NINJIN -SAN ( Carrot)

13 Temmuz, 2008


yeni oda oyunu


Oynamak için tıklayınız

34 yorum:

Nağme dedi ki...

bu kez oyunu başından yakaladım saol sis cim:))
havuç kaçıyo ya

skarabe dedi ki...

çekmecelerden de havuç aldım paso havuç topluyorum :))

ays dedi ki...

SIFRE COP KUTUSUNDAKI KAGITTA SANIRIM. *** x 111 YAZAN AMA O *** OKUYAMIYOM BEN

Sis dedi ki...

3 havuç çekiç kovadan kağıt duvarı on yapınca açılan kutudan anahtar

Nağme dedi ki...

yatağın altından çekiç,anahtarlada tv gibi şeyi açıp yeşil yuvarlak aldım

Sis dedi ki...

a da kırmızı şey ne ise artık ondan yeşil top.onu çekiçle kırıp bir havuç daha

Sis dedi ki...

ska ama boş item yeri çok fazla.bu kadarla bitmemesi lazım bence

skarabe dedi ki...

belkide bitmiyordur sis kağıtta 5 tane havuç resmi var 5 i 111 le ççarpınca 555 etti onuda direk duvaraki kutuya yazdım tavşanlar çıktı sanırım bitiyor başka bir yere tıklanmıyor baştan başladım bakalım

ays dedi ki...

O KAGITTA *** X 111 YAZIYOR YA. HAVUCLARI TIKLAYIP ABOUT YAPINCA DA AYNI YAZI CIKIYOR

ays dedi ki...

SKA O DEDIGINI BEN DE YAPTIM HATTA 55555x111 BILE DENEDIM :D AMA BISEY OLMADI BENDE.

Sis dedi ki...

yatağın sol ayak ucuna tıklayın bol bol biraz zor bulunuyor ama orda da havuç var

Sis dedi ki...

haa duvar off idi oraya tıklayabildiğimde alakası var mı bilmem

skarabe dedi ki...

ays resim de 5 havuç 555 edio çarpınca kutuya yazdığındada tavşnlı bir ekran çıkıyor sanırım o ekranda her tavşana bi havuç vericez

skarabe dedi ki...

sis havuç yatağın arka ayak ucu tarafından alınıyor bol bol tıklamaya gerek yok :D

Nağme dedi ki...

duvarrı on yapınca açılıyo kutu sis cim,duvardaki on off onla ilgili yani

ays dedi ki...

5. HAVUCU ALINCA SIMDI OLDU SKA O DEDIGIN :))
TESEKKUR KIZLAR :)))

öykü dedi ki...

alakası varmı bilmem ama kağıtta 3 büyük ve 2 küçük havuç var ama itemdeki havuçları büyütünce 2 büyük ve 3 küçük havuç var

ays dedi ki...

SİS, MEMNUN MUSUN SONDAN YOKSA PERFECT SON ARIYCAZ MI :DDD

Sis dedi ki...

evt bu kadarmış.hala boş item yeri var ama farklı bir şey bulamadım.
merci yorumlara

skarabe dedi ki...

rca ays cım ilk şifremide çözdüm bu arada :D ama ekranda end falan yok bitmiyormu acep bu oyun