Oyaji Escape2

16 Temmuz, 2008


Yeni oda oyunu.Süreli ne yazıkki



Oynamak için tıklayınız

15 yorum:

Elmyra dedi ki...

walla beş tane altın topladım, müziği kulağımı tırmalıyo :S

Sis dedi ki...

ben 4 altın alabildim.müzik çok fena gerçekten.beyaz saksıdan sandalyeden sağ üstteki masa gibi şeyden öbürünü hatırlamıyorum

Elmyra dedi ki...

Dolap gibi olan şeylerin altında ki çekmecelerden çıktı bir de sanırım ortada ki idi, oyyy dayanamıyorum ben bu ses'e ıyyy :S

Sis dedi ki...

hüff bu sefer 3 altında kaldım.sağ üst masa da sağ üst masa değilmiş.sol dolap gibi şeymiş

Nağme dedi ki...

ee bende 7 altın topladım ama 5tane görünüyo birde şifre yerine japonca yazılıyo ya

calculus dedi ki...

Bakın şimdi birincisi tab tuşunu kullanacaksınız.
İkincisi sadece tıklamak yetmiyor tıklama sayısı da önemli.
Mesela ben ilk olarak beyaz saksıya gittim ve ağzına hızlıca defalarca tıkladım anahtarım oldu. Onunla da kapıyı açtım ve çıktım. To be continiued dedi.
Ya da dolaptaki çekmeceyi hızlıca tıklayın. Beş adet altınınız olacak. Onu da kilitli kasaya götürün, bu sefer de şifre yeri geliyor. Ama harfler japonca idi çözemedim. Dediğim gibi tıklama sayısı da önemli. Bu arada sol altta yerde de para var.

Nağme dedi ki...

8-12-6-1-3-9-11-2-4-10-7-5 var ve japonca karşılıklarıda var

Sis dedi ki...

üst sandalye
beyaz vazo
ayna
sağdaki dolabın alt çekmeceleri
4 altın
bir de masaya tıklayımsa soldaki 12-11-10 yazıyor

calculus dedi ki...

Sanırım 6 veya 7 tane para bir anahtar ediyor. Fazla tıklarsanız da gidiyor anahtar.
E oyunun amacı bu mudur demek geldi içimden.

Nağme dedi ki...

yaa 3 dür başlıyom anahtarı görüyom hızlı tıklamakdan kaçırıyom alamıyom ya:((

Nağme dedi ki...

ayy aldım sonunda anahtarı ve çıktım to be contıuned dedikten sonra hala tıklayınca el çıktı end dedi gıcık oyun:))

sebnem dedi ki...

tıktıtkıtktıtktıtk parmacıklarım acıdı yaaa 5 altından öteye geçemedim sabah sabah...