Escape Quest 1

13 Temmuz, 2008


Yeni oda oyunu


Oynamak için tıklayınız

82 yorum:

bahariko dedi ki...

arkadaşlar aldığınız anahtarla sakın gri kasayı açmayın oyun game over oluyo bomba patlıo

bahariko dedi ki...

ışığı kapatınca bi şifre çıktı ama pek anlamadım bide süper drink yazan yerden sarımsı bi top veya paraya benzer bişye aldım

bahariko dedi ki...

parayıda yandaki mavi kutuyaattım ve içinden pense ve tornavida aldım

medusa dedi ki...

merhaba ben de yeni üye oldum...ısıgı kapatınca cıkan sifreyi hiçbişeye benzetemedim

bahariko dedi ki...

tornavida ile çöp kutusuna yaklaştım ama içini göremiyorum bide şifre sanki 14227 gibi geldi bana ama denedim olmuyo

bahariko dedi ki...

ohhhhh çok şükür bende tek başıma oynuyorum sanmıştım bi telaşlandım

bahariko dedi ki...

aaaaaaaaa çöp kutusuna tornavidasızda yaklaşılıomuş hehheee:)))

öykü dedi ki...

hangi renk kabloyu kesicez kaç kere ölücem acaba ben bi çay alıp geleyim hemen uyanamamışım daha :)

medusa dedi ki...

ya şifre olarak içecek makinesının üstündeki 120 sayısını bile girdim ama nafile :))

medusa dedi ki...

çöp kutusunu herşekilde denedim ama kıpırdamyo bile :)

bahariko dedi ki...

tıkandık acaba yapacaklarımızın bi sırasımı vardı kii

bahariko dedi ki...

kabloların bi sırası var 1. kırmızı ama sonra hangisi :)))

medusa dedi ki...

valla hiçbir fikrim yok ayrıca bir de pc deki şifre yeri var onu da bulsak nolacak ki herşey japonca..bence bi yerdeki detayı kaçırıyoruz...

medusa dedi ki...

bu arada ışığı kapatınca çıkan şekli bişeye benzetebiliyomusun?sayı ya da harf?

öykü dedi ki...

ben tekrar tekrar ölmeyi göze alarak kabloları deniyorum siz şifreye bakın

öykü dedi ki...

kırmızı yeşil mavi olarak kestim patlamadı yeşilide kesince patladı onu bırakıcam yeniden deniyorum

medusa dedi ki...

içecek makinasının üzerindeki renklere göre yapmaya calıstım ama yine de patlıyor..

medusa dedi ki...

sanırım kabloları kesmeden önce başka birşey yapamıcaz arkadaslar

bahariko dedi ki...

ehende buldum kırmızı mavi yeşil kestim sonra bomba patlamadı bombanın arkasından bi şifre kağıdı verdi

öykü dedi ki...

tornavida gitti ama pense hala aktif nerde kulanıcaz acaba

medusa dedi ki...

saolun arkadaslar ben de geri sayım duracak diye bekliyodum :D

bahariko dedi ki...

öyle kaldım vallaa bende şifreci lazım bise bide caponca bilen birisi:))))

öykü dedi ki...

kağıttaki işaretlerle şifrenin bi alakası var sanırım ama tablo çok karışık bulan varmı

bahariko dedi ki...

heryere tıklıom bi pc ye bide duvardaki yere şifre lazım

medusa dedi ki...

hiçbirşey bulamıyorum arkadaslar ne kagıtla duvardaki şekilleri bağdaştırabildim ne de 3 haneli rakam bulabildim..tükenmiş durumdayım:)

medusa dedi ki...

eskiden şaşıbak şaşır lar vardı acaba öle bişimi ki:D

öykü dedi ki...

bende aynı durumdayım birisi el atsın diye bakıyorum ama hala bişey bulma çabasında bakınıyorum umutsuzca

medusa dedi ki...

bahariko sen ne alemdesin?biz öyküyle umutsuz durumdayız sen birşeyler bulabildin mi?

bahariko dedi ki...

benimde sizden farkım yok arkadaşler
kopy buldum ama öle yapmak istemiom
kendimde bulamıom
pc şifresini de çözemedim

kahh dedi ki...

ışıklar kapanınca çıkan şifreyi görme engellilerin kullanığı braille alfabesine benzettim ama tam olarak çözemedim...

selamlar bu arada

öykü dedi ki...

ordaysanız sanırım ben halusunasyon görmeye başladım tabloda rakamlar görmeye başladım sizde bakın bakalım aşağı kısımlara doğru

medusa dedi ki...

124 47 gibi rakamlar dimi öykü?ben ayrıca harfler de görüyorum bu akıl oyunları filmine dönmeye başladı :)

öykü dedi ki...

:) aynı şeyi düşünmüşüz akıl oyunları yani ondan dedimya halusünasyon görüyorum diye

medusa dedi ki...

evet kah çok benziyor gerçekten ama sanki şekillerin hepsi tutmuyor gibi..

öykü dedi ki...

sesim çıkmıyor ama buralardayım oyuna devam ediyorum hoşgeldin skarabe

medusa dedi ki...

ya oynadıgım en çetrefilli oyun ama kah ın dediği gibi braille alfabesiyle ilgili bişey bence ışığı kapatınca çıkan şekilde ben bulduklarımı yazayım : B2 H8 I9 E5 F6 ne kadar doğru bilmiyorum ama sanırım direk şifre de bu değil arkadaslar..

öykü dedi ki...

ışığı sürekli açıp kapayınca bazı noktalar daha belirgin hale geliyor ve okunabilir rakam ve harfler ortaya çıkıyor buda bir teori tabii

medusa dedi ki...

hoşgeldiniz arkadaslar biz epey zorlandık..haberiniz olsun:)

öykü dedi ki...

sende hoşgeldin su oyuna başlarken bukadar zorluycanı tahmin etmemiştim ya

su dedi ki...

hep bizdenmi kopya çekecekler?bu seferde ben çektim:))))875 sayısını girin arkadaşlar:)))))

medusa dedi ki...

arkadaslar bisey buldum ama umarım dogrudur şu şifreli kagıdımızda olan işaretleri microsoftun sitesinde buldum ve bazı rakalmalra tekabül ediyor pcde klavyede olanların karsılıkları gibi..

http://fay.iniminimo.com/symbol_fonts.html

sanırım burdan bişiler çıkarıcak gibiyiz...

kahh dedi ki...

eeee olay bumu yanii.... sadece bu sayıyı girince bitiyomuu ... alla allaa o zaman şu şifrelere ne gerek vardıı

su dedi ki...

ama oyunun böyle bitmemesi gerekiyor..öte yandanda sağ ve sol oklar yok olduğu için mecburen bitiyor:))

öykü dedi ki...

bumudur olay peki pc ne oldu yada rakamı nasıl bulmuşlar ama yinede sağol suu

öykü dedi ki...

medusa şimdi baktım sanırım burdan bişey çıkacak sağol

medusa dedi ki...

hoşbulduk arkadaslar aranızda olmak güzel..rica ederim öykü

kahh dedi ki...

medusa evet saol ama sağ ve sol okların değeri yok onları ne yapalım ..... ayrıca aramıza hoşgeldin :))

öykü dedi ki...

ama bazılarının karşılığını bulamıyorum bişey bulan varmı peki

su dedi ki...

bence o şifre en son girilecek...oklar aktifken başka şeyler yapmak gerekiyor...

skarabe dedi ki...

kızlar bende şifre iki yerede uymuyor :( ayrıca bombalrııda halletmedim ondan mı acaba

su dedi ki...

ska önce bombayı halletmelisin
kahdim senki oyun canavarısın..nooldu sana:))

kahh dedi ki...

aaaa sucum teessüf ederimmm... ben hep oyun canavarıyımmm :)

skarabe dedi ki...

bombadada olan bişi yokki sizin dediğiniz sırlamatyı yapınc d ölüyor benim adam

öykü dedi ki...

sayfanın altlarına bakmamışım ya burda karşılıkları var:)

medusa dedi ki...

teşekkürler arkadaşlar valla rakamları bulduk ama napıcamızı ben de bilmiyorum bu arada 875 rakamını girince oyun bitiyor ama dediğiniz gibi onca şifreyi neden istedi bu arada bu sayılarla x li falan bi denklemmi yapcaz napıcaz ya :D

medusa dedi ki...

teşekkürler arkadaşlar valla rakamları bulduk ama napıcamızı ben de bilmiyorum bu arada 875 rakamını girince oyun bitiyor ama dediğiniz gibi onca şifreyi neden istedi bu arada bu sayılarla x li falan bi denklemmi yapcaz napıcaz ya :D

skarabe dedi ki...

bombayı hallettim sonunda şifreyide girdim merdiven çıktı bitti sanırsam :(

skarabe dedi ki...

bitmiş bukadarmıydı yani :(( bir oyun daha geçti ömrümüzden :DD

kahh dedi ki...

şimdi elimizdeki şifreli kağıda göre ve medusanın verdiği adrese göre şöle sayılar çıkıyor.

271
488
657
784
x


tabi aralarınaoklar var ama onları yapamadımmm

öykü dedi ki...

aralarındaki oklar sıralama göstergesi sanırım kah ama birde son işaret var yani Alt0223

öykü dedi ki...

şifreyi çözecek biri yokmu bu küçük oyunun bukadar zorlucanı düşünmemiştim takıldım kaldım pazar pazar

medusa dedi ki...

arkadaslar ben de biraz ara vermek istiyorum görüşmek üzere hepinize kolay gelsin..

Sis dedi ki...

e çözmüşsünüz ya:)))

bırakın yaw başka sonları.odadan çıktık mı çıktık işte:))