Hot And Cold

17 Temmuz, 2008


Yeni oda oyunu



Oynamak için tıklayınız

31 yorum:

ays dedi ki...

sis, tesekkur ederiiiz :))
aksam aksam mutlu ettin bizi :))


Saraplıktan, 4 şişenın arasından anahtarla basladım

Sis dedi ki...

beyaz masadan tornavida sapı o masamsı kahve şeyin ayağından tornavidanın ucu .şaraplıktan anahtar ama plastik içinde

ays dedi ki...

MASANIN UZERINDE MOR VE KAHVE 2 KUTU VAR. KAHVE KUTUNUN SOL KOSESINDEN BIR TUTACAK ALDIM.

ays dedi ki...

ILK EKRANDA BIR AYAGI KIRIK MASA GIBI BISEY VAR. ONUN ALTINA YAKLASIP SONRADA SAGINA YAKLASINCA. BEYAZ KAGIDA YAKIN TARAFTAN ALINAN BIR PARCA ILE TUTACAĞI TORNAVIDA HALINE GETIRIYORUZ. AYNI YERDE BIR SIFRE VAR: 521436

Sis dedi ki...

şifre şöminenin solundaki duvaradki yere giriliyor.ısıtma ayarı gibi bi şey çıktı

Sis dedi ki...

tornavidayla tıklayınca söminenin ateşi sönüyor ordan anahtar alıyoruz

ays dedi ki...

PARDON SİS YAZMISSIN ZATEN
ORAYI TORNAVIDA ILE CEVIRDIM

ays dedi ki...

PARDON SİS YAZMISSIN ZATEN
ORAYI TORNAVIDA ILE CEVIRDIM

mert dedi ki...

521436 yı oraya girip tornavidayla tıklayınca şömine söndü sarı anahtar verdi.

ays dedi ki...

somıneyı yenıden yaktım ve ıcıne dıger anahtarı koydum plastık erıdı ve yenıden somıneyı kapatım aldım

ays dedi ki...

ve dolaptan yangın tüpü gıbı bır alet aldım anahtar ıle, sadece 1 item eksık su an

calculus dedi ki...

Çok komik ya bir yandan oynuyorum bir yandan Beach Boys'dan "In My Room" çalıyor winamp.:)

Sis dedi ki...

ays ben de onu deniyorum ama plastikli anahtarı koyamıyorum bi türlü.nasıl??

ays dedi ki...

sis, once somıneyı tornavıda ıle sondur. sonra 1 anahtar var onu al.
sonra yıne yak. ve dıger anahtarı koy.

ays dedi ki...

kapıyı 2. kez cekıc ıle kırdımve cıktım. Good job! You have escaped. dedi bana ama perfect end demedı :(

ays dedi ki...

yenıden oynuyorum ama gıcık olan her seferınde sıfreyı yenıden gırmek.
sis, basbasa oynuyor gıbıyız.

ays dedi ki...

nagme, burada mısın?
ben hala oynuyorum.
1 item eksik ile cıktık onu arıyorum