K-sensor

14 Temmuz, 2008


Hilgreedden yeni oyun


Oynamak için tıklayınız

182 yorum:

su dedi ki...

kanepenin altından ingiliz anahtarı aldım.çekmecedende tornavida

su dedi ki...

tornavida ile sarıayaklı zımbırtının altına tıkladım ve kültablasını komple aldım:)

su dedi ki...

çiçeğin olduğu ekranda yerde duran şeye sağ tarafından tıkladım.tornavida ile ..bişey oldu ama ne?

Sis dedi ki...

su ben sarı ayaklı şeyi ing anahtarı ile aldım.o bi şey oldu dediğinde bi yerde safe açıldı diyor

su dedi ki...

yine aynı objenin arkasında kırmızı birşey var.açmak için başka bir obje bulucaz...

Sis dedi ki...

kanapenin altında yaklaşınca da solda bir şey var almak için ince bir şey gerekiyormuş.elimde sadece küllük kaldı benim

skarabe dedi ki...

üzerinde formul yazan tablonun sağ tarafını tornavida ile söktüm artık bir tornavidam yok :((

ays dedi ki...

çiçeğin olduğu ekranda yerde duran şeye sağ tarafını anlamadım ben :(

skarabe dedi ki...

kanepenin sol altında kumanda gibi bişi var alabilen varmı

su dedi ki...

aynanın sağ üstlerine tıklayınca pembe bişey aldım ve onuda küllükle parçaladım .anahtar verdi.

bahariko dedi ki...

kahverengi bi kutu var arkasında pembe anahtar deliği var ama anhtarım yok

skarabe dedi ki...

kültablsının vidasını anahtrl sökerek kültblasını aldım

Sis dedi ki...

ays çiçeğin solunda yerde duran giri şey.ama bende sol üstten başka ekrana geçiyor o

bahariko dedi ki...

bende tornavida ile şifre yazan tabloyu açtım arkasından karo çıktı ama okadar

ays dedi ki...

ben anahtar ıle kahverengı yerde duran dolapta kullanıp top aldım, ska sen pembe anhtarla mı actın o buyuk kullugu

su dedi ki...

çiçeğin yanındaki kahverengi dolabı açtım.arkasına tıklayıp.4 rafta açıldı.hepsi farklı renkte ve tenis topu aldım.

bahariko dedi ki...

su pembe şeyi nerden aldın yani ayna hangisi anlamadım ben

ays dedi ki...

formullu kutunun altındakı grı dolapta sıfre yerı var

su dedi ki...

bahar kanepenin üzerinde bir şekil varya ona tıkla içini gösteriyor.ve ayna çıkıyor.

ays dedi ki...

bahar, kalbe tıkla, arka odada kapının sagında ayna var. onun sag dıs kosesınde bır yerlerı tıkla

ays dedi ki...

*kahve dolapta 4 renk var; sarı laci kırmızı yesıl
*bır de duvarlarda 4 sekıl; kupa kalp karo sinek
*ve 4 hanelı sıfre yerı :S
sıfrecımız kım bu oyunda :DD

bahariko dedi ki...

ben yeniden başlıcam ben o duvardaki sarı tahtayı çınca tornavidam kayboldu saol su

bahariko dedi ki...

bende alamıom o pembeyi kıslar ya aynayı tıkladım heryerini tornavidaylamı tıkladınız yoksam

ays dedi ki...

kagıtta ne yazıyor acaba
Tmm sıfrecıden vazgectım, kopyacımız kım :DD

su dedi ki...

kızlar topu sinekli camdan attım..kırmızı bişey oldu.game over oldum sandım:)ama top geri geldi ve çiçekten çıktı:)

ays dedi ki...

kızlar, o kagıdın altında englısh yazıyor ve ıngılızcesı okunuyor süperrr :DDD

bahariko dedi ki...

pamba anafhtar için aynanın sağ tarafındaki duvara yukarı lara doğru tıklamak lazım

ays dedi ki...

haha su cok komık ya :DD

o kagıtta dısarı cıkmalısın falan dıyor. cıkıs anahtarı bıseyın ustunde dıyor ama cok sılık ya cazatate mıdır nedır okuyamıom :(

skarabe dedi ki...

su tpu anasıl atabildin camdan ben çok denemiştim atılmıyor i am a strong arm dior

ays dedi ki...

su topu nasıl actın yaf yazsana, bırazdan gereksız yorum yazmayın dıye baslarsın sordurmasanaaaa :DDD

Sis dedi ki...

allah allah benim oyundamı tuhaflık var?ben sinek cama yaklaşamıyorum ki.

ays dedi ki...

buldum, once dolaba yaklasın, sonra buyuk kulluk ıle yukarı tıklayın, sınege yaklasınca o parlayan yere tıklayın

su dedi ki...

yav sinek camın altındaki dolaba yaklaşıp üzerine tıklayınca cam yaklaştı ve topu attım

su dedi ki...

eneee kalem değil çakmakmış o...sol tarafına tıklayın yandı:))

ays dedi ki...

kızlar, kalemın ucu yanarken formullu yere tıklayın

ays dedi ki...

bu arada bnm 4 item yeri bos.
aktıf olanlar ıse kulluk, cakmak, kagıt.
fazla item'i olan var mı?

bahariko dedi ki...

ben küllüğü içine kağıdı atıp yakmayı denedim olmadı nereyi yakıcaz biz bu çakmak kalemle!!!!!!!!!!!!!

su dedi ki...

çekmeceyi açtım.sol altına tıklayınca mavi olan düğme kırmızı oldu nolacaksa:)))

ays dedi ki...

formullu yere tıklayın cakmala, cubugum oldu, cubukla kanepenın altındakını aldım. 2 item yerı bos sımdı

su dedi ki...

aysın dediğini yapınca:
kupa:sarı
sinek:kırmızı
maça:yeşil oldu

ays dedi ki...

kızlar, kanepenın altından aldıgım kagıt bır yerı ısaret edıyor. tıkkatlı bakın :)

su dedi ki...

karo:mavi
ays çakmakla tıklıyorum ama çubuğu alamadım.arkasınamı tıklıyoruz?

ays dedi ki...

cakmak yanarken tıkla
ben oyle yaptım
sonra orada cubuk cıktı ekranda
tam ortayı tıkladım

SİİİSSSSS SESİN CIKMIYORRR

Sis dedi ki...

topu atabilmek için direk kahverengi şeyin üstüne tıklayın.üstünde duvara değil:))

ays dedi ki...

KAGITTAKI OLAYI COZDUM, CICEK VE KANEPE VAR KAGITTA ORTASINDA DA KULLUK. ONU TAM KAPININ ONUNE KOYUYOS. SIMDILIK BU KADAR

Nağme dedi ki...

ya ben topu dışarı attım geri geldi ama topu bulamıyom odada ya:((

ays dedi ki...

su olmayan ne?
ben 2 item bos.
kullanılmayan cakmak ve kagıt.

bu arada o formulde (-14) vardı
cubugu alın (14) oldu

sanırım tam eksı (-) olan yerı tıklıycanız

su dedi ki...

çubuğu alamadığım için hiç bi halt edemiyorum:(

su dedi ki...

kalemle formüllü yere tıklıyorum.arkası çevriliyor ve mavi karo çıkıyor.başkada bişey olmuyorki...

ays dedi ki...

su, okumadıysan dıye tekrar yazıyom.
bu arada o formulde (-14) vardı
cubugu alın (14) oldu
sanırım tam eksı (-) olan yerı tıklıycanız

ays dedi ki...

sıfre kaldı sadece kızlar, o da bnm ısım degıl sızı beklıyom :D

ays dedi ki...

ca sa ta te
bunlar bır dılde rakam ıfade edıyor olabılır mı acaba

su dedi ki...

resim küllüğün yerini gösteriyomuş.onuda koyduk saolun kızlar..siz çekmecenin altındaki düğmeyi kırmızı yaptınız dimi?

Nağme dedi ki...

evet şifreli tablodaq çakmak tanarken -14 yazan yerin - işaretini alıyoz

skarabe dedi ki...

benim düşünceme göre şifre renkli dolaptaki renklerle ilgili o renklerin rakam olarak karşılığını gökküşağından bulduğum da 3614 çıkıyor

su dedi ki...

masanın üst çekmecesini aç.ama tam yaklaşma ve soluna doğru tıkla(yada sağ)bir düğme var mavi.basınca kırmızı oluyor.

Sis dedi ki...

yaw aldım deyip bırakmayın alınmıyor işte çubuk:((

su dedi ki...

ska renklerin sayılarını tek tek yazarmısın ona göre sıralayalım.

ays dedi ki...

SİS, DETAYLI YAZDIM CNM.

-14 VAR ORADAKI (-) Yİ TIKLA

Nağme dedi ki...

alınıyor sis çakmak yanarken onunla tablodaki (-) işaretine tıkla o alımnıyor

su dedi ki...

skacım şu renklerin harfleri diom bi tek tek yaz diom:)

bahariko dedi ki...

çekmeceyi açın uzaklaşın yeşil kilit gözükmediği pozisyonda yerdeki gölgey tıklayın düğme görünüyo

skarabe dedi ki...

Gökkuşağında görülen yedi renk; kırmızı, turuncu, sarı, yeşil, turkuaz, mavi ve mordur sırlama ya göre kırmızı =1 turuncu =2 sarı =3 yeşil=4 turkuaz = 5 mavi =6 mor = 7 oluyor bizim elimizde kırmızı sarı yeşil ve mavi renkleri var :D

su dedi ki...

3614 sayılarını farklı kombinasyonlarda deniyorum ama:((

Sis dedi ki...

üst çekmeceye tam yaklaşmamak da şöyle oluyor yaklaşıp açıyoruz açıkken oka basıp geri gidip altına tıklıyoruz

skarabe dedi ki...

iskambide sırala kupa karo ömaça sinekmiydi ona göre yazsak sayıları :S

su dedi ki...

2 item yeri kaldı.sanırım birisi bizi bu kabus odadan çıkaracak olan anahtar.ama önce diğer itemi bulmak lazım...

ays dedi ki...

BAHAR BUNU NEREDEN BULDUN?

O BUTON MAVI VE KIRMIZI OLUYOR. HANGISI NE ISE YARIYOR ANLAMADIM BEN

skarabe dedi ki...

yanlışlıkla oyunu kapadım yaf offf baştan mı bşlayacamm şimdi :(

su dedi ki...

bakın demedi demeyin.bu küllüğü getirdik ortaya koydukya..kesin ortası yanacak ve tavandan anahtar düşecek:))

ays dedi ki...

sıralama
kupa, maça, karo ve sinek

ve sıralama bahar'ın dedıgı gıbı ıse yanı sarı yeşil mavi kırmızı
3461 sıfre

su dedi ki...

ve diğer bir teorimde:):)şifreli yerden çıkacak olan şeyi küllüğe koyacaz:D

ays dedi ki...

kızlar bu sıfreyı gırdım artık kapıya tıklayınca kapı kıtlı yazmıyor. ama 2 item eksik hala cıkamıyom.
sıfre tarafımdan bulundu sanırım :)))

ays dedi ki...

KIZLARRR
DENEDINIZ MI SIFREYI. BUNU GIRINCE SIZDE DE KAPI KILITLI YAZISI KALKTI UMARIM???

bahariko dedi ki...

bi yerden falan bulmadım kendim buldum iskambil sırasına göre yazdım ancak şifre bana uymadı

skarabe dedi ki...

yetiştim sizeee tekrardan ve ilk defa bi şifre çözdüm hehehe

ays dedi ki...

SKA SIFRE SNN VERDIGIN 3514 DEGIL AMA
3461 SEKER.
DENEDIN MI BUNU?

Nağme dedi ki...

bravo ays:))ama istersemde çıkamıyom kapı kilitli değil diyo ama çıkmama izin vermiyo

skarabe dedi ki...

kız 5 i yanlışlıkla yzmışım zati gökkuşağının renklerinden bakarsak zaten 3461 in kombinasyonlarını kullanacaz bana uymadı o şifre kapı hala kilitli

ays dedi ki...

TMM CNM AMA 2 ITEM EKSIK O YUZDEN HIC BIRIMIZ CIKAMIYOS.

ays dedi ki...

ben anlamam ska o kadar kafa patlattım, iskambil sıralaması falan ugrastım kaptırmam sıfreyı sana :P :DDD

skarabe dedi ki...

elimizdeki kağıtta çıkış anahtarının tavanın üstünde olduğu yazıyor casatate mi neye iş te o tavan demek :D

ays dedi ki...

kızlar, cıkmam gerek :((
ellerınıze saglık devamını getırecegınıze ınanıyorum. yardımlar ıcın thx :)

skarabe dedi ki...

bana şifre uymadı bu arada ve tavanda anahtar arıyorum

su dedi ki...

şifre bende uydu.ama kutulara bişey olmuyor.sadece gidip kapıya tıklayınca artık kilitli olmadığını yazıyor.

ays dedi ki...

nıhayet ska casatate'nın anlamını 1 saat sonra yazdın ya ben cıkarken sag ol :D
sis kapı acılmıyor ama kılıtlı degıl artık, sıfre gırmeden kapı kılıtlı yazıyordu, sımdı ıse o yazı yok ama kapının onune koca bı kulluk koyduk tabı cıkamıyos :DD

Sis dedi ki...

yok işte kapıda hala kilitli yazıyor.
şöyle girediniz demi kutulara
34
61

su dedi ki...

ay çıdırıciimmm.....ben eve geçiyorum kızlar..herkeze iyi akşamlar:)

ays dedi ki...

evet sıs oyle

o dolaptakı renklere ve ıskambıl kagıdı sıralamasına ve de skanın verdıgı gokkusagı renk tablosuna gore bulduk

bahariko dedi ki...

benim kahverengi kutuda üst kısım
sar mavi
alt kısım
kırmızı yeşil
rica etsem ska acaba bu renklerin bana sayılarını sölermisin
yukarıda yazdığından anlamadımda 1 turuncu mu sarı mı?

skarabe dedi ki...

yorumunu yeni gördüm bahar sıralamayı şuna göre yapıyorsun iskambilde kupa karo maço sinek diğe gidior kağıtlar bunların rengine bakıyorsun duvardan sonrada bu renklere karşılık gelen sayılara bakıp giriyorsun kutuya :D

skarabe dedi ki...

bende hala şifre yok ne yapsam kapı kpalı dior tavan da bişi bulamadım :(

bozo dedi ki...

benim şifre 3614. şöleki gök kuşağı rengi sıralamasında; sarı3, mavi6,kırmızı1, yeşil4, sadece bu renkleri yazdım çünki; kahverengi dolap taki renklerim şöyle;
sarı, mavi
kırmızı,yeşil
şeklinde buna göre 3614 şifre. 3641 bulanların dolap renkleri heralde farklı. bahar senin renklerde benle aynı senin nasıl 3641 oluyo anlamadım.

bozo dedi ki...

skrabe zaten kapı açılmıyo ki sadece loced yazıyo alttaki yazıda.

skarabe dedi ki...

oyunda üzerinde rkamların olduğu tabloyu karşımıza aldığımızda sağda duvarda gri ile boyanmamış bir yer var acaba orada bir şey mi var yoksa yanlışlamı öyle yapmışlar

bahariko dedi ki...

acaba o formülü hesaba katmıyomuyuz ondan mı ska nedersin
yuvarlak :0
yıldız + kare 14 dio

Sis dedi ki...

kızlar dolap renkleri aynı herkeste sanırım.var bi tuhaflık o 3641 de falan.olmuyor çünkü.

bozo dedi ki...

neyse benimde çıkmam gerekiyo emeği geçenlere buraya kadar getirenlere teşekkür ederim. oyun save oluyo sona devam edicem

skarabe dedi ki...

kafayı yiycem bahariko olmuyor :( formül falan uğraşmadığım şey kalmadı yuvarlakyokki yıldızda yok görünürde o tablodan başka

bahariko dedi ki...

yıldızı sinek olarak düşünsek karoyu kare olarak daireyide kupa yada maça olarak düşünsek de acaba olurmu ska?
bu sadece bi teori

skarabe dedi ki...

bilemiyorum ki bahariko çok sıkıldım rtık ve sinir oldum

Sis dedi ki...

off kapıyla uğraşmayın.şifre:
20
65 miş escape baktım.şekillerdeki köşelerle ilgili bi şey.kapıya da gitmeyin gri şeyi açın

bahariko dedi ki...

20 65 yaptım ama benim gri açılmadı
ühühühüüüüüüüü

Elmyra dedi ki...

Sigara paketiymiş bu içinden bir sigara çıkaraıp yakıp küllüğe koyuyoruz duman alarma gidip kapıyı açıyor :D

Elmyra dedi ki...

Haydaaa ordan çıktım derken yeni bi holde kapalı kaldık :( yanda ki resim tıklanıyor birtek :(..

skarabe dedi ki...

o şifreyide girdim sis bennde kapı hala kilitli dior :((

Sis dedi ki...

sigarayı çıkarmak için önce sağdaki beyazlığa tıklayın tabi altını çevirin önce sonra çakmakla tıklayın yarısı dışarı çıkana

bahariko dedi ki...

gri şeyi neresindn açtınız bi söleyin yaaaaa
boyun fıtığım azdı valllaaaa

bahariko dedi ki...

ya nie kimse bana demiyo şu gri şeyi nasıl açacağımı yaa

Nağme dedi ki...

dış kapının sol üst duvarında anahtar var alınmıyor küllükle alimm dedim küllükde alınmıyo tekrardan

bahariko dedi ki...

anladım herkes gitti herhalde neyse bende çıkayım bare iyi geceler

Nağme dedi ki...

baharcım;20 65 yaz gri şeye alt tarafını tıkla açılıyo kapak

Sis dedi ki...

gri şifre yazdıın yere tıkla açmak için.

sigarayı yakıp küllüğe koyduk kapı açıldı.yeni bir kapı .kapının önünde solda tavanda anahtar asılı altta şemsiyelik var .

Elmyra dedi ki...

Şemsiyelik var da ona basıp çıkayım dedim ı-ııh olmuyo :(

Elmyra dedi ki...

Şemsiyeliğin orda iken yukarı çıkabiliyoruz ama anahtar yine alınmıyor

Elmyra dedi ki...

Pardon kapıya yakınlaşınca sol üst tarafa tıklayınca anahtara daha yakın bakılıyor ama yine anahtar alınmıyor

Nağme dedi ki...

şükür çıtım sonunda holdeki resmin üst ortasına tıkladım yuvarlak çıktı,anahtar yere düşmüş aldım kapıyı açtım:))

Nağme dedi ki...

oyunu yükleyen ve emeği geçen sitemizin güzel bayanlarına teşekkür ederim ellerinize sağlık:))

Sis dedi ki...

o tabloda ortadaki şeklin tam üst kısmına kırmızılığa basınva düğme çıkıyor anahtar şemsiyeliğin yanına düşüyor alıp çıkıyoruz

Elmyra dedi ki...

iki saattir resimin tıklamadığım yri kalmadı diyordum kalmış :D

Sis dedi ki...

skaaaaaaa doğru girdinmi rakamları.üst 20 alt 65 sonra şifreyi yazdıın gri kutuya tıkla altına üstüne içine açılacak.ama önce küllüğü resimdeki gibi yerleştirmiş olman gerek kapı önüne.

herkese teşekkürler.bu kadar keyifli bir seriyi hayatımda oynamadığım kadar kötü oynadım.bi türlü konsantre olamadım.işyerindeyim diye habire bölündü.ve keyif alamadım:(

skarabe dedi ki...

benim oyunda hala yok sigara paketi en güzeli oyunu kapamak sanırım çözen herkeze teşekkürler

su dedi ki...

hehehehe...teorilerim dooru çıkmışş..kendimlen gurur duyuom:
bkz:21:11-12:))))))))

öykü dedi ki...

yorumlarla buraya kadar geldim sağolun ama bende birsüredir gri kutuyu açmaya çalışanlardanım sonra farkettimki 2065 değilde 2465 olmalıymış çünkü mavinin 4 köşesi var sol alta tıklayınca hemen açılıyor teşekkürler çıktım sonunda

Sis dedi ki...

öykü:bende namede escape sitesinde 24 de herkesde 2065 asçmış.belkide senin renkler farklıydı

öykü dedi ki...

bendeki renler( sarı mavi kırmızı yeşil) sis 2065 le çok denedim sonra senin şekillerin köşesinden bahsettiğini okuyunca o sayılara göre yaptım ve 2465 le açabildim :)

ays dedi ki...

ays dedi ki...
Serpılcım, ozellıkle snn ıcın yazıyorum. Kas yapıyım derken goz cıkardıysam özür dilerim :((

*İlk ekranda koltugun sag altından ıngılız anahtarı.
*İngiliz anahtarı ile buyuk küllük.
*Yazı masasındakı sandalyeden not. notu buyutunce ingilizce secenegı de var altta ve tavanda anahtar oldugunu anlatıyor.
*Alt cekmeceden tornavıda.
*Formullu tablodan sopa. Yani(-14) rakamının (-) si alınıyor. (biraz ilginc:))
*Formul olan tahtanın sagındakı vıdayı söküyoruz. Once gri dolaba yaklasıp, sonra yıne grı dolabın sag ust kosesıne tıklayınca tahtayı yandan gorebılırsınız.
*Çiçeğe tıklayınca aynaya bak dıyor. Ayna, kalp seklının oldugu yerden bakınca arka odada gözüküyor. Orada duvarın sag ust taraflarında bır yerı tıklayınca pembe bir kutu alınıyor.
*Pembe kutu buyutulunce arkası acılıp pembe anahtar alınıyor.
*Pembe anahtar kahverengi dolabın arkası acılıp, on kapaklarının ıcınden tenıs topu alınıyor.
*Tenıs topunu yıne aynı dolabın uzerındekı sinekli camdan dısarı atıyos ama atamıyos :)
*Dısarı atamadıgımız topu gıdıp saksıda buluyos yenıden. Ama bu kez top bıze yeşil bır anahtar verıyor.
*Yeşil anahtar ile en ust cekmece acılıp kalem seklındekı cakmak alınıyor.
*Aynı cekmece hala acıkken bır gerı gelınıp cekmecenın gölgesı tıklanıyor. Oradakı butona basıp on yanı kırmızı durumda bırakıyoruz.
*Buradan gri dolaba gıdıp onceden cekmıs oldugumuz kopya ıle sıfreyı 20
65 olarak gırıyoruz.
sonuca ulasamayan sifreci arkadasların ismi lazım degıl :))
kopyacı arkadasımız sis' tesekkur ediyos :)
*Gri dolaba sıfreyı gırınce altta bır yerlere tıklayıp acıyoruz ve ıcınden sıgara paketını alıyoruz.
*Sıgara paketının ıcını acıp tek dal sıgaramızı alıyoruz. (sigarayı almak ıcın paketın kapagını acıp sıgaraları gordugumuz ekranda, paketın beyaz kısmını bır kac kez tıklayınca ıcınden 1 adet pembe cıkıyor; ancak bunu alabılıyoruz.
*Sonra cakmagımız buyutup arka kısımlarına tıklayarak cakıyoruz.
*Ilk ekrandakı koltugun sol kosesındekı kırlentın altından, formulden aldıgımız cubuk ıle bır
kagıt alıyoruz.
*Kagıtta da gorulecegı gıbı, resım tam kapının onunu ısaret edıyor. Ve kullugun ustten gorunusu var.
*Kullugu tam cıkıs kapısının onune koyuyoruz.
*Kullugun ustune onceden cakmak ıle yaktıgımız sıgarayı koyunca duman bızı tavana yonlendırıyor. *Ve birinci cıkıs kapısı acılıyor.
*Kapıdan cıkıp sıfonyerın uzerındekı tabloda S (burada gülesim geldi :D) harfının tam ustune tıklarsanız kırmızı bır nokta cıkıyor ve bu sesle kagıtta bahsı gecen kapının ustundekı tavandan alamadıgımız anahtarın yere dustugunu anlıyoruz.
*Sıfonyerın sağından anahtarımızı alıyoruz ve MUTLU SON :)))
Emegı gecenlere tekrar tesekkur. Hep beraber oynamak da keyıflıydı, sonradan oynayacak arkadaslar ıcın yorumlarınızı toparlamak da ;)

15 Temmuz 2008 Salı 12:35

kırmızı dedi ki...

allahım bitti şükür ki,AYS yardımların için çok teşkürler canım:)vallak sen olmasan s deki yuvarlakı göremezdim.öptüm seni

ays dedi ki...

hulla yawlum, sol gosterıp sağ vurmama ragmen hala yardım ettıgımı soyleyebılıyorsun :DDD ben de senı mucxxxx :))