Escape from the House of Candy 2

13 Temmuz, 2008


Twinkledan yeni oyun

Oynamak için tıklayınız

38 yorum:

su dedi ki...

balı aldım.kaşıkla kasedekileri yedim.ve içinden bir sıfır yazan şey aldım.kare=san dio..

skarabe dedi ki...

başlıyoruz bakalım bulduğum bilgilere göre şifre -3- yani yuvarlk kare üçgen kare yi 3 olarak tahmin ettim çünkü sn yazıyordu san japoncada 3 demek :))

su dedi ki...

yumurtaylada balı karıştırınca yuvarlakta wa çıktı.

su dedi ki...

3 şekilin olduğu yerde sol alta tıklayınca anahtar deliği var.kaşıkla tıklayınca yeniyor ve anahtar veriyor.

skarabe dedi ki...

üzerinde şekillerin olduğu mor yatağa benzeyen şeyyin yanında anahtar var

skarabe dedi ki...

özen: abaküs gibi şeyin
üzerinden çubuk alınıyor.ve o
çubukla abaküsün üzerinde
biyerler tıklanıp mavi düğme
kırmızı yapılabiliyor

skarabe dedi ki...

su wa ile won diye sayı hatırlamıyom ama bulucaz artık

su dedi ki...

kapının yanında yerde duran yere bu şifreyi girince i harfimiz oluyor.şifre:wasanbon

su dedi ki...

bulduğumuz harfleride kapının sağındaki yere koyacağız.2 harfimiz eksik..

skarabe dedi ki...

ichi, ni, san, yon, go, roku, nana, hachi,kyuu,juu` 1den 10a kadar.
10 anlamina gelen juudan sonra juu-ichi, juu-ni diye gider. 20 demek icin ni-juu dersiniz.
100 hyaku demektir. ni-hyaku diye devam eder. ama 600e roppyaku, 800 e happyaku denir.
1000=sen. 3000 derken sanzen dersiniz.
10.000=man. ichi man, ni man gibi. bundan sonrasi 10 tane 10.000 gibi gider, juu man, hyaku man, sen man seklinde.
100.000.000=oku. ichi oku, ni oku vb.

Sis dedi ki...

elimde a ve o harfleri var sadece.biraz geç başlayabildim de

su dedi ki...

çubukla kasanın arkasından g harfini aldım..kaldı son harf:)

skarabe dedi ki...

(1)i..(2)arr..(3)san..(4)sı..(5)wu..(6)liu..(7)ci..(8)ba..(9)chi..(10)shıı..
bunlarda çince sayılr

su dedi ki...

şekillerin sayı değerlerini bulan varmı?sanırım oda son şifremiz..

skarabe dedi ki...

şifre çözüldüüüüü

özen: kapının ordaki şifreli
yere wasanbon yaz i harfi
çıkıyo

su dedi ki...

skacım hala yorumları okumadan yazıyosun:))))çoktan yazdım kız onu:)))))

Sis dedi ki...

son harf kasanın üstündeki kutudan çıkacak ona da rakam şifresi lazım şifre de abaküsde büyük olasılıkla.ama ordan ben rakam çıkaramadım henüz

su dedi ki...

wa-son-bon un sayı karşılığı ne acaba?kesin odur..

öykü dedi ki...

bon yazan yerin daha ilerisini tıklayıp çubuklada g alıyoruz

öykü dedi ki...

benim bağlantıda sorun var kızlar yenileme yapamıyorum :)

skarabe dedi ki...

sis bi site vardı abaküslerle ilgili eski sitedfeyken ordan şak diye obuluyorlardı abaküslü şifreleri

öykü dedi ki...

daha önce oynadığımız bir oyundada benzer bişey vardı abaküsteki sayı değerini bulmak gerekiyor sanırım

Sis dedi ki...

valla netde abaküs arama çalışması baydı beni escapeden kopya çektim
824 müş şifre
yazılacak kelime de ohagi

çıkıyoruz

skarabe dedi ki...

bende hatırlıyorum öyle bişey öykü resimeki abküs japon baküsü imiş soorkoban deniliyormuş birde kullanmayı bulsak daha iyi olucak

öykü dedi ki...

eh buda bitti yani.bugün baya zorlu oyunlar var diğeri hala çözülmedi sis onda biel atsan iyi olacak:)

Sis dedi ki...

o oyunu yeni oynayacağım daha öykü
sabah sadece yükleyip çıkmaya vaktim oldu:)

öykü dedi ki...

ok. ben o oyundayım ama yeni oyun var dersende hayır demem:)

su dedi ki...

ya chat a nooldu bööle?aniden yok oldu:(((hani patron olsa elleşio yine diycem:))

Nağme dedi ki...

eee bu the end dedi biterken perfect end varmıydıki:))