Fireworks of the Summer

16 Temmuz, 2008

serinin yeni oyunu...


Oynamak için tıklayınız

38 yorum:

Nağme dedi ki...

Günaydın;
otlar,tornavida,kibrit,adamı düşürüp kaykayı aldım

sebnem dedi ki...

günaydın millet başlamış bitirmiş bile nağme devamını yazalım bari

Nağme dedi ki...

kaykayı ters çevirip toprnavida ile tekerlekleri çıkardım onuda tepedeki yaratığa verdim kaydı suyun orda düştü

ZUZU dedi ki...

kaykayli seyi dusudum kaykayi aldim tornavida ile actim
pandanin yanindaki biseyi aldim pandanin yanidaki neo yesil ot mu ne onuda aldim kizin yanindaki tavsana tikladimm

ZUZU dedi ki...

kizi itekledim kosuyoo bi sandalyeli yere gecti cicegi yanlara loyduu ama yemezlerr hemen ladimm itemlere hahaha

Nağme dedi ki...

otlardan birini o taratıya verdim kalktı
evet sebnemim yazıyom ben yaz sende canım:))

calculus dedi ki...

O ayı çöpşiş mi yiyor be?
Orası Ortaklar dinlenme tesisleri mi?
Offf delirecem.

ZUZU dedi ki...

kucuk debe tepeye kaykayin parcasini verdim yere dustu bayildimi ne cimide verdim yedii kusuo iggg suyu tikladim kasa aldim tornavidayla actim top aldim

Nağme dedi ki...

kıza tıklayınca oda gitti diğer ekrana çiçekleri koydu aldım
Ortaklar tesisi haa call boğazına düşkünler nasıl belli oluyo:))

sebnem dedi ki...

off yaaa off ya nasıl iş bastı bi görsen delirirsinin... böööööööö

Nağme dedi ki...

ilginç aletle suya tıklayınca hazine sandığı verdi onuda tornavida ile açtım top çıktı

Nağme dedi ki...

ahanda dondurmam oldu ne güzel:))
buzu o aletin içine koyunca dondurma yaptı:))

Nağme dedi ki...

dondurmamı panda aldıı ya:((ama bende elindeki çöp şişi aldım :))

Nağme dedi ki...

tabağın içinede çöp şiş koydum kibritle tıklayınca yandı hayalet oluştu uçuyo şimdi:))
sabah sabah ne hayaleti şimdi ya

ZUZU dedi ki...

kaya yi makineye koydum kaya degilmis dondurma oldu ama panda daldi hapur hupur yiyo

calculus dedi ki...

Dondurmayı pandaya verdik çöp şiş aldık , onu da o kız ve kedinin arasına koyduk. Eeee?

Nağme dedi ki...

o topuda ilk ekrandaki sarı şeye attım başkada bişey olmuyo ya

deniz dedi ki...

çöp şişi koltuk gibi yerin önüne koyunca blue fire ile bitiyor..

calculus dedi ki...

Cekirge ben koydum hala bakışıyoruz nasıl bitiyor anlatsana.

Nağme dedi ki...

hee topu attığım yere kibritle tıklayınca bitti red fire end dei başka sonda var o zaman:))

ZUZU dedi ki...

sis kebap benim oldu tabaga koydum kebabi oooooooo cicekleride bardakalraa cok romantik olucakk bu yemek one hayalet

Sis dedi ki...

cal rezil oldun be:))
bu seriyi bitiremeyip sordun ya:)

ZUZU dedi ki...

kibritimi yaktim topu o yere atttim yaktimm patladimi ne biitii

calculus dedi ki...

Ama benimki bitmedi valla ilginç bir durum, bendeki herkes bir yere gitti çekirge ile ona gülüyoruz şimdi:)

calculus dedi ki...

http://img519.imageshack.us/img519/5007/111vj6.jpg
http://img519.imageshack.us/img519/7637/22222zw3.jpg
Ben cadı ile çiçekleri buluşturamadım, free takılıyorlar:(

Nağme dedi ki...

ya ben tekrar başladım çöp şişi koltuğa koyunca bitmiyoki öylecene kalıyo oyun:((

deniz dedi ki...

Çöpşiş doğru yerde ama çiçekleri cadı gidip öteki koltuğa bırakmış hahaha :))

Nağme dedi ki...

ok şimdi bittiğm,çiçek ve çöp şişi birlikte koltuğa koyup hayalet çıkınca blue end bitiyo:))

calculus dedi ki...

Name o cadı kılıklı çingeneye bahşişi az verirsen çiçekleri alakasız yere bırakıyor takılıyor oyun.

Sis dedi ki...

red son için çiçekler zaten o yere konuyor.ve çöpşiş tabağa konuyor.kibritle ilk erkarndaki şey yakılıyor.blue son için çiçekler tabağın olduğu ekranda çöpşiş o koltukta bende

su dedi ki...

buraya kadar zuzunun yazdıklarından çok faydalandım:D teşekkürler zuzu:D