Escape from Mr. K's Room

18 Temmuz, 2008


tesshi-e'den yeni oyun


Oynamak için tıklayınız

108 yorum:

esrasel dedi ki...

dolaptan 2 şişe, çekmecenin içindekilere bi kaçdefa tıklayınca pembe bişey üste geldi onu aldım about item yapınca 2 tane çubuk çıktı içinden, tabak ve ip. bide tezgahın yanında 240=3 yazıyo

ays dedi ki...

kızlar, ben calısıyorum oynayamıyorum :(( ama kalbim sizle :((
kolay gelsin :)))

Sis dedi ki...

kahverengi kapıdan girince plastic tape alınıyor.
ne bu yaa her yer şifre

esrasel dedi ki...

yatağın altında falçata var ama alınmıyo sanırım sopaları iple bağlayıp birleştirmek lazım yada bantlamak ama olmadı :(

sebnem dedi ki...

bende onu sorucaktım gldn bi ara tıpa vardı sanki tepelerinde :D

bahariko dedi ki...

bant tabak ikitane şişe çekmeceden çubuk bide ip aldım about item yaptım şişelerin kapağı açıldı

esrasel dedi ki...

heh oldu şimdi 2. odada tuvalet var oraya girip geri ok yapıp kapıyı kapatın arkasındakiyle sopayla alın yatağın altındakini

esrasel dedi ki...

çekmecedeki kutunun üstünde şalterlerin şekli var. ortadakiler yukarda olacak ona göre şalterleri ayarlayınca kutunun ışıkları yandı

deniz dedi ki...

Selam
Şişelerin kapaklarını açtık içindeklileri lavaboya döktüm, falçata ile alt kısımları kesildi.

sebnem dedi ki...

şalterleri çekmecedeki sıraya göre kaldırdım aşağı yukaru yukarı aşağı

bahariko dedi ki...

şalterler dediğiniz ne nerde o şalterler bende o şifreyi saatte denemeye çelıştım:)))

kırmızı dedi ki...

ilk yatak odasına girdiğimde masanın arkasında vidalı yer bulmuştum ama şimdi tıklıyorum açamıyorum orayı:)

kırmızı dedi ki...

tamam çekmecelerin altındaki boşluğa tıklayınca çıkıyo ama falçata ile açmaya çalıştım olmadı tornavida lazım:) oda kutuda sanırım push a basıyom açılmıyo kutu ışıklar tamam ama:)

Sis dedi ki...

bahat kahverengi kapıdan gir odada dön bir kapı daha var ona gir bi geri yap wc kapsını tıkla kapat kapının üstünde şalterler

kırmızı dedi ki...

SAATTEKİ HARLER 4 TANE ŞİFRELİ 3 RAKAM VAR SANIRIM BUNLAR YEŞİL PUSH YAZAN BÜYÜK YERE YERLEŞCEK AMA NASIL:)

esrasel dedi ki...

gldn sağol şifre çözdürdü saat :))
saatteki 3-6-9-12 olan yerlere tıklayın h-a-p-y oluyor duvardaki yazıya göre HAPPY olarak çekmecedeki kutunun oklarına tıklayın
yani; üst ok, alt ok, 2 defa sol ok, sağ ok kutuda OPEN çıktı
sona duvara bakın

esrasel dedi ki...

hemen üstündeki düğmeye tıklayarak açılan yerin ışığını açıyoruz

gldn06 dedi ki...

ben anlamadım saati yaa bende 1 2 4 ve 8 rakamları değişiyor

sebnem dedi ki...

ışık açtığımız yerde kırmızı bi anahtar var ama nasıl alıcaz iple çubuklar birleşmedi bi türlü

esrasel dedi ki...

reca ablam
ama takıldımm yapamadım başka bişey. duvardaki şifreli yer var bide çekmeceye tornavida lazım

deniz dedi ki...

tornavidayı buldum, çekmecelerden üstü epey bi tıkladım, daha sonra tüm kapakları kapattım altı açtım tornavida geldi

deniz dedi ki...

pardon pardon çekmeceyi tamamen sökmüşüm alttaki olanı mutfaktaki...

esrasel dedi ki...

çekmeceden 2 tane sapan gibi acayip bişeyler çıkrı. masada da 120=1 yazıyo

deniz dedi ki...

Daha sonra o şişe-çubuk- tabak ipten araba yapıyoruz ama anahtara ulaşamadım henüs

bahariko dedi ki...

o sayılar aacaba harflere denk gelen sayılar olabilirmi
tamam glden bende değişik bişey buldun sandıydım

esrasel dedi ki...

iki tane çubuk ve daha sonra da tabaklar çekmeceden çıkan şeylerle birleşti

Sis dedi ki...

tornavidayla o çekmeceyi açılır hale getirdik te içinden aldığımız şey nedir yaw

deniz dedi ki...

ya sonrası nedir anlamadım beceri oyunu mu anahtara mı nişan almaya çalışıyoruz ki :S

esrasel dedi ki...

bu top arabası gibi bişey oldu ateşlemek mi lazım acaba :S

gldn06 dedi ki...

almıyo ki anahtarı ucuna bant falan mı yapıştırcas

bahariko dedi ki...

topu arabasının ipine sopayı bağlamaya çaılıştım olamdı

kırmızı dedi ki...

TOP ARABASI İLE ANHAHTARA TIKLAYINCA ORAYA OTORUYO AMA UÇUNDA ÇUBUK GİBİ BİŞE BELİRİYO ÇIBIKLA TIKLAYINTCA ARABA DIŞA FIRLIYO

bahariko dedi ki...

madem bu top arabasına bişey yapamıoz bende burdaki herkes için 36 pare top atışı yapıom :)))

deniz dedi ki...

ya ben saati kurcalarken hani şifreler vardı yaaa saatin arkası açılmış buldum

deniz dedi ki...

anahtarı aldım ama daha şifre var galiba çıkışı denemiyorum...

deniz dedi ki...

saat yönüne doğru ama girince ekrandan bi geri falan gelin, benim o an açılmadı bi geri geldim ekrandan açık gördüm saatin arkasını...

deniz dedi ki...

ya belki başka bişeye tıkladım bilmiyorum ama saatle çok uğraştım 9713 görüyorum şu an saatte o rakamlar var hareketli kısımda. Zaten muhtelif yerlerde çıkan rakamlarda 7 - 6 - 1 -3 rakamları vardı

Sis dedi ki...

ama elimizde 9 yoktu ki
60=6
240=3
30=7
120=1
rakamlar bunlardı

deniz dedi ki...

bilmiyorum ki çok uğraştım saatle, o an açıldığını bile farketmedim sonra bi geri gelince gördüm mıknatıs çıkmış arkasındaki boşluktan :( belki 7613 tür

kırmızı dedi ki...

OK ALDIĞĞIM PARÇAYI ARABAYA TAKINCA MIKNATIS GİBİ ALDI ANAHATARI:)

deniz dedi ki...

aldığım anahtarlada çıktım bişey end demedi ama o harfli tabloyu kullanmadığıma göre eksik bişeyler var galiba...

kırmızı dedi ki...

KIRMIZI KUTU AÇILMADI DUVARDAKİ PUSH LU TABLO OLMADI O YÜZDEN ÇIKMIYORUM KESİN BİŞE VAR

esrasel dedi ki...

harfli yere de saatteki yelkovan ve akrebe göre fiveten yazıp para alıp çıkıyoruz

esrasel dedi ki...

başka son isteyen buyursun :)) bitince karpuz vardı ekranda bide aldığımız happy coin :)
teşekkürler yardımlara...

esrasel dedi ki...

pıtırım o kutudaki oklarla duvarı açıp anahtarı aldık ya ;)

Sis dedi ki...

benim gibi yapmayın rakamları ayarladıktan sonra push var ya .ona basın:))

kırmızı dedi ki...

BİTİNCE EKRANDA
KARPUZ KABUĞU DENİZE DÜŞTÜ SİZ HALA ODA OYUNUMU OYNUYOSUNUZ ŞEKLİNDE Bİ MESAJ VARDI SANIRIM:)

Sis dedi ki...

saolunuz yardımlara:))
alemde oyunu ilk oynayan ve bitren bu ekibi seviorum yaa:))

esrasel dedi ki...

alemin en hızlı oyun yükleyeni bizde seni seviyoruzzz :))

su dedi ki...

ay nasıl dalmışsam oyuna oyun bitmiş ben bide karpuzla coinede tıklıom:)) :((

Nağme dedi ki...

saatte benim gibi takılanlar için:
saat 1 yönüne :7
saat 2 " :6
saat 4 " :1
saat 8 " :3
yazıp PUSH basın ve ekrandan bir geri gelin öyle açılıyor saat:))