Escape 3.0 for PC

12 Temmuz, 2008


Yeni oda oyunu



Oynamak için tıklayınız

50 yorum:

Sis dedi ki...

saat saatten pil.
sanırım kapının solundandı sopa.o sopayla yatak altından pil.
domuzcuk.
dolaptaki kırmızı kutudan çekiç.
hatırlayamadıım bir yerden sanırım çekmecelerden biri tornavida.
domuzcuğu çekiçle kırıp anahtar.
anahtarla masa en üst çekmeceden günlük.
bir yerden de delikli bir kart almışım

Sis dedi ki...

sopa kapının sağındaki yeşil şeyle raf arasındaymış.
pil olduğuna göre fener lazım.camın üstünde bir kutu var gardrobun solunda bir delik var.kaldım böyle

öykü dedi ki...

günlüğün sayfalarını çevirip delikli kağıtla sanırım şifreyi buluyoruz

kahh dedi ki...

slm ben de geldim. şifre 18352 olabilir. günlüğün sağ sayfasına koyunca bu çıkıyor...

Sis dedi ki...

aldığım kutu vardı gardrobun önünde arkasını çevirip pilleri taktım şimdi şifre yazılabiliyor.
kitabı çift tıkla büyütünce sağ ok ile sayfalar çevrilip sadece rakamlar olan sayfaya geliniyor.o delikli kart oraya koyulabiliyor.şifre alcaz.ama ne şekilde koyulacak bilinmez tabi

Sis dedi ki...

slm öykü kahdi ve skarab.yine oyunu ilk biz bozuyoruz şeysini.:))

kahh dedi ki...

evet itemlerdeki turuncu kutunun arkasını çevirip vidalarını tornavidayla açıyoruz ve pilleri koyuyoruz ve çalışmaya başlıyor. şifreyi girip anahtar alıyoruz.

kahh dedi ki...

herkeste farklı galiba şifre.. çıkan anahtarla kapıyı açtım ve normal end dedi yeniden başlıyorum şimdi

skarabe dedi ki...

aldığım çekiçle kumbarayı kırdım anahtar verdi tornavidayı bulamadım ben :))

Sis dedi ki...

hmmss ben çıkmıyorum o zaman.camın üstündeki kutu ve dolaptaki delikte var bi şeyler perfect end için

skarabe dedi ki...

ben kumbaradan bir nahtar aaldım kırarak ama hiç bir yere uymuyor

Sis dedi ki...

ska o en üst çekmeceyi açıyor kumbaradan aldığın

kahh dedi ki...

skarabe masanın en üst çekmecesi açılıyor o anahtarla ve günlük alınıyor.

kahh dedi ki...

kullanılan itemler yok olurken neden hala günlük ve şifre kağıdı aktif ki acaba??!!

Sis dedi ki...

sopa anahtar günlük ve delikli kart aktif.2 boş item yeri var sanırım.dolaptaki delikte de harbiden göz varmış ska yeni gördüm:))

kahh dedi ki...

aaaa perdeyi açtım önceden bişi yokken şimdi anhatar çıktı

kahh dedi ki...

o anahtarlda camın üstündeki kutu açıldı ve kamera aldık içinden de kaset çıktı

Sis dedi ki...

helal kahdi.onla da camdaki kutu açılıp içinden kamera kameradan kaset aldık

kahh dedi ki...

onuda tvye taktık ve halka filmindeki gibi kız çıktı karşımızaa

Sis dedi ki...

anam kaseti seyrettim tv de dolaba kız girdi ve kız beni öldürdü.
bad end:))

skarabe dedi ki...

sis dolaptan ne çıkcak acaba çok merak ediyorum yemesin o yaratık bizi sora :D

öykü dedi ki...

pardon yeni gördüm bağlantıda sorun var yenileme yapamıyorum

kahh dedi ki...

valla ben o kızdan korkarım zatti... kız çıkar çıkmaz ekranı kapadımm... halkadaki kızzz iştee... başka bi kız bulamamışlarmı bunlarrr

skarabe dedi ki...

dolapta kız varmış eli bıçaklıı bu garezdeki kıza benziyo :)

Sis dedi ki...

yine öldüm baştan aldığımda.ya o kaseti seyrettikten sonra hiç bir şeye tıklanamıyorki.
acaba amaç normal end ile mi çıkmak??

skarabe dedi ki...

bendemi baştan başlasam ne
sanırım amaç normal and yada dolaptan kızı da alıp beraber çıkıp mutlu son mu yapmakki

kahh dedi ki...

bende tekrar başladım ama yok beceremedim başka bi sonu... kaseti aldım ve seyretmeden kapıdan çıkıyım dedim ama yine normal end dedi... senin dediğin gibi bi son olabilir skarabe... ama kızı nasıl alacaz o dolaptann.

Sis dedi ki...

bad ve normal endlere razı olarak bırakıyorum.perfect de buluruz bi ara

skarabe dedi ki...

ben dolabı sopayla falan açmayı denedim olmadı
:( bi şekilde çıkaracağım onu dolaptan bu azimle :D

başak dedi ki...

arkadaşlar sağ dolap kapağının aıkken oraya cetvel koyabiliyoruz sanırım kız çıkamasın diye

kahh dedi ki...

bi söz varya skarabe.... azimli sıçan duvarı deler.... :)))
(yanlış anlaşılmasın bu bi hayvan farenin büyüğü. herkes yanlış anlıyoda..)

Sis dedi ki...

helal başak :))
yetiştin yine hızır gibi.
good end oldu.
saolasın :))
sizde saolun arkadaşlar.ama büyük alkış başağa:)

skarabe dedi ki...

cetvelide koyduk ta şimdi kasedi izlesekkmi acaba korkuyorum ben izlemeye tekrar baştan başlamamk için :(

kahh dedi ki...

başak bende tebrik ediyorumm vallaa... ama azminden dolayı skarabeyi de :)))

kahh dedi ki...

evet cetveli koyduk kaseti izledik kız dolapta sıkıştı vee anahtarla kapıdan çıktık

Nağme dedi ki...

ayy kız çıkcak diye korkudan nasıl çıktığımı bilemedim,sağol başakcım sen olmasan kız beni öldürürdü gecede rüyama girerdi artıkın:))

kırmızı dedi ki...

adamın başına ne gelirse meraktan,sanane kardeşim anahtarı bulmuşun çık git ne diye delikte ne var diye araştırıyosun e tabiki bad end olur baştan başlarsın:)yinede kısa ve güzeldi.