan bi kağıt var.sanırım bizim piyanonun notası bunlar:D

su dedi ki...

diğer bir şifrede banyodan sağa dönünce kiler gibi bir yer var.orada.iki dolabın tam arasında...

su dedi ki...

bir şifrede tv nin yanından çıkılan balkonda...off valla sıkıldım yaaa...

skarabe dedi ki...

su burdada bulunan itemler bahçedeki ile aynı top falan muhtemelen bunuda çözemeyeceğiz :(

su dedi ki...

bu oyunu yapan çok titizmiş galiba..ortalığı toplamadan diğer yere geçilmiyor..

skarabe dedi ki...

yeniden başlıyorum bakalım şu an şifre bulmaktan başka yapabildiğim bişi yok :(

su dedi ki...

gezmeye devam...salondaki koltuğunda ayağından bi resim çıktı.el-köpek-ayak resmi....

su dedi ki...

notanın diğer bir parçasıda ç.makinasının yanındaki çöp sepetinde..

su dedi ki...

banyonun küvetini doldurup sonrada boşaltınca sağdan bir kağıt çıktı.
12-4 yazıyor..

su dedi ki...

evet ska..
mavi kapılı odada perdeleri açınca sağdaki dolap açıldı.içinden top-defter ve tasma çıktı.

skarabe dedi ki...

bulaşık makinesinde üzzerinde akatsuki yazan kutu vr ve kutunun içinde kaşık ve yine olmazsa olmaz şifre :D

skarabe dedi ki...

karjımda panjurlu bir yer var sol yanında takvim var sağ yanındaki dolabı tıkladım meyve sebze var snırım

su dedi ki...

komidinin üzerindeki köpek resminde MALİNE yazıyor.bunları sayı olarak alsakmıki?