The Night Before

14 Temmuz, 2008


Yeni oyun



Oynamak için tıklayınız

10 yorum:

Nağme dedi ki...

odada ne varsa topladım topladıkçada puan aldım
bunun ilkini oynamıştım güzeldi:))

Nağme dedi ki...

hala birsürü şey topluyom.sarı para gibi şeyi wc'de para atılan yere attım ball oons aldım

Nağme dedi ki...

ilk odadaki bulmacayı çözdüm ilk görevi yaptım puanıda aldım:))

Nağme dedi ki...

bardaki görevide tamamladım kanını kızar yerlerine pudra sürdüm 200 puan aldım

Nağme dedi ki...

yerlerdeki bütün pislikleri temizledim fırçayla anahtar aldım

Nağme dedi ki...

ilk odadaki açılmayan kapı açıldı girdim ama karanlık kaldım çıkamıyom tekrar başlıcam

Nağme dedi ki...

off ya ışığı bulamıyom kaldım karanlık odada:((
elimde bir sürüü item var ama sadece fırça ve para aktif oluyo ve bişeye yaramıyo ya:((

Elmyra dedi ki...

33:29 zamanla 29,950 gibi bir paun yaptım acaip zevkli bir oyun :D